![]() |
פיוז F11 נשרף כל פעם מחדש
1 צירוף קובץ(ים)
שלום לכולם,
לאחר שנדלקה נורת מנוע בפונטו 2002 שלי, בדקתי פיוזים ופיוז F11 נשרף. החלפתי אותו ואחרי נסיעה אחת נשרף גם החדש, החלפתי שוב ושוב נשרף. אני לא מרגיש שוב הבדל בהתנהגות והרכה נוסע כרגיל. אני מניח שבמקום מסויים יש רכיב מקצר, איפה כדאי להתחיל לבדוק ואיך? אני מצרף דיאגרמת פיוזים לנוחיות. |
נתיך (פיוז) שנשרף
לא כתבת באיזה מנוע והילוכים מדובר.
האם אכן כוונתך לנתיך שבתיבת הנתיכים בתא המנוע או לתיבת הנתיכים שבתוך תא הנוסעים?. אם אכן מדובר בנתיך שבתא המנוע, אז בדוק וראה אם חוטי חיישן החמצן אינם מקצרים אל צנור הפליטה (אגזוסט) או אל גוף מתכתי. כמובן שקשה מאוד לאבחן תקלה כזאת במדויק, דרך המסך והמקלדת. בברכה - רפי לין |
נראה שהבעיה נפתרה
1 צירוף קובץ(ים)
תודה רפי,
ראיתי חוטים חשופים מהחיישן שלפני הממיר הקטליטי והם אכן נגעו בגוף הרכב. בידדתי את החוטים עם איזולירבנד והבעיה לא חזרה, זה פתרון מספיק לדעתך? |
חוטים חשופים
אם בודדת כל חוט, כדי שלא יגעו ביניהם ואז בודדת הכל וגם הרחקת אותם
מגוף הרכב, אז פתרת הבעיה לחלוטין. אם הנתיך (פיוז) לא ישרף יותר אז כנראה שההבעיה נפתרה לחלוטין. בברכה - רפי לין |
נראה שהבעיה נפתרה,
תודה רפי! |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:48. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©