![]() |
האם הלך ראש המנוע ?.
החברים מתבקשים להביע את דעתם.
יאיר הנה הסרטון ששלחת לארז. הצלחתי להעלות אותו לפורום. אומנם המדובר במנוע של סוזוקי בלנו, אבל זה לא משנה התופעה זהה למנועי פיאט. ארז קפץ על העגלה בלי להתחשב בכך שהמנוע עבר שתי התחממויות קשות. החברה שלו אמרה שהפסדתי בהתערבות ושאשלם 500 ש"ח. :) דוד. https://www.youtube.com/watch?v=75SAd-opE1w |
ניראה כמו חדירת לחץ למערכת הקירור. למה אתם לא מבצעים בדיקת לחץ הפוך לאשש סופית את דין ההתערבות?
|
ההיתערבות היתה לפני שהרכב היתחממם בפעם הראשונה שלא נדבר על פעם שניה במקרה הזה אין צורך לבצע שום בדיקה בשביל לאשש שמדובר בראש כיוון שהסרטון צולם לאחר שהרכב הגיע לטמפ עבודה ולאחר שבוצע ניקוז אוויר למערכת הקירור
|
כמו שמאור כתב, המנוע מנפח. תשאיר את זה ככה עם מכסה סגור ותוך זמן לא רב יהיה לך בלון באחד הצינורות.
|
דודה תחלתי לפני שעה לפרק את הראש עבדתי לאט לאט כמובן עם מגבלות מזג האוויר הזה אך לצערי לא סימתי כי חסרה לי בוקסה ספליין (זו עם הכוכב עם הרבה צלעות) ומחר אלך לקנות סט טוב שיהיה לי פה ואסים להוריד את הראש ואלך לחרט שיתן לו טיפול פסיכיאטרי מעמיק:D
|
זהו הורדתי את הראש ויש קצת קצת קצת סימנים של חדירה של מים לבוכנה מס 2 דבר שמעיד על כך שהמנוע לא העביר קומפרסיה למערכת הקירור להרבה זמן כיוון שרק חלק בגודל של ציפורן נקי וכל השאר מלוכלך
|
חבר יקר יאיר, אנחנו מבקשים תמונות. :)
שמר, בשפה המקצועית "מנוע מנפח" אינו חדירה של קומפרסיה למערכת הקירור. :) דוד. |
יאיר, לא ברור לי כיצד מסרת את הראש לחרט, בלי לדעת את מחיר השיפוץ.
מקווה שלפחות אמרת לו שיעשה גם בדיקת לחץ. אם לא מבקשים החרטים לא עושים. דוד. |
זה לא פעם ראשונה שאני עובד איתו כל הראשים שאני עושה אני נותן לו ואפילו לפני שאמר מילה הוא כבר אמר שצריך לבדוק לחץ כי לראשים של בלנו יש מחלה שהם ניסדקים לכיוון סעפת היניקה חבל שלא צילמתי לפני שמסרתי אותו
|
לצערי אני לא אוכל את הסיפור הזה. :)
מה הבעיה לדעת את מחיר בדיקת הלחץ יישור וגומיות שסתומים. במקרה של סדק לכיוון הסעפת, לא ניתן לתקן. צריך ראש חדש. מקווה שלא. הזמנתי לך את הרדיאטור לוולוו. יגיע היום. בשל מזג האוויר לא ידוע מתי. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©