![]() |
רציתי לחלוק איתכם מידע על בעל מקצוע ישר.
אתם מכירים את ההרגשה הזאת שאתם נכנסים למוסך וכול העובדים והבעלים מסתכלים עליכם כאילו שרפתם להם את הבית עוד לפני שהוצאתם את הראש מהרכב,הם מבלבלים אתכם במושגים,מבצעים עבודות שכן או לא רציתם ללא רשותכם ותוקעים לכם חשבון מקסים ואתם יודעים,אתם פשוט יודעים שדופקים אותכם אבל אין לכם לאן ללכת.
שכול פעם שיש תקלה ברכב אתם מרגישים רע כי אתם יודעים שתצטרכו לחזור לשם. שתמיד אתם בוחרים את הרע במיעוטו בכול מה שקשור להכנסת הרכב שלכם למוסך? אני כן. למען האמת אני לא מכיר יותר מדי בעלי רכב שלא מרגישים את ההרגשה הזאת. מוסכים זרים לא מתביישים לעשות את זה וגם ל"חברים (בעלי מוסכים) של חברים" זה לא ממש מפריע כי דבר ראשון הם בעלי מוסכים. אני כותב את זה כי הייתה לי חווית מוסך נעימה היום (פעם ראשונה אחרי 7.5 שנות נהיגה). דיברתי בה"פ עם רפי לין והוא המליץ לי על "המוסך הירוק" ואמר לי לדבר עם אמיר. דיברתי עם אמיר. דבר שהפתיע אותי בשיחה עם אמיר זה שהוא דבר ראשון עונה לטלפון (האישי שלו) כמו בנאדם, ולא כמו מישהוא שאפשר לשלם לו חמישים אלף דולר והוא ישב על גג של בניין ו"יוריד" מישהוא בשבילכם...פשוט כמו בנאדם. סיפרתי לו שאני מחפש רכב,הוא קטע אותי ואמר "יופי תביא אותו לבדיקה אצלי" בתגובה צינית עניתי "וכמה יעלה התענוג?" אמיר ענה "לא כלום". אני מחפש את הcatch שואל...."למה"? ואמיר ענה בתגובה: שהוא מאמין בלשרת לקוחות ומקווה שאחזור לטפל במכונית שלי אצלו. באותו זמן בדקתי רכב במבדק הרכב נראה לעניוית דעתי במצב מהולל. אך בתוצאות/כסת"ח של מבדק הם קצת הבהילו אותי עם בדיקת זיהום אויר לא תקינה (למרות שהרכב עבר טסט לפני חודש) ואמרתי נו הינה החיישן שהלך או הממיר הקטלטי. לבי כבד עלי ורציתי חוות דעת נוספת,התקשרתי לאמיר שאמר "קדימה תביא את הרכב". כשהגעתי למוסך, מייד (אבל מייד) קיבל אותי (למרות שהיה עסוק) פינה לי ליפט והחל בוחן את כול הרכב פירק גלגלים הצביע על פגם קטן שלא מצאו בבדיקה ערך בדיקת זיהום אויר הסביר לי מעט על הפרמטרים שבמכונה לבדיקת זיהום והראה לי שהתוצאות מושלמות, לקח אותי מתחת לרכב להצביע על כול מה שהיה צריך צומת לב, והסיר דאגה מליבי. שאלתי אותו אלף שאלות על כול שטיק קטן באותו והוא התפנה וענה בסבלנות. וכול זה כפי שהבטיח ללא תשלום. ראיתי שהוא מסביר ומתייחס לעובדים שלו בצורה סבלנית ומסבירה ולא כאילו הם ילדים בני 5 שתופרים כדורי רגל של נייקי. ניקיתי את פנסי הרכב אצלו וגם קיבלתי הנחה. בקיצור חברים אני מדבר בשבחו כאן *בשבילי (כי אני מרגיש רצון להחזיר טובה תחת החוויה הנעימה שהיתה לי). *בשבילו כי הוא מבין ומשתדל וכי מגיע לו,הוא הרוויח את זה,זאת פעם ראשונה שיצאתי ממוסך לא סקפטי. ראיתי בעל מוסך שמדבר ומסביר בגובה העינים,ששמח לשרת בסבלנות וללא אגו ומבט של "איזה קופה אני הולך לדפוק עלייך" אלא גישה של אני מבין אותך ורוצה שתהיה לקוח שלי. *ובשבילכם שתראו צד יותר נורמלי של המוסכים שלנו בארץ (ושל חווית השירות בכלליותה). בכול מקרה למתענינים הם ממוקמים לייד כלי זמר פ"ת. הטלפון הוא 057-4646456. רפי ואמיר, ישר כוחכם! |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©