![]() |
הרכב נכבה במהלך נסיעה התחמם ולא מניע
היום במהלך נסיעה הרכב פתאום כבה. סיבוב של הסוויץ לא הראה נורות אזהרה. ניסיון הנעה והופיע נוזל רדיאטור חם מידי. לאחר ניקוז אויר ומילוי מיים מחדש האוטו מניע ועושה רעשים כאילו המנוע רוצה לקפוץ החוצה. כנראה הלך ראש.למכור לחלקים או לתקן? כמה עולה ראש? כמה שווה האוטו לחלפים? ספייס 2005 16 שסתומים רציף.
|
עדכון.
היום המוסכניק אמר שהלך ראש. מים קופצים בזמן ניסיון הנעה כשהכויל מנותק. בלי ניתוק של הכויל התניע ומיד נכבה. תיקון ראש יעלה החל מ2500 שח כולל סט אטמים גרמני משהו. לשני הראשים. אמר גם שבדרך כלל אחרי כמה חודשים במקרה הטוב הולך שוב ראש. כמו כן הציע לי להחליף מנוע ב4000 כולל עבודה. לדבריו זה מומלץ יותר. מחכה לתגובות של המומחים. דוד מה אתה אומר? |
את מה שהיה לי להגיד, אמרתי לך בנייד.
המחיר שנתן לך זה מיד2 מצוין. סגור איתו. דוד. |
אם תיקון הראש מנוע יעשו בצורה מקצועית ונכונה אין שום בעיה עם זה
אני עשיתי ראש במנוע של הספייס של אשתי (מנוע 1200 16v) מאז התיקון האוטו עשה מעל 80000km מצד שני אם המנוע התחמם ממש אז אני גם היתי מחליף מנוע (עשיתי ראש בגלל רקבון ולא התחממות) תעדכן מה החלטת לעשות בברכה וויליאם |
טוב אז ככה.
לאחר פרסום מודעה ביד 2 הרכב נמכר ב2000 שח. להפתעתי היו 4-5 מעוניינים מתוכם 3 רציניים. הקונה התעקש שבגלל חוסר שמן הרכב לא מניע. יכול להיות שחוסר שמן גרם לבעיה בהנעה למרות שלא נדלקה נורה? אחלתי לבחור בהצלחה. |
הבנאדם שם שמן ונסע. המוסכניק אומר שהוא התקשה בהנעה ועדיין מים קפצו מהפתח מילוי. כנראה עדיין ראש אבל מאפשר נסיעה.
יכול להיות שזה לא ראש? וסתם מיהרתי למכור??? |
אין מצב שבגלל חוסר שמן הרכב לא יניע.
אם מים קפצו מפתח המילוי. המוסכניק צודק הלך הראש. מוזר לי שהקונה התעקש שבגלל חוסר שמן הרכב לא מניע. :) דוד. |
הוא רשם לי שהמוסכניק שלו אמר שיש חיישן לחץ במנוע ואם הלחץ נמוך המחשב מכבה את המנוע. אבל לא נדלקה נורת לחץ שמן נמוך. והסיבה לאיבוד מים היא פקק רדיאטור. אבל במים היה כמו בוץ חום. נעלמו גם מים וגם שמן. לפי דעתי זה פשוט שאלה של זמן עד שהמנוע ישבוק לגמרי. הייתי צריך לעשות כמה דברים באוטו ובכל מקרה הייתי לפני מכירה.....
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:54. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©