מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   רעש מתכתי ממערכת פליטה מעל 3,500 סל"ד (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5035)

AUTOGO 10-11-08 16:13

רעש מתכתי ממערכת פליטה מעל 3,500 סל"ד
 
הי חברים יש לי בעיה וטרם הזדמן לי לגשת למוסך רציתי לדעת אם מישהו מכיר או נתקל ואם יש פתרון "מקומי" בהנחה ויש לי את כל הכלים כולל ליפט בהישג יד...

אז ככה: ככל הנראה זה נגרם כתוצאה מעליה על מדרכה.
בעמידה זה לא נשמע, רק בנסיעה ז"א כאשר יש עומס אמיתי על המנוע, וזה רעש מתכתי צורם ויבבני, לא חזק, אבל מעצבן, אציין שאין השפעה על הביצועים / צריכת הדלק.

תודה על הסיוע

ירון זורע

raanan_t 10-11-08 16:29

ירון,

חבר הגיע אלי לפני יומיים ובעת ירידה מהמדרכה הרכב החליק לו בזווית לא טובה ונפגע בחלק המרכזי.
במקרה שלו מדובר על ממיר קטליטי שהתפרק וגם נפגע דוד הפליטה ככה שגם הוא דרש החלפה עקב היותו ישן.
אפשר להעריך שמדובר על ממיר קטליטי שהתפרק בתוך הדוד, אך יתכן גם ומדובר על חלק ממערכת הפליטה שהשתחרר וגורם לרעידת צינור הפליטה.

שחרון 10-11-08 17:30

או ממיר קטליטי.
או שהמגן סעפת פליטה הקידמי. מתחיל לקרקש ולהסדק. זו בעיה ידועה ב-HGT.
תפתח את המכסה מנוע ותסתכל ליד המנוע בין הרדיאטור למנוע יש מגן מאלומניום תנסה לשחק איתו קצת תיראה אם זה מרעיש.

AUTOGO 10-11-08 17:51

מרעיש באמת...טוב אני אחזק ואבדוק את זה וכמובן אעדכן!!

תודה על הרעיון שחר

שחרון 10-11-08 20:55

יכול להיות שהוא גם סדוק. אז לא יעזור לך אם תחזק.
בהצלחה

AUTOGO 11-11-08 09:24

החלק המתכתי נשבר באזור החיבור התחתון שלו בסעפת.

אני מקווה שאחרי החלפה / תיקון זה באמת יהיה זה והרעש יפתר...

ירון

שחרון 11-11-08 12:38

החלק עצמו ללא עבודה עולה 700 שקל.

שחרון

AUTOGO 11-11-08 13:23

החלק תוקן.

לא פתר את הבעיה...

מה זה יכול להיות אחרת? למישהו יש נסיון עם זה??

שחרון 11-11-08 14:21

תבדוק ממיר קטליטי.
אצלי ברכב שנת 2003 יש גם ממיר קטליטי קדמי שבזמנו התחיל לקרקש.

raanan_t 11-11-08 18:20

צטט:

במקור פורסם על ידי AUTOGO (הודעה 35000)
החלק תוקן.

לא פתר את הבעיה...

מה זה יכול להיות אחרת? למישהו יש נסיון עם זה??


בכדי לוודא שהחלק הנ"ל אינו הבעיה, הוצא אותו כליל מהרכב וראה אם יש שינוי, אל תשכח להחזירו בתום הבדיקה הוא לא סתם שם.

מעבר לזה, כאשר הרכב קר, נסה לטלטל את הממיר ברכב ולתת עליו דפיקות קלות, תוכל לשמוע אם יש שם משהו משוחרר. על הדרך בדוק אם יש אי אילו חופשים בחיבור האגזוז עד לסעפת הפליטה.
תצטרך להרים את הרכב על משהו בטוח כגון בוקים או ליפט, ג'ק מסוכן מדי ואסור להכנס מתחת לרכב כשרק ג'ק מחזיק אותו. (אני מניח שאתה יודע אך למען הסר ספק)


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:24.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©