![]() |
הכוונה לכיוון איתור התקלות
אז ככה ברשותי פונטו ספייס 16V 2002 .והיא החליטה לעשות לי את המוות .
קרה לאוטו הזה שרשרת של תקלות ,ביום רביעי מסתבר שחבר נהג ברכב וביקשתי ממנו לשים תוסף דלק ולמלא מאה שקל דלק ,הרכב היה מרוקן מדלק ,אז לפי מה שהוא הסביר לי שהוא קודם מילא את התוסף ואז את הדלק ,הכל בסדר עד שביום חמישי בערב התחילו גימגומי גז והאצה לא רציפה ,חשבתי לעצמי שכנראה שכל הגי'פה יוצאת לה בקשיים ,אבל לא כך . המצב הדרדר עד שישי בצהרים כך שנדלקה לי נורת ביקורת הצהובה הזאת צ'יק משהו . ועכשיו הרכב בקושי נוסע ורועד בניוטרל ורועש בנסיעה ,בקושי סוחב ! ויש הרגשה כילו 1-2 צילינדירים לא עובדים . ** ועל הדרך !באמצע הנסיעה הכנסתי הילוך לשני והאוטו קיפץ לי ,שוב לחצתי קלאץ והלחיצה פתאום נהייתה לי קשה לי אבן ,הלך הקלאץ ? או המשאבות קלאץ ? כי הקלאץ בקושי בן 8 חודש חדש של חברת ואלייאו . ואני חושד בחוטי הצתה שעברו כבר 130 אלף קילומטר אבל נראים חדשים . או בכוהל הצתה . או אפילו פלאגים שאולי ספגו פיח נוראי מהתוסף מישהו יודע מה סדר עלויות לכוהל הצתה וחוטים מקוריים לספייס V16 ? |
על פניו לא נראה לי שהבעיה קשורה למילוי הדלק ולתוסף.
הניע מנוע ושלוף כל חוט הצתה לחוד, ושמע אם יש שינוי בעבודת המנוע. בחוט שאין שינוי, חבר פלג חיצוני משומש. את גוף הפלג תניח על מכסה השסתומים או בכול מקום שתבחר על מתכת במנוע, וראה אם יש ניצוץ. עדכן ונמשיך. דוד. |
עשיתי מה שאמרת ,ב2 בחוטים לא היה ניצוץ בכלל עם הפלג.הסתכלות מקרוב ראיתי כתמים לבנים כילו נמס שם ועבר שם חשמל ,בריחת ניצוץ .תיארתי לעצמי בכל מקרה עובדה שהחוטים עברו 130 אלף .נהוג להחליף כל 100 .הלכתי קניתי חדש מקורי ב295 .הכל חזר לעבוד פיקס .
|
יורי סחטיין .. כיף לשמוע שזה נפתר ודוד כרגיל שיחק אותה ;)
|
אפשר לאתר ולסדר תקלות ,אבל למה ביום שישי בצהרים רציתי לצאת בערב כמו בן אדם :)
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©