![]() |
חוקים לפורום טכני
חוקים אלו נכתבו על ידי Eddie
נא לקרוא ולפעול בהתאם. 1. קודם תבדוק טוב, רק לאחר מכן תחליף . 2. קרא את המדריך המז&@%*#!! (RTFM - Read The Fucking Manual) 3. אם תופעה החלה להופיע לאחר פעולה שביצעת, רוב הסיכויים שזה כתוצאה מהפעולה. בדוק שוב מה עשית - כנראה שפישלת. 4. התוצאות של פרוייקט הן ביחס ישר לזמן, מאמץ, מחשבה וכסף שהושקעו בפרוייקט . 5. קוטר האגזוז של מכונית אטמוספרית הוא ביחס הפוך (ולפעמים אקספוננציאלית) לגודל הזין של בעל הרכב/נהג הרכב. 6. אל תתווכח עם מישהו שיודע יותר טוב ממך, אלא אם כן יש לך את הכלים להוכיח את טענתך. 7. השתמש תמיד בנוזל קרור מקורי PARAFLU (FIAT) /(PEUGEOT) TECNIC (מוכנים ומהולים מראש המגיעים בקופסאות סגורות מחו"ל). 8. אל תחסוך על שמן מנוע , השתמש בשמן איכותי והקפד על החלפה כמומלץ. (יפורסם בהמשך) 9. השתמש בפילטר שמן מקורי בלבד. 10. אם אין לך מספיק ידע טכני וניסיון , אל תעשה טיפולים הנוגעים לבטיחות של הרכב. אל תשאל שאלות בסגנון - "איך מחליפים צלחות בילום ורפידות?" 11. אל תשאל שאלות כמו - יש לי ריח דלק. מה הבעיה , כמה יעלה תיקון? תכתוב ותפרש מתי תופעות מתחילות , מה הנסיבות , (קר/חם/קבוע/לעיתים/מחזורי/מתכתי וכ"ד) מה בדקת/עשית/החלפת. אם רכב עבר טיפול כלשהו הקשור גם בעקיפין לתקלה אשר הופיע, ציין איזה סוג של תיקון זה היה. (ראה פסוק 3). * אנא השתמש בסימני פיסוק , על מנת שהודעתך תהיה ברורה להבנה . |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©