![]() |
ניטרול אמבולייזר
יש לי מחשב של טמפרה 1.6 הזרקה רב נקודתית וברצוני לבטל את האימבלייזר שמובנה במשחשב
שמעתי שיש מקומות שמיתעסקים עם הזרקות.. איפה אשפר לימצוא מקום כזה? |
לך לכל חנות שמתקינה אזעקות ובקש להתקין מכשיר שעוקף את האימובלייזר המקורי זה עולה 210 שקל בלי התקנה אני מאמין הרכבה עוד 100 שקל
בדרך כלל עושים את זה כשרוצים להתקין אזעקה עם הנעה מרחוק |
ביטול אימובילייזר מקורי
מדובר במחשב נהול מנוע של ג'נרל מוטורס.
פנה אל "נ. איל ושות' מעבדת רכב ממוחשב" שברח' ההגנה 30 א.ת חדש (מערב) ראשל"צ, טל' 03-9526162 או 057-7575544 ובקש את איל. אתרם הנו www.vehicle-lab.net לאחר נטרול האימובילייזר המקורי שבמחשב אז יש צורל לנתק גם את יחידת הבקרה הנפרדת של האימובילייזר הנמצאת מתחת לדשבורד באזור ההגה (כדי למנוע צריבה מחודשת במחשב נהול המנוע). דרך אגב, למה ברצונך לבטל האימובילייזר המקורי? בהצלחה ובברכה - רפי לין :) |
רפי, איך GM בטמפרה? איזו צריבה מחודשת? מדובר על זיהוי מפתח, מעגל בפני עצמו בתוך
ה ECM (מחשב מנוע). זה MM או BOCSH. romka: גש ל "קומפיוקאר" 03-9374109 |
מחשב נהול מנוע ג'נרל מוטורס
בדיוק כפי שכתבתי.
בפיאט טמפרה עם מנוע 1.6 הזרקת דלק רב נקודתית (הדגם נקרא ליברטי) יש מע' נהול מנוע והזרקה של ג'נרל מוטורס (שכוללת גם EGR). מע' האימובילייזר המקורית (פיאט קוד) בנויה כך: שבב אלקטרוני במפתח הרכב משדר אות לאנטנה שנמצאת מתחת לפלסטיקי חובקי ההגה סביב מתג ההצתה. אות זה מועבר ישירות ע"י האנטנה אל יחידת בקרה קטנה הנמצאת מתחת לדשבורד. יחדת הבקרה הזאת מנהלת "דו שיח" עם ה EPROM הצרוב בקוד האימובילייזר שבמחשב נהול המנוע. כך זה במכוניות הפיאט עד לדגם של פונטו "ספייס" שבו יש כבר מחשב מרכב ושיטת תקשורת אחרת. להשכלה כללית - בטמפרה עם הזרקת דלק חד נקודתית המע' נהול מנוע הנה של חב' "בוש". בברכה - רפי לין :) |
מעניין למה אצל תאומות של ה TEMPRA - שזה LANCIA DEDRA וALFA 155
מערכות הזרקה הם של MM / BOSCH תלוי בדגם. אני יודע (מן הסתם) איך עובדת מערכת של זיהוי מפתח רפי - יש לך איזה שהוא סוג או צל של ספק לגבי ההשכלה הכללית שלי :) |
רפי שלום שלחתי לך גם פרטית אבל אני ישאל שוב אנו יכולים לנטרל אותה לבד ללא עזרתו של אייל ?... :roll: :lol: :evil:
|
לא חברים אתם טועים זה מחשב של GM רשום על המחשב GM motors
|
היי!!
חג שמח ראשית -וגם אם ללא עזרתי.. אז כך..מדובר ברכב בשני סוגי מחשבים גם GM וגם בוש. צריך לדעת במדויק את הסוג אך המערכת מבחינת עבודתה גם בוש וגם gm שניהם באותו עיקרון. זיהוי מפתח על ידי אנטנה מעבר אות למפענח שליחת איפשור הנעה למחשב. ניתן לצרוב יחידה ולוותר על המפענח -דרך אגב המעשה אינו חוקי!! ניתן לצרוב יחידה בקוד חדש ללא ויתור על המפענח-חוקי לחלוטין. ועכשו לשאלה למה מה הבעיה?? בהצלחה איל |
לאדי
אדי, איני מפקפק בכלל שהשכלתך הכללית בנושא הרכב הנה רחבה ומעמיקה.
את דגמי פיאט למיניהם וההבדלים הקטנים שלהם אז אני מכיר,כנראה, קצת יותר טוב ממך ולעומת זאת איני מכיר כלל את דגמי הפז'ו וסיטרואן למיניהם שבהם אתה בודאי אלוף. את ההסבר על פעולת האימובילייזר, בצורה כללית מאוד, לא כתבתי עבורך אלא לכל מי שממילא קורא שרשור זה ומתעניין בכך. בברכה - רפי לין :) |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©