מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ריח שרוף , רעש מאורר, לאחר התאמצות מנוע וקלאצ (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=18343)

punto2004_actual_60 15-11-14 19:06

ריח שרוף , רעש מאורר, לאחר התאמצות מנוע וקלאצ
 
שיש עלייה עם פקק תנועה, וצריך כל רגע זינוק בעלייה, ואני לא המומחה הגדול בנקודה של הקלאצ, לפעמים אני נותן הרבה גז בנוסף לזינוק שלא יכבה הרכב. לאחר מכן יש ריח של שרוף כאילו שרפתי קלאצ, למרות שזה כבר כמה חודשים ככה ואין שום קלאצ שרוף..

בנוסף , הרבה פעמים אני שומע את המאורר של הרכב מתאמץ למרות שחום מנוע תקין - תמיד על החצי...

תודה רבה !!!

davidmzr 15-11-14 19:17

נראה שאתה צריך לקחת שיעור במה שנקרא "זינוק בעלייה". :)
ביחס למאוורר בדוק אם המהירות הנמוכה עובדת.
דוד.

yair791 15-11-14 19:30

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 132294)
נראה שאתה צריך לקחת שיעור במה שנקרא "זינוק בעליה". :)
ביחס למאוורר בדוק אם המהירות הנמוכה עובדת.
דוד.

באיזה גובהה ההילוך מישתלב כלומר כאשר אתה מתחיל נסיעה האם ההילוך ניכנס באמצע מהלך הרגלית או בסוף מהלך הרגלית?

punto2004_actual_60 15-11-14 19:39

הקלאצ גבוהה מאוד!!! הבנתי שבכל הפונטוים זה ככה.. בגלל זה אני נותן הרבה גז... בכל מקרה האם אמור להיות ריח שרוף ברכב שנותנים המון גז בסרק?
לגבי המאורר, איפה הוא נמצא ואיך אני יודע אם יש לו שני מהירויות?

davidmzr 15-11-14 19:45

כן, אמור להיות ריח שרוף ברכב שנותנים המון גז בסרק בפרט בעלייה.
המאוורר נמצא בצמוד לרדיאטור.
רגלית גבוהה מאוד, מעיד על קלאצ שבדרך להחזיר נשמתו לבורא.
דוד.

yair791 15-11-14 19:45

צטט:

במקור פורסם על ידי punto2004_actual_60 (הודעה 132296)
הקלאצ גבוהה מאוד!!! הבנתי שבכל הפונטוים זה ככה.. בגלל זה אני נותן הרבה גז... בכל מקרה האם אמור להיות ריח שרוף ברכב שנותנים המון גז בסרק?
לגבי המאורר, איפה הוא נמצא ואיך אני יודע אם יש לו שני מהירויות?

אז מה שאתה אומר הוא כשאתה משלב בראשון ומשחרר קלאצ הרכב מתחיל לזוז ממש כאשר הרגלית כבר בסוף מהלך לפני שהרגל שלך יורדת
אתה יכול לעשות בדיקה כאשר הרכב כבוי ובשיפוע קל שלב בראשון והורד בלם יד ותילחץ לאט לאט על הקלאץ ותיראה מתי הרכב מתחיל להידרדר אם הוא מידרדר מלחיצה קטנה כלומר מהלך רגילת קטן בהרבה מאמצע המהלך אז הקלאץ בסוף חייו
לגבי המאוורר כאשר הרכב מונע עם מזגן כבוי כשהוא בטמפ עבודה פתח מכסה מנוע ותיראה אם המאוורר מיסתובב מהר או לאט זה ניתן לשמוע

punto2004_actual_60 15-11-14 20:39

הנקודה של הקלאצ מאוד מאוד גבוהה. רק בסופה הרכב מתחיל לנסוע בזינוק בעלייה.. בגלל זה יש לי הפחד שהרכב יכבה , ואני נותן המון גז, למרות שמיותר...

ונגיד שהמאורר עובד רק על המהירות הגבוהה, מה עושים במצב כזה? יכול להיות שזו בעיה משולבת לגז במזגן שבורח, למרות שהמזגן סגור?

yair791 15-11-14 20:51

אין קשר למזגן חוסר או תקינות כזו או אחרת של המזגן למהירות המאוורר במקרה הזה כי אנחנו מדברים על מצב בו המזגן כבוי
אם הוא עובד על מהירות גבוהה בלבד אז יש תקלה לרוב זו תקלה בנגד מהירות אבל צריך לבדוק לפני שסתם מחליפים חלקים

Amertsu 15-11-14 21:12

דוד ויאיר , תקנו אותי אם אני טועה ..
בדרך כלל כשהרכב מגיע לטמפ' עבודה ( לחצי ) המאוורר אמור לעבוד לסרוגין כל 2 דק' בערך נכבה לעוד 2 דק' ואז שוב נדלק? ככה זה אצלי לפחות..
המהירות הגבוהה כמעט ולא נדלק , רק עם מזגן ..


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:24.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©