![]() |
בעיה חום מנוע
אז ככה לפני שאני פונה למוסך רציתי לשמוע מה דעתכם על הבעיה ...
המנוע לא מגיע לטמפרטורת עבודה ונישאר ברבע הראשון מה שכן הוא ניכנס לעבודה בדיוק איך שהוא מגיע לסוף הרבע כאילו הוא לא מכוייל כמו שצריך .... אבלללל כאשר אני מדליק מזגן המאוורר עובד כל 20 שניות לערך ונכבה. בנסיעה המחוג של החום מתחיל לעלות ואז אני מכבה את המזגן כי אני פוחד לגרום נזק .... אציין יש לי פונטו s60 שנת 2000 עם מזגן מקורי . |
חום המנוע
כמעט שלא ניתן לאבחן מרחוק תקלה כזאת.
חום המנוע לא עולה, כנראה בגלל שביטלו את טרמוסטט המנוע או שהוא תפוס במצב פתוח. במכוניתך, עם מזגן מקורי, מאורר הרדיאטור אמור לפעול בשתי מהירויות, 1 האיטית ו 2 המהירה כך: כשהמזגן כבוי 1 איטית - בהגיע חום המנוע לכ 92 מעלות (שעון קצת לפני חצי) ולהפסיק בכ 87 מעלות. 2 המהירה - אם מזג האויר חם, נהסיעה בעומס ומרות פעולת המאוור האיטית חום המנוע עוד עולה אז תפעל המירות השניה ותקרר את המנוע ואז המאורר יחזור לפעול במהירות 1 וכשהמנוע עוד יתקרר המאורר יפסיק בכלל לפעול. כשהמזגן פועל (לחץ גז המזגן יפעיל המאורר ללא תלות בחום המנוע) לחץ גז המזגן עלה והמאורר פועל לאט וכעבור כמה שניות מממשיך לפעול מהר עד לחץ הגז יורד ואז מפסיק המאורר לפעול. צריך להכיר את הרכב ומע' החשמל שלו כדי לבדוק אם הכל פועל נכון כשורה. בברכה - רפי לין |
יש דרך ליבדוק לבד אם כל החיווט כמו שצריך ולדעת אם קודם כל הכל מחובר כמו שצריך דבר שני אם יש מצב שביטלו לי את הטרמוסטט איך אני יכול לדעת את זה ?
|
בדיקות
חשמלאי/מוסך שמכיר את מכוניות פיאט ויש לו את שרטוט מע' החשמל יוכל לבדוק את כל פעילות מע' מאורר הרדיאטור.
כל מכונאי רכב יוכל לבדוק אם הטרמוסטט פועל או לא (חסר או פתוח בקביעות). בברכה - רפי לין |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©