![]() |
פונטו MK1 מתחמם בעמידה
פונטו 97 SX75 מטופל במים ירוקים של פריסטון , מתחמם בעמידה בפקקים עובר את החצי השעון ובנסיעה לא עובר את החצי , הונטה פועלת למה זה כך ?
|
התחממות מנוע בעמידה
אם המזגן הוא מקורי במכוניתך, אז סביר מאוד שהמהירות הראשונה (האיטית) של מאורר הרדיאטור אינה פועלת, בגלל נגד שרוף או מחבר אל הנגד שרוף.
בברכה - רפי לין |
ראשית תבדוק שלא חסר מים
האם יש לרכב היסטוריה של היתחממות תבדוק אם הטרמוסטט שלך ניפתח עד הסוף כלומר תיגע בצינור העליון והתחתון כשהמנוע חם ואם יש הבדל אז הטרמוסטט תפוס אך זה לא מדויק וטוב רק אם יש הבדל גדול אתה יכול לעשות את זה עם מד חום ליזר או פשוט ללכת על החלפה של הטרמוסטט כי זה לא חלק יקר וזה רכב ישן אז בטח הוא כבר לא משהוא המצב שלו ולא לשכוח לקז אוויר כמו שצריך בנוסף לכך אם אני זוכר נכון בדור ראשון יש יוניט שמורכב על הרדיאטור שאחרי על הדלקת הוונטה תחליף את זה קודם זה יותר פשוט וקל מהחלפת טרמוסטט ותיראה מה קורה אם זה לא עוזר אז תחליף טרמוסטט |
צטט:
|
ביטול טרמוסטט
אסור לבטל את הטרמוסטט.
בברכה - רפי לין |
ביטול הטרמוסטט יגרום לכך שהרכב לא יתחמם וזה יגרום לתצרוכת דלק גבוהה כי המנוע כל הזמן יהיה של תערובת עשירה
תיבדוק ראשית את נגד המהירות של המאורר אם הוא דפוק תוכל פשוט להוציא את החוטים שלו ולבדוק עם רב מודד אם יש רציפות או לא |
בפעם האחרונה שזה קרה לי באותו סוג רכב רק שנת 95 נאלצתי לשפץ ראש מנוע. היה עירבוב בין שמן המנוע למיים. בדוק זאת.
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:10. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©