![]() |
חיבור של צינור החימום למנוע נשבר
נשבר החיבור של הצינור חימום למנוע
שלום לכולם, היום החלפתי את הצינור חימום באוטו(הצינור של הרדיאטור הפנימי ) לצערי במהלך ההרכבה של הצינור החדש החיבור נשבר( החיבור היה מלא ירוק כזה והרגיש בהתחלה לא משהו ) זה עשוי מפלסטיק. אני מעוניין לקנות כזה חדש אבל אין לי את הידע איך מחליפים את זה, כלומר מה צריך לפרק כדי להוציא את זה החוצה ולהחליף בחדש. מדובר בפיאט פונטו elx 2001 גיר ידני עם 370 אלף קילומטר. מצורפים תמונות של הנזק http://srv214.gif.co.il/images/91288...164830_min.jpg http://srv214.gif.co.il/images/27065...164827_min.jpg |
חיבור צנורות החימום הפנימי
אם כוונתך לשני צנורות החימום המתחברים ב"קיר האש" אז לצערי הרב צינור הפלסטיק שנשבר לך,
שעליו ואליו מתחבר צנור הגומי, הנו חלק מרדיאטור החימום הפנימי שיש להחליף את כולו. לצורכי החלפת רדיאטור החימום הפנימי, צריך לפרק את הדשבורד ואת כל מע' החימום/אורור/מיזוג. בברכה - רפי לין |
תודה על התגובה רפי.
הכוונה לא היתה לשני הצינורות שיוצאים מקיר האש. אלא על חיבור הפלסטיק שיושב על המנוע ליד החיבור של חיישן החום של המנוע(מסומן באדום) |
כזה קרה לי גם לפני בערך שנה זה מחובר על המנוע מאחורה קניתי חדש באוטו מודעין וזה בא עם החיישן קופלט וזה שטיות להחליף כמו שזכור לי שתים או שלושה ברגים וזה בחוץ וכך שם את החדש
|
מה שNIRG מתכוון לפי דעתי זה פלאנג' מים , הרי הוא מגיע קומפלט עם חיישן טמפ', אבל פותח האשכול מראה שני צינורות שיוצאים מקיר האש שאכן באים קומפלט עם הרדיאטור חימום..
|
מעדכן,
היום היה לי זמן לסדר את הבעיה, זה היה חיבור צינור החימום למנוע וזה בה ביחד עם הבית של חיישן החום. ב 8v זה באמת שטויות אבל יש לי את ה 16v וזה כאב ראש, זה נמצא בתוך הסעפת יניקה והפירוק שלה לא פשוט כי יש 3 ברגים בלי גישה נוחה בכלל. לקח לי בערך שעה פירוק ושעה הרכבה בגלל חוסר הגישה לברגים. תודה על העזרה. עורך לגבי המחיר למקרה ומישהו ייתקל בבעיה כזו, המחיר לבית הפלסטיק מקורי 240 שקל(לקח לי לעבור 4 חנויות ששתיים מהם מוסכים מורשים ולמזלי באחרון מצאתי תחלק) ואת העבודה עשיתי לבד. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©