![]() |
שאלה לגבי פיברגלס
הייתי שמח לקבל מידע על סדנאות פיבר ועלויות בניה משוערות
יש לי פיאט אונו שנת 95 מנוע 1.4, עם מכות בשתי הדלתות האחוריות הייתי רוצה לדעת כמה יעלה להחליף חלק מהפח בפיברגלס על מנת לחסוך משקל ולשפר את הביצועים :?: |
שלום!
מניסיוני האחרון נוכחתי לדעת כי אין הפרש משקל משמעותי בין תיקון (פחחות רגיל לבין פיברגלס ) מבחינת משקל . אלא אם כן החלק מגיע מקורי ככה שלא צריך לבצע מילוי נוסף של חומרי פחחות . הפוליאסטר והפוליקארפט (חומרי מילוי ) דיי כבדים ולא עבודה איתם לא חוסכת משקל . אם תרצה לשפר ביצועים . תתחיל שיפור המנוע ובהורדת הגלגל הרזרבי והמושב האחורי . כמובן גם מערכת סאונד ומזגן . ככה תגיע למקסימום ביצועים על חשבון נוחות כמובן . עמית |
בינתיים רק ניקזתי את השמן ברקס ואת נוזל קרור מהרדיאטור, יש שיפור מסויים :lol:
עכשיו ברצינות היה לי ג'נט עקום אז שמתי במקומו את הספייר וקניתי גלגל של אונו 45 עם צמיג ברוחב 135 שישמש כספייר. בנוסף החלפתי את השטיחים המקוריים של האונו בשטיחים יפים וקלים יותר מפלסטיק דק יותר זה שיפור זניח אבל גם את רומה לא בנו ביום אחד. חשבתי גם להוסיף פילטר פתוח יש למישהו מושג איך זה משפיע על הביצועים והצריכת דלק? |
החוכמה בהתקנת פילטר אוויר פתוח היא בבחירת המיקום האידיאלי לפילטר . אם הוא אכן יכניס אוויר קר פנימה תרגיש עליה של עד 3 כוחות סוס ברכב . ואם לא סתם יהיה לך אחלה רעש .
אם תרצה ניתן להשיג קאמשאפט חם למנוע של מחברת C&B בעלות נוחה של 1600 שקל ללא משלוח . שיפור מסוג זה יתן לך את השיפור הרצוי של עד 15 כוחות סוס . כמובן יש ללוות את התהליך בפורטינג ובקרבורטור גדול יותר . כמובן גם צריך לתאם נכון בין כל החלקים . אני יודע על אנשים שהוציאו עד כ 120 כוחות סוס ממנוע כזה אבל ההשקעה עצומה ואני לא מאמין שיש למישהו בארץ את הידע הכסף והכוח לבצע תהליך שכזה . עמית |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©