![]() |
קיט יניקה לHGT
3 צירוף קובץ(ים)
הסיפור שלי מתחיל לפני כחודש - רכשתי פילטר אוויר פתוח של סימוטה - תענוג - כאשר פתחתי את מכסה המנוע שמתי לב שלהתאים את הפילטר ללא הוצאת הקופסא המקורית לא יתאפשר - לכן על מנת לשמור על מקסימום מקורויות ברכב ,התחלתי לחפש בפירוקיות קופסא מקורית של HGT על מנת לחתוך אותה לצורך שלי(לא רציתי לחתוך את המקורי שלי) , עברתי מפירוקיה אחת לשניה ולשווא - אין דבר כזה HGT בפירוק :)
בסוף החלטתי להוציא את כל הקופסא המקורית החוצה לגמרי! עטפתי את כל צינור סעפת היניקה במבודד טרמי (לא יאמן כמה קשה להשיג!!!) את הצינור המקורי שמכניס אוויר לבית הפילטר סובבתי כך שמכניס אוויר ישירות לראש הפילטר הפתוח! אשמח לתגובות ,שאלות או עוד רעיונות... |
ניראה לא רע.
לא התאפשר לך למקם את הפילטר קצת למטה יותר? יש שם אוויר שנכנס בדיוק מהכונס בפגוש. |
תסתכל על התמונה האמצעית - סובבתי את המוביל אוויר הוא נכנס ישר לפילטר .
|
כן אבל בנוסף אליו יש את שני הכונסים בצידי הפגוש אצלנו, משם נכנס גם אוויר.
|
בשורה התחתונה - אתה מרגיש איזשהו שינוי בביצועים של הרכב?
|
ההבדל מורגש מייד. בעת לחיצה על הגז מרגישים בהחלט שהאוטו מתקדם מהר יותר - הצריכת דלק עלתה מעט .
פיליפ , התייעצתי עם סטס כשהיינו בערד לגבי הפתחי איוור שאתה מדבר עליהם הבנתי שהם מיועדים לקרר את הברקסים - חשבתי להעביר משם צינור אוויר ישירות לפילטר אבל הבנתי שלא מומלץ לקחת את האוויר מהקירור של הברקס ... |
הקפצה עבור יניב.
|
אם כבר הוקפץ, ולאחר העברת מבט שלשום ברכב של פיליפ (אני מדבר על הקליאו) יש לי הצעה.
פיליפ יצר חציצה עם איזו פלטה בין האזור בו יושב פילטר האוויר לבין שאר תא המנוע. אתמול לאחר נסיעה, דחפנו את הידיים פעם לצד של תא המנוע ופעם לצד של הפילטר, גילנו שהפרשי הטמפרטורה היו מורגשים מאוד. לדעתי כדאי לבנות איזה "חוצץ" כזה גם במקרה שלך ובמקביל להשקיע קצת ולהוריד את הפילטר עוד קצת למטה. |
עידן החומר בידוד שעטפתה איתו את הצינור זה דינאמט?
|
זה לא דאינמיט.
בפונטו הפילטר מקבל אוויר חם מאוד כאשר המאוורר של הרדיאטור נכנס לפעולה, חוצץ בינו לבין הפילטר יעזור מאוד לדעתי. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©