![]() |
בעיה לאחר החלפת קלאץ'
שלום לכולם,
היום ביצעתי החלפה של המצמד ברכב לאחר שהיה מעין רעש של שריקה מהמיסב קלאץ' (מקווה שאני קורא לילד בשמו) והדוושה הייתה קשה מאוד (צריך להפעיל כח בלחיצה על המצמד). בכל מקרה, כבר החלפתי קלאץ'. הבעיה התחילה לאחר החלפת הקלאץ' כאשר יצאתי מחנייה במוסך וההילוך הראשון לא נכנס. נכנס המוסכניק אל הרכב והראה לי שהוא מצליח להכניס להילוך ראשון. בדרך חזרה הבייתה ראיתי (יותר נכון הרגשתי) שהרבה פעמים אני מכניס להילך שלישי במקום להילוך ראשון. ההילוך השלישי קרוב מאוד להילוך הראשון ונכנס בקלות רבה. להכניס להילוך ראשון אני מצליח אבל רק לאחר הפעלת הרבה מאוד כוח. ואני מתכוון להרבה. מרגיש לי לפעמים כאילו ואני מפעיל "קצת" יותר מידיי כוח שעלול להרוס משהו. קראתי בפורומים שאולי הבעיה היא בכיוון גיר. אשמח לדעותיכם בנושא. בברכה, גיל יצחק |
שכחתי לציין
הרכב: פיאט פונטו גרנדה שנת 2008, גיר ידני. |
הידית קופצנית או קשה?
|
בכל הילוך אחר הגיר כרגיל והתנועה חלקה.
ללא קפיצות וללא קושי בהזזת ידית ההילוכים. עוד נתון מעניין הוא שמרגיש לי כאילו כל ההילוכים "זזו" קצת שמאלה. כעט כל הילוך הוא מעט יותר שמאלה מאשר היה לפני החלפת הגיר. בנוסף, שילוב הילוך אחורי היה מתאפשר רק באמצעות הרמת טבעת בידית ההילוכים וכעת מתאפשר להיכנס להילוך אחורי גם ללא שימוש בטבעת (רק לקחת את ידית ההילוכים ימינה ו"למטה") |
זו אכן בעיה בכיוון של השטנגות לי אין את המידע הדרוש בכדי לעזור לך לתקן את התקלה אך אני יודע שיש שטנגה אחת או שתיים שניתן לכוון אותם גש מורשה או שתיתעקש שהחאפר הזה יתקן את הבעיה
|
תודה רבה,
אפנה את תשומת ליבו לנושא השטנגות. שוב תודה, גיל יצחק |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©