מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פיאט כללי (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   פונטו איבו (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=19495)

דוד222 12-08-16 00:01

פונטו איבו
 
שלום לכולם!
ככה רצה הגורל ושוב פעם אחרי הרבה שנים אני חוזר לפיאט ובשמחה גדולה.
כרגע אני מחפש יותר בכיוון של פונטו איבו 2010 - 2012, ואתם מבינים בזה יותר מהרבה
אנשים שאני אשאל.

*רציתי לדעת האם יש הבדלים בין השנתונים ומה ההבדלים?
*מה צריכת הדלק האמיתית?
*איזה גיר עדיף יותר מבחינה מכנית וכלכלית ידני/אוטו'?
*האם עלות האחזקה והטיפולים של הרכב נמוכה?
*והאם נראה לכם שהרכב יצליח לעלות את העליה לכרמל?

תודה לתותחים

matansab 15-08-16 00:39

בעניין הדגמים, ראה הודעתי שכאן: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?p=137591

מבחינת הגיר יש איזה עדיפות פסיכולוגית לגיר הידני. האמת שלדעתי אין שום עדיפות מבחינת אמינות. "זה אתה והמזל שלך". ומבחינת צריכת הדלק אין ממש הבדל, רק שהתיבה הרובוטית מרסנת את הרכב יותר ממה שהוא כבר מרוסן וגורמת לך לנהוג כמו סבתא בעל כורחך.
עלויות אחזקה וטיפולים סטנדרטיות לחלוטין אם אין הפתעות. רק לא לשכוח שבגיר הרובוטי יש מצמד שדורש החלפה פעם בכמה זמן/ק"מ, וזו לא תקלה. זה חלק מהתחזוקה שכולם מעדיפים לשכוח שהוא כזה.

הרכב אמנם די עגלה, אבל עם שימוש נכון בגיר הוא יצליח להגיע לכל מקום שתרצה.
מההיבט הזה אולי עדיפה לך הגרסה הידנית, שמאפשרת שליטה נוחה יותר בהילוכים.

דוד222 15-08-16 07:54

תודה רבה!!,
אשמח לשמוע עוד חוות דעת .

greenhero 23-08-16 09:58

רכב לא חזק במיוחד אבל סביר, גיר ידני(וגם רובוטי) מאפשר שליטה על הילוכים וניצול זמינות כוח יעיל.
לגבי גיר-בגראנדות 2008-2010 היו בעיות אמינות של הגיר הרובוטי. אומרים,שבפונטו איבו שנת 2011 ויותר הגיר שופר,אבל צריך לבדוק ולשים לזה לב.
תחזוקה-אין משהו מיוחד,חוץ ממצבר שדיי יקר והחלפת קליץ`

mightybear 24-08-16 11:39

אחלה של רכב - ברמות גימור מסויימות שלו מגיע עם המון תוספות.
לגבי הגיר, אני אישית נוהג בידני (מעדיף) - ומבחינת האמינות שלו, אין פה הרבה מקום להפתעות בעתיד.
אני מציע לך לפזול לגבי הדגמים היותר חזקים מה-77 כ"ס כמו דגמי המולטיאייר שמגיעים עם 100 כ"ס ומעלה.
בהצלחה!

matansab 25-08-16 10:54

דגמי מולטי אייר נחשבים הרבה פחות אמינים אודות ליחידת המולטיאייר עצמה.

mightybear 29-08-16 11:23

זה נכון לגבי המולטיאייר - לכן, אם אתה מוצא אקסמפלר, מאוד חשוב לבדוק כי התבצע טיפול כל 15K ולא כל 30K כפי שהיצרן ממליץ. במידה והרכב נשמר ברמה טובה, ושמן המנוע (עדיף מהיצרן AGIP) הוחלף בזמן הנכון זה יצביע על מזעור נזקים בעתיד למערכת המולטיאייר.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:05.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©