![]() |
הזעת שמן בפונטו (ערוך)
אז ככה, אני לא יודע אם יש נזילה אבל אני לא חושב, יש הזעת שמן במנוע? אני ממש לא מבין בזה ובחלקים... האם יש דרך למנוע את התופעה בעצמי? וכמה חמור זה נראה? הנה תמונות:
(הרכב הוא פיאט פונטו כמובן.. דור ראשון) http://img131.imageshack.us/img131/1474/dcp0001kc6.jpg http://img248.imageshack.us/img248/3606/dcp0002qz6.jpg http://img131.imageshack.us/img131/4945/dcp0003ja2.jpg http://img248.imageshack.us/img248/2576/dcp0004dr5.jpg http://img248.imageshack.us/img248/2576/dcp0004dr5.jpg http://img296.imageshack.us/img296/7826/dcp0006cx3.jpg |
תראה זה ידוע שבמכוניות הללו יש הזעות שמן במנוע- אין לך מה לדאוג מבחינה זו,
עכשיו במנוע יש מצב שנוזל שמן מן האטם של הראש מנוע וגם מהצינור שמתחבר לפילטר אויר מאחורה (יש לך מין נזילה כזאת מאחורה איפה שממלאים שמן- סביר להניח מזה) צריך לבדוק אני מאמין שזה מהאטם ומהצינור (חשוב לציין שזהו צינור מיוחד אם תשים סתם צינור זה יחזור ) תבדוק גם את המחזירי שמן איפה שהרצועת טיימניג עושה הרושם שנוזל לך משם שמן גם..... תבדוק את העינין-מקווה שעזרתי- |
?
שאלה האם זה מאבד שמן בכמויות, יוצא לך להוסיף הרבה? עד כמה זה חמור?
|
Re: ?
צטט:
|
.
בטיפול כנראה שהחליפו לך שמן, אבל אם אין איבוד גדול, אז כנראה שאין נזילה, מה שזה יכול להיות, זה אטם של מכסה שסתומים - בעיה נפוצה, אבל איך השמן הגיע למעלה? כנראה שיש לך יותר מדי שמן והוא משפריץ מהפתח של מוט מדידה, תבדוק שהוא סגור טוב, ונראה תקין.
אם כן אז תבדוק את מפלס השמן כשהאוטו מונע, הוא לא אמור לעלות עד הסוף, בארך עד לחצי - כשמנועה מתחמם המפלס עולה, ואם יעלה עד הסוף אז פשוט יברח מהפתח של מוט מדידה. |
Re: .
צטט:
|
זה מאוד פשוט להחליף אטם מכסה שסתומים. בפונטו האטמים המזיעים הם בד"כ החליפיים. קנה אטם מקורי והחלף אותו. (רק בעדינות עם הברגים שסוגרים את מכסה השסתומים. הכל שם עשוי מאלומיניום ומדהים כמה בקלות הוא נסדק / נשבר / נגזר).
|
זה נורמלי לחלוטין בפונטו... אל תתרגש !
אח של עמית החליף אטם מקורי למכסה שסתומים ואין לו נזילות יותר ... תתיעץ עם עמית הוא יוכל להסביר לך מה לעשות.. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©