![]() |
פונטו 2001 ELX
שלום לכל החברים...
רציתי לציין שהאתר הזה מבורך! אני מקווה שבקרוב אצתרף למועדון! :D הלכתי לראות פונטו 2001 ELX שעשה 100,000 +-... האוטו נוסע טוב לעומת שאר הרכבים שראיתי אבל יש מספר בעיות: 1. אני חושב שהמצמד גמור... בהתחלה שלוחצים אין שום תגובה, רק לקראת הסוף יש התנגדות וצריך ללחוץ חזק+ הוא חורק. כמו כן, שנסעתי על 50 והייתי בשלישי, הורדתי לשני (כן אני יודע...) וצלילי גלגלי השיניים נשמעו ולא הצלחתי לשלב. במהירות נמוכה יותר הצלחתי בנוחות, בלי שום בעיה אבל ברכבים האחרים שבדקתי זה לא היה. 2. בהמשף ל1- מה הסיכוי שהיא גמרה על הגיר? :???: 3. נורית כרית האוויר דלוקה. לטענת בעלת הרכב, הנורה הזו דלקה מאז ומתמיד... ומה שאני מסיק מכך שזו לא בעיה קטנה. אחרת היא הייתה מסדרת את זה. 4. צבע הרכב הוא ירוק אגס ויש לו כמה התקלפויות... מכיוון שזה צבע בעייתי אני מאמין שיהיה קשה למצוא פחח שיטפל בזה כמו שצריך ושלא ישחוט לי את הכיס. אני צודק? אם זה היה צבע בסיסי יותר הייתי שוקל לעשות זאת בעצמי אבל לצערי זה לא. כמה לדעתכם אני צריך להוריד מהמחיר לשם כל הטיפולים הללו? ועוד שאלה קטנטנה... יש קשר בין כמות כ"ס לצריכת הדלק? או בקיצור? גירסאות ה60 כ"ס יותר חסכוניות? אני יודע שהפצצתי בשאלות אבל אני כבר מבולבל מכל הפונטואים!! אבל לא התייאשתי! בינתיים... :] תודה לכל העוזר |
מצמד + עבודה זה סביב ה-1500 ש"ח.
כרית אוויר לעומת זאת - זה סיפור אחר לגמרי. חייבים להתחבר עם סורק תקלות של פיאט לבדוק מה התקלה. זה יכול להיות נורה, נתק, בעיה בסליל שעון, בעיה בכרית אוויר, ואפילו בעיה במחשב כריות אוויר. המחירים נעים בין 50 ש"ח לאלפים. לגבי הגיר, צריך לבדוק מה מצב השמן גיר. |
..
|
ומה בנושא צריכת הדלק? אין הבדל בצריכת הדלק בין ELX לבין הגירסאות בעלות 60 כ"ס?
|
אביעד, אתה סגור על מחיר המצמד?
ממה שבדקתי המחיר קרוב יותר ל-1000, ואם אינני טועה אפילו מגרד את ה-1000 מלמטה. לפותח השרשור: 1. מצמד קשה בפונטו = מצמד גמור. מצמד חורק בעת לחיצה = בעיה ידועה שדורשת את גירוז ציר הדוושה, לא משהו בעייתי. מוזר שהרכב גמר מצמד ב-100K. אצלי 137K (לא קלים) ועדיין מפריד מצויין, קשה יאמר לחובתו ובקרוב יוחלף. 2. גיר, צריך לבדוק. לגבי השאר, אין לי הערכות ולכן אמנע מלהגיב. ממליץ לבדוק את הסטוריית הרכב באם טופל במורשה. בד"כ צריכת הדלק של ה-60 כ"ס תהיה מעט טובה יותר אך ה-ELX יושבת על ממוצע של 1:13.5 בנסיעה משולבת (חלקה עם מזגן) זה נתון סביר והרכב מהנה יותר ומאובזר יותר. הפצצת בשאלות, קיבלת תשובות. :) ממליץ לך לערוך חיפוש בפורום ותוכל למצוא עוד מידע חיוני רב. בדוק בשרשור הדביק שנמצא בראש תת הפורום "פונטו טכני". רענן. |
דבר ראשון: תודה רבה על העזרה.
כן אני יודע שהפצצתי ותאמין לי שזה אחרי יומיים של חיפושים פה בפורמים... לא הייתי פזיז :cool: אמממ.. במידה ולא טופל במורשה עדיף שלא להתקרב? אני מהמרכז ורוב הנסיעות שלי מתבצעות לבד ולא על הרי ירושליים... :) ההבדל משמעותי כל כך בין 60 ל80? נשאל את זה בצורה יותר פשוטה: יש שתי אופציות: 1. 2001 ELX שכפי שציינתי היא צריכה לעבור כמה טיפולים אבל היא בסה"כ נוסעת טוב ויש לה כמה דפיקות (נהגת סטלנית..) 2. 2001 SX עם אותו הקילומטרג' שמורה... |
הבדל לא משמעותי בצריכת הדלק. (אני מעריך כ-10% לטובת ה-60 כל עוד לא מעמיסים עליה יותר מדי)
מה שכן, טיפולי ה-16V קצת יותר יקרים. |
רמת גימור ELX גם מאובזרת יותר מאשר הSX.
|
צטט:
צבע זה צבע. כמו שפחח צובע באפור עכבר הוא יכול לצבוע בירוק כוזברה. מה רמת הקילופים? אם זה גג אז כדאי להעביר את הרכב לפחח. אם זה דלת אז... רק שים לב איפה אתה מחנה. |
אני לא בטוח לחלוטין לגבי המצמד - אבל אני חושב שזה הכי יקר שזה יכול להגיע.
(קלאצ' בפונטו דור ראשון עשיתי אצל חיים וזה עלה בערך 700-800 ש"ח) |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©