מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אונו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   תופעות מעצבנות באונו פייר 94 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=18104)

danixs7 15-09-14 23:16

תופעות מעצבנות באונו פייר 94
 
שלום לכולם!
כאשר אני נוסע עם מזגן ןמשלב להילוך סרק לפני רמזור ולוחץ על ברקס הרכב נורא רועד,עד מצב שהוא נכבה,ותוך כדי נדלקת נורת שמן. חשוב לציין התופעה הזאת רק כאשר המזגן בפעולה.
2.
מניע את הרכב בבוקר הטורים עולים ומייד יורדים עד מצב שהרכב נכבה.יש מיקרים שהמנוע ממשיך לעבוד על סלד גבוהה גם כאשר המנוע מגיע ל 90 מעלות,לדוגמה ברמזור או בהעברת הילוך.
הוחלף מנוע צעדים לחדש מהניילון התופעה חוזרת על עצמה

אולי יש קשר לכל זה שהמפלג לא תקין הוא גם הוחלף בזמן האחרון(הייתי אצל החשמלאי שהורכב אצלו המפלג ו וטען שיש בעיה במערכת ההזרקה ולא במפלג).
תודה רבה לעוזרים!

danixs7 15-09-14 23:20

שכחתי לציין שלא חסר שמן,ולא פראפלו.

yair791 15-09-14 23:22

ראשית יש לבדוק קידום ואיחור הצתה
בנוסף לא יזיק להחליף פילטר שמן ושמן זה יכול להיות יפתור את הבעיה של המנורה אם לא אז צריך לבדוק לחץ שמן
עוד שאלה בנוגע למנורה של השמן וכיבוי : הרכב עבר היתחממות ?
וכמובן יש לבדוק להעדר סחיבת אוויר שלא דרך בית המצערת

yair791 15-09-14 23:23

תיבדוק חישן טמפ מנוע של מערכת הזרקה

רפי לין 16-09-14 13:36

בעיית סבובי מנוע בפיאט אונו 94
 
במכוניתך יש מע' הזרקת דלק חד נקודתית מתוצרת "בוש" ומזגן ישראלי (לרוב של "רסקור" ז"ל).
להלן שיטת איפוס מחשב הזרקת הדלק שבהרבה מקרים פותרת את בעיית סבובי המנוע בסרק:
איפוס זה גורם גם לאיפוס סבובי מנוע בסרק:
1. הפעל מתג הצתה למצב ON (ללא הנעת המנוע).
2. נתק את מחבר החשמל של מתג מצב המצערת.
3. כבה מתג ההצתה למצב OFF.
4. חבר בחזרה את מחבר מתג מצב המצערת.
5. נתק את כבל מינוס המצבר למשך כדקה ואז חברו בחזרה אל המצבר.
6. הנע את המנוע וראה אם המצב השתפר.
כך מזהים את מחבר מתג מצב מצערת ומיקומו:
מתחת לבית מסנן האויר שעל בית המזרק דלק החד נקודתי.
המחבר החשמלי אליו הנו עם ארבעה חוטים שצבעיהם הנם:
1. צהוב/ירוק
2. צהוב/אדום
3. צהוב/שחור
4. סגול/שחור

אם איפוס זה לא יעזור אז צריך לגשת למוסך או מכון הזרקות דלק ולהתחבר עם מחשב סורק אבחון תקלות ולקרוא את כל נתוני מע' הזרקת הדלק וחיישניה.
תשומת לב מיוחדת לנתון חום מנוע אם הוא אכן נכון (בהשוואה לשעון חום המנוע ולפעולת מאורר הרדיאטור) וכן לכך שיש מיקרוסביץ' בתוך מנוע הסרק, שבזמן עזיבת דוושת התאוצה (גז) הוא משדר אות מינוס אל מחשב ההזרקה וצריך לוודא שאכן משודר אות זה.
נא ידכן ממצאים ותוצאות, לכשיהיו.
בברכה - רפי לין


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:10.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©