מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   המון עשן מהאגזוז גם אחרי טיפול ראש מנוע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=19602)

eaea 25-12-16 01:40

המון עשן מהאגזוז גם אחרי טיפול ראש מנוע
 
הי לכולם.
במהלך נסיעה האוטו התחיל לגמגם ובעצירה ראיתי המון המון עשן שיוצא מהאגזוז.
גררתי לבית ופירקתי את הראש, שלחתי אותו לשיפוץ הרכבתי ושוב המון עשן מהאגזוז.
החלפתי את השמן כי הוא היה חום מהמים וזה עזר לדקה ואז זה חזר שוב.
מה הלאה?
יכול להיות שבלוק המנוע הלך?
יש אפשרויות אחרות?

eaea 25-12-16 13:44

עדכון קל,
הורדתי שוב את הראש מנוע, מתוך הצילינדרים יש טיפות של מים על קירות הצילינדר, יש אותם בכל הצילינדרים, בקתי את זה כשאני מסובב את המנוע ידנית ומנגב את הדפנות, המים חוזרים עם כל עליה של הבוכנה.
היו לי מים ירוקים אז חשבתי לראות אם זה נזילה שקיימת או מים שהיו והצטברו, אז החלפתי את המים למים שקופים רגילים וגם טיפות המים שהיו בצילינדרים הפכו למים החדשים.
אם יש פריצה איפשהו בבלוק, לא סביר שזה יהיה רק בצילינר אחד?...

yair068 25-12-16 20:42

יש מצב שהשחיזו את הראש יותר מדיי ואין שפה מסביב
האופציה שאתה מתאר גם הגיונית יצא המון עשן סמיך יצא לך שמן מכל הצנרות העליונים דייסה

eaea 25-12-16 21:28

העשן היה נראה לי עשן של מים. הוא היה לבן ובכמויות אדירות.
אבל מה שכתבתי בהודעה השניה הוא אחרי שהסרתי שוב את הראש, יש מים שמוצאים את דרכם לצילינדר גם כשאני מסובב אותו ידנית.
מה שמוזר הוא שזה קורה בכל הצילינרים?
אז יכול להיות שזה באמת סדק לאורך הבלוק אבל לפני שאני מגיע למסקנה (המאוד סופית לרכב הזה חח) הזאת, איזה עוד אופציות כדאי לבדוק? יש משהו שאני מפספס שאולי יכול לגרום לזה? פקק מים או לא יודע מה?..

eaea 21-01-17 16:34

חוזר כדי לעדכן:

אחרי 3 החלפות שמן שפעמיים מהן עם חומר פלאשינג ואחרי זמן מה שכל המים שכבר בתוך מערכת הפליטה התאדו, אז כבר אפשר להגיד שאין יותר עשן.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:36.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©