![]() |
חימום לא עובד. שאלה לגבי צינורות רדיאטור פנימי
ברשותי פונטו ספייס ELX 2001
לאחר חיפוש וקריאה על בעיות חימוםפ אני נאלץ להעלות תרד חדש. החימום לא עובד מזה תקופה ואני דיי בטוח שזה סתימה ברדיאטור פנימי משום שהרכב לאחרונה חונה הרבה לתקופות ארוכות (נו.. חטאתי באופנוע). ואני מניע אותו לפעמים רק לצורך כך שלא יתקלקל אך.. הנה זה קורה. לענייננו, ניסיתי לשלוף את הצינורות של הרדיאטור הפנימי אך לא הצלחתי. ומשום שהצינורות רכים מעט וגם יבשים אני לא רוצה להפעיל הרבה כוח שלא לפגוע בהם. איך לשלוף את הצינורות "בעדינות"? וחשוב לא פחות, איך אני מחזיר אותם למקום מבלי שתהיה לי אחכ נזילה או שחרור הצנורות על ידי רעידות המנוע? ובנוסף, מהן הדרכים הכי טובות לנקות את הרדיאטור מהלכלוכים? ערב טוב, בני |
אמור להיות קליפים או בנדים ממתכת על הצינור מקווה ששחררת אותם לפני , טריק קטן שהיינו עושים בצבא זה לתקוע מברג קטן בקצה של הצינור ולנסות להכניס תמברג מתחת לגומי , השיטה הנפוצה זה להכניס צינור גינה בפתח יציאה ולבצע תנועה של מים בכיוון הנגדי לכיוון הרגיל של הזרימה ואחרי שכל הבוצה תצא והמים יהיו נקיים לסיים עם נוזל ראדיטורים בשטיפה , הדרך הכי קלה להחזיר לפי דעתי צינור גומי זה עם מעט וזלין או סיליקון שקוף אבל גם מעט סבון כלים יכול לעשות תעבודה העיקר שתשמן תצינור גומי מבפנים שיחליק על המתכת ותוודא שהצינורות גומי כמה שיותר בפנים על המתכת
|
תודה על התגובה המפורטת. יש שם בנדים מתכת בלי בורג אז זה חד"פ. אני אקנה חדשים ואז אעשה את הפירוק בראש שקט.
איך אני יכול לדעת מה כיוון הזרימה של המים מאיפה נכנס ומאיפה יוצא? |
אני לא בטוח תנסה להסתכל על הצינורות לאן הם הולכים לפי זה תוכל פחות או יותר לנחש מי זה מי , ההיגיון שלי יגיד שהעליון נכנס והתחתון יוצא אבל לך תדע איך בנו את זה , עוד דגש שאתה שוטף את הראדיטור אל תשתמש בלחץ מים גבוה מדי שלא תפוצץ תראדיטור
|
|
הם אחד ליד השני ולא אחד מעל השני :)
אני אסתדר. תודה רבה לך! עריכה - כשאני חושב על זה... אם יש סתימה אז אחד יהיה חם והשני קר כאשר המנוע מונע. זאת תהיה הבדיקה שלי, הכי פשוט. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©