![]() |
לבעלי HGT. אישור צמיגים.
אני השגתי אישור מפיאט לעלות למידה 15 . 45 . 195 לא היה מסובך מידי.
חייב לציין שהאישור הוא אישי ולא ניתן להעברה. זה לשנת 2003. צריך לבדוק לגבי דגמים ישנים יותר. דרך אגב-מענין שהיחס שלהם היה אדיב מהיר. [IMG]http://www.siz.co.il/img1/kn0dnt5nxigk.jpg[/IMG] |
מעולה !
החלה עונת הציד ! :) |
גדעון, אני הייתי מזמין מהיבואן סט S.Drive טריים :twisted:
הופתעתי מהאחיזה המשובחת שלהם על האיביזה FR של תמיר - בעיקר ביחס לצמיגים הקודמים (P Zero Nero של Pirelli) שמדורגים קטגורייה מעל היוקוהמה. עם כל הכבוד ל-T1R המצויינים, אני חושב שה-S.Drive אופציה טובה יותר (רק יקרה יותר, לצערנו). שחר, ההמלצה הזאת תקפה גם לגביך :D |
הודעה מאוד משמחת שחר.
איך פנית אליהם? למי בדיוק? מה אמרת? |
מה ההבדל בין המידות, האם זה שווה לכם את ההשקעה בכלל? האם צריך להחליף את כל הג'אנט או רק את הצמיג?
|
צטט:
|
גדעון, אני האחרון שאחלוק עליך בנושא :)
נו, אז מתי אתה מארגן לך סט משובח שכזה? :D |
צטט:
השאלה היא האם היוקוהמה עד כדי כך טוב מהטויו שהוא שווה כ-30% יותר מהטויו, מה שלא ניראה לי. |
פיליפ, אם ניקח את הביקורות מחו"ל - היוקוהמה טוב (אפילו משמעותית) מהטויו.
קח את האיביזה של תמיר כדוג' - הצמיגים המקוריים שלו מדורגים קטגורייה מעל היוקוהמה והטויו ועם היוקוהמה האחיזה וההתנהגות השתפרו בצורה די קיצונית :) היוקוהמה אומרים די לתת היגוי העצבני ;) |
אכן לפי הביקורות החו"ל היוקו טוב במעט מהטויו, אני לא חולק עליך, השאלה עם האחורים הבודדים האלה שווים את התוספת מחיר? אני בספק. ממילא מגיעים לניצול של 100% של הצמיג לעיתים מאוד נדירות, זה לא שאתה כל הזמן על המגבלות וה-2-3 קמ"ש האלה ישנו את העולם.
כל אחד יעשה את השיקולים שלו. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©