![]() |
בעיה !! הרכב לא מגיע לטמ' עבודה
יש לי פיאט פונטו שנת 2000 ,
לאחרונה הרכב עבר טיפול רציני, זה התחיל מנזילת מים מהפקק "נס קפה" (שמאחורי הגיר ) התחממות מנוע (המוסכניק טען שניפרץ אטם ראש מנוע בבדיקה שהוא עשה הוא ביטל הצתה ופתח את פקק המים ונתן סווי'ץ והמיים קפצו אחוצה אז עשיתי ראש מנוע ...) על הדרך מאחר וצריך להחליף את אטם ה"נס קפה " שמאחורי הגיר הוא החליף לי קלא'צ באמת היום הקלאץ אחלה .. הוחלפו גם למים חדשים מים ירוקים של פרייז . כל זה עלה 2000 ש'ח חלקים ועבודה . לשאלותי : 1. אחרי כל הטיפול המחוג של החום מגיע עד ברבע ואז אני שומע את את מערכת הקירור מתחילה לעבוד יש לציין שיש שם ממש דיוק אשמח לדעת אם זאת בעית כיול ואם כן איך לעשות את זה או שצריך להחליף טרמוסטרט ? 2. האם לדעתכם ההבחנה שעשה המוסכניק של הפריצת אטם ראש מנוע היא באמת מעידה על פריצת אטם , ואם המחיר שהוא ביקש לכל הטיפול נשמע הגיוני . תודה מראש . |
עד כמה שידוע לי, מים אמורים לקפוץ החוצה אם הפקק פתוח- זה כל הקטע של הפקק, הוא אמור להפתח ולתת למים לצאת במקרה שהמים למשל קפאו אז הם מתרחבים- זה קורה גם במנוע תקין וזה כדי להגן עליו.
אם הפקק פתוח והוא סיבב את המנוע אז המשאבה תעבוד ותעיף את המים . קודם תחליף תרמוסטט לדעתי כי זה סה"כ רכיב זול ופשוט להחלפה ואז תראה מה המצב. |
תודה רבה ,
אתה יכול להגיד לי מה הטווח מחירים ואם אתה מכיר מקום באזור ירושלים שאני יכול לסמוך עליו ... |
בעיניין הזה אני פחות מבין. החלפתי את שלי עצמאית, זה די פשוט ויש על זה המון מידע. החלק עצמו עלה לי פחות ממאה שקלים.
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:11. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©