מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   אונו 93 מתחמם ונכבה (ערוך) (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=4329)

avi9878 20-07-08 01:23

אונו 93 מתחמם ונכבה (ערוך)
 
אני חדש פה יש לי אונו 93 1400 קרבורטור
אני מיואש הרכב לאחר שמתחמם לפעמים נכבה באמצע נסיעה ברמזורים ואיפה לא.
אני לפעמים מחכה כ20 דקות עד שהרכב מסכים להניע שוב לאחר שהתקרר.
כמובן שבבדיקה בזמן שהרכב מסרב להניע אין ניצוץ חשמלי.
הלכתי למוסך המחשב הצתה הוחלף וזה לא הבעיה.
נסיתי כוהל אחר יש ניצוץ והכל בסדר בזמן הבדיקה.
היו לי כמה חוטים גלויים החלפתי וזה לא עזר.
הבעיה שאני במוסך הכל בסדר וזה קורה בנסיעה כמה פעמים ביום.
אני לא יודע אם זה קשור לחימום של האוטו לחימום יוניט או אולי הפלאגים שדרך אגב אני מתכוון לבדוק מחר. יש הצעות מה יכולה להיות הבעיה?

אבל מה שבטוח שזה חשמלי ככה אני חושב בכל אופן
תודה לכל מי שמגיב...

stio 20-07-08 08:37

- האם כוונתך לכך שהמנוע עצמו מתחמם? אם כן, בכמה קווים אחרי האמצע מד החום מגיע?

- מתי בוצע טיפול 10K לאחרונה ומתי בוצע שיפוץ קרבורטור?

- האם יש ברכב מזגן מקורי או אחד מהתקנה מקומית?

רפי לין 20-07-08 12:03

מנוע כבה
 
יתכן שהבעיה נובעת מחיישן ההצתה הנמצא בבית תיבת ההילוכים (גיר) בחלקו האחורי של המנוע, בערך מתחת למצבר.
בברכה - רפי לין :)

avi9878 20-07-08 15:34

חום המנוע מגיע לחצי
 
שזה חום נורמלי.. אבל אז מתחילות הבעיות.
לגבי הכבל שמתחבר לגיר החלפתי אותו אבל הבעיות עדיין ממשיכות והחמירו ולכן החזרתי את הכבל הקודם.
יש באוטו מזגן לא מקורי של רסקור שעובד ללא בעיות מיוחדות ואף מתוכנן כך שכשאני מפעיל את המזגן הטורים עולים מעט על מנת שהרכב לא יכבה.
היום נתקעתי שוב עם הרכב עשיתי שוב בדיקה לניצוץ והיה ניצוץ ועדיין לא התניע ולכן אני חושד שיכול להיות שהבעיה נובעת ממשאבת הדלק שלא מזרימה דלק בצורה סדירה.

stio 20-07-08 15:54

בפעם הבאה שאתה נתקע נתק את הצינור דלק לקרבורטור אחרי הפילטר (בזהירות!) וראה אם מגיע דלק בכלל.

הרכב שלך לא מתחמם אלא מגיע לטמפ' עבודה, חשבתי שהוא עובר את האמצע. בקיצור מערכת הקירור כולל המזגן תקינה.

האם משאבת הדלק שמותקנת היא המקורית (מכאנית) או שהוסבה בעבר לחשמלית? המשאבות המכניות אמינות מאוד.

avi9878 20-07-08 18:33

אני לא יודע לגבי העבר של המשאבה
 
אבל אני אבדוק בפעם הבאה שהרכב יתכבה לי ויסרב להניע אם יש זרימת דלק לקרבורטור
האמת זה מה שניסיתי לבדוק היום אבל חשבתי על זה רק אחרי שהאוטו התקרר ואז הוא כמובן הניע
אני מקווה שנמצא את התשובה לבעיות אני אחזור אם זאת לא הבעיה

רפי לין 20-07-08 21:57

מש' דלק
 
לאחר שהמנוע חם והוא כבה, שפוך מיים על מש' הדלק המכנית או עטוף אותה בסמרטוט רטוב עם מיים ואז נסה להניע המנוע. יתכן ואז המנוע יצליח להניע כי קררת את המש' דלק.
ניתן לחבר במוסך,שעון לבדיקת לחץ הדלק של המשאבה.
בברכה - רפי לין :)

אריק שמאי 20-07-08 23:07

רפי חיישן הצתה אתה מתכוון חישן גלגל התנופה ?
אבל הרכב קרבורטור, עם אני לא טועה באונו קרבורטור אין חיישן כזה לא?

avi9878 21-07-08 00:46

אני מקווה שזה הפתרון
 
נעדכן בהמשך

upetar 21-07-08 02:35

שלום וערב
 
לאריק ,גם בפיאט 93 קרבורטור יש חישן גל ארכובה שמחובר למחשב הצתה .לרפי שלום מיוחד ותסביר לי(לנו)למה לקרר את המשאבת מיים המכנית ומה?אים האוטו יניע זה סימן למשאבה תקולה?איך זה משפיע ?ותודה לעונים ..


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:22.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©