מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   בעייה בסלד גבוהה אונו 92 S70 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=4472)

uno kashi 18-08-08 17:08

בעייה בסלד גבוהה אונו 92 S70
 
שלום..

אז ככה אתמול משכתי הילוכים לטורים גבוהיים ופתאום הרגשתי לשנייה כאשר האוטו היה על סל"ד גבוהה שהוא מפסיק ופתאום חוזר... זה קרה לשנייה אחת.. וזה לא פעם ראשונה שזה קורה לי שאני מושך את הילוכים לסל"ד גבוהה... מה הבעייה?

יש לציין שהמיכל לא היה על פולל.. הוא היה טיפה מעל הרבע הראשון...

ארילו 18-08-08 18:00

סתם השערה - יכול להיות שהגעת למנתק ההצתה?

uno kashi 18-08-08 18:11

אז איך זה שאחרי השנייה הזו הוא המשיך להאיץ?

ido 18-08-08 21:20

מה זה טורים גבוהים? 3500 סלד או 5500 סלד? יכול להיות פלאגים, חוטי הצתה, מפלג...
יש לך קרבורטור או הזרקה? אם קרבורטור אז ניקוי תמיד טוב אבל לא פותר את כל הבעיות.

צביקה קרבורטור 18-08-08 23:25

בעיות בסלד גבוה, אונו 92 .
 
צטט:

במקור פורסם על ידי uno kashi (הודעה 30296)
שלום..

אז ככה אתמול משכתי הילוכים לטורים גבוהיים ופתאום הרגשתי לשנייה כאשר האוטו היה על סל"ד גבוהה שהוא מפסיק ופתאום חוזר... זה קרה לשנייה אחת.. וזה לא פעם ראשונה שזה קורה לי שאני מושך את הילוכים לסל"ד גבוהה... מה הבעייה?

יש לציין שהמיכל לא היה על פולל.. הוא היה טיפה מעל הרבע הראשון...

שלום רב!
ראשית תשדל , לא להגיע למצב של רבע טנק, מתכון בטוח לסתימות דלק.
יש לבדוק לחץ דלק, ונקיון מסנן דלק ולהחליף לפי הצורך.
כמובן אין לשלול לכלוך בקרבורטור, המשך בנסיעה, ובצע מבחן דרכים, על ידי נסיעה בכביש פתוח, בנסיעה בים 80 ל100 קמ"ש, אם הבעייה תחזור וביתר יוצמה, יש לבדוק תחילה לחץ דלק, ומסנן דלק, אם הבעייה תחמיר ולחץ הדלק יתגלה כתקין יש לבדוק אפשרות לנקוי קרבורטור.
אין לך כמדומני מנתק הצתה במפלג, והמתן להבהרה בנושא, מרפי לין.
בברכה
צביקה

רפי לין 18-08-08 23:37

מנתק הצתה
 
מנתק ההצתה נמצא במחשב ההצתה, "דיג'יפלקס" ולא במפלג.
בברכה - רפי לין :)

stio 18-08-08 23:48

קרה לי דבר כזה תוך כדי עקיפה בנתיב השמאלי.
המנוע הפסיק להגיב והמהירות ירדה, מ- 120 זה ירד תוך שניות ל- 60.
חתכתי ימינה לשוליים, כיביתי מנוע והנעתי שוב והבעיה נפתרה. לא מדובר על כיבוי מנוע כי שום נורה לא דלקה.

בכמה פעמים אחרות קרה לי בנסיעה עירונית, בפעמים אלו לא כיביתי והתנעתי מחדש אלא זה הסתדר לבד.

מאז שיפוץ הקרבורטור ב- 2005 אצל צביקה יש שקט ושלווה ואין שום בעיות. זה פשוט מדהים איך שקרבורטור סתום קצת יכול לעשות כ"כ הרבה בעיות.

אגב, אני לא נכנס לתחנת דלק עד שהמד מראה בדיוק על האפס, והנורה דולקת רצוף בכיף.. מיותר לציין שאין שום בעיות.

uno kashi 19-08-08 05:50

אז ככה פיאט אונו 92 S70 1400 קרבורטור..

מסנן דלק מצב תקין..

סטיאו--> אצלי לא כמו אצלך, זה קרה לשנייה.. המהירות לא ירדה, פשוט האוטו לא האיץ לשנייה ופתאום חזר להאיץ..

צביקה קרבורטורים--> כמו שאמרתי בנסיעה רגילה, נדיר אפילו לא קורה שהאוטו לא מגיב לשנייה, אולי שהוא קר..

עידו--> אין לי מד טורים באונו, אבל אני משער שעל הילוך 3 מהירות +70 זה טור 5000 בערך..

רפי לין--> מזה משנה איפה נמצא ניתוק ההצתה? ואיך זה משפיע על האוטו אם הוא במפלג או "בדיגיפלס"? ואיך זה יכול לעזור לי לאתר את הבעייה?...

תודה מראש!

צביקה קרבורטור 20-08-08 21:33

שלום רב!
הבמלצתי המנע מלנסוע עד לרבע טנק ומטה.
המנע מלמשוך הלוכים , לסלד גבוה.
המשך לנסוע רגיל, ודווח רק באם הבעיה תחזור שוב, ובתדיריות גבוהות יותר.
בברכה
צביקה

uno kashi 21-08-08 05:15

עוד משהו שאוליי קשור אם אני נוסע בהילוך שני, קטע כביש של איזה 30 מטר, במהירות של איזה שלושים הוא טיפה מגמגם, ואז שאני רוצה להאיץ אני לוחץ טיפה על הגז ואני מרגיש שבכמה שניות הראשונות הוא שוב מגמגם קצת ותוך כדי מעלה מהירות ואני מחליף לשלישי.. שאני לדוגמא נוסע על 100 קבוע או על 80 הבעייה לא מופיעה..


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:07.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©