מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   טיפו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=20)
-   -   שוב פעם הרכב לא מניע ! (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=3360)

ALiK 13-02-08 09:25

שוב פעם הרכב לא מניע !
 
איך אומרים,צרות באות בצרורות,אחרי שאתמול תיקנתי בעיית הנעה בגלל אימובילייזר תקול,היום הרכב שוב לא מניע...
אתמול הייתי אצל החשמלאי והסיבה לאי הנעה הייתה אימובילייזר,היום הרכב מניע בדחיפה או בכבלים,אבל תוך כמה דקות נסיעה נכבה שוב,נבדקה טעינה ולפי החשמלאי נמצאה תקינה :12.78 בערך...

מה יכולה להיות הבעיה עכשיו?כמה הגיוני שזה המצבר שפשוט לא מחזיק כבר (שנת 2006) ?

אני כבר אובד עצות ופשוט מדוכא מהבעיות חשמל שנפלו עליי בשבוע האחרון !:(

Tzvika 16V 13-02-08 11:03

אולי יש בעיה במערכת ההצתה של הרכב.
צריך לבדוק את תקינות חוטי ההצתה, פלגים ובדוק גם את המתנע (האם כאשר את מסובב את המפתח ומחזיק אותו על START הוא עושה רעש רציף כמו של מכונת ירייה או קופץ כל שנייה שתיים). תבדוק אם תא המנוע אטום ובדוק מתחת למנוע שלא חדרו לך לך מים.

רפי לין 13-02-08 14:20

טעינת אלטרנטור
 
כשכל צרכני החשמל כבויים והמנוע מסתובב בערך ב 1500 סל"ד ומעלה, מתח טעינה של 12.8 וולט בערך זה נמוך והמתח טעינה התקין צ"ל 14-14.4 וולט.
בברכה - רפי לין :)

ALiK 13-02-08 14:56

צביקה חוטי הצתה והפלאגים הוחלפו בטיפול האחרון חודש שעבר...
אני נוטה יותר לכיוון האלטרנטור כרגע,בכל מקרה הרכב נגרר ע"י החברה שאבי עובד בה למוסך המשאיות שלהם,יעבור שם בדיקה לאיתור מדוייק של התקלה.

רפי תודה שהארת את עיני בקשר למתח הטעינה,אם אתה אומר שהמתח נמוך,זה רק מחזק את ההשערה שלי לאלטרנטור תקול...


עידכונים בקרוב =)

תודה על העזרה!

danceoflife 13-02-08 16:11

אשמח בבקשה אם תוכל לחזור ולעדכן בין היתר גם כמה עלה אלטרנטור חדש, ואם הוא מקורי או לא (במידה ותחליף אותו באמת)
זו סקרנות כללית בגלל טיפול שעשיתי בעבר. :)

ALiK 13-02-08 19:59

אוקיי אז עידכון משמח : הבעיה אכן הייתה האלטרנטור,דרך חבר של אבא בב"ש הוא שופץ במהירות ובאדיבות רבה,המחיר של התענוג : 350 ש"ח.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:39.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©