מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   בעיה בהתקנת ממסר. (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=17947)

matansab 22-07-14 18:20

בעיה בהתקנת ממסר.
 
שלום,
אני מעוניין לעשות קו מתח שפועל עם סוויץ' שיפעיל עליו מטען לסלולר, מצלמת דרך, פלאפון קבוע ורדיו דיסק. בגלל שאני לא רוצה להעמיס על החיווט המקורי, רכשתי מאיביי ממסר כזה: http://www.ebay.com/itm/291029672666...84.m1439.l2649
מצאתי לי קו קיים והתחברתי עליו. עכשיו אחרי שסיימתי את כל ההתקנה (ויש לציין שעשיתי עבודה מושקעת, הכל עם בידוד מתכווץ וספלייסים :D ) הממסר לא עובר מצב,
על שולחן בדקתי אותו והוא תקין.
בדקתי והכל תקין ומחובר כראוי, יש מתח בכל הרגליים חוץ מרגל 87. משמע הכל מחובר כראוי אבל הממסר לא מחליף בין רגל 87A ל-87.

מה יכולה להיות הבעיה? וכמובן, מה לעשות כדי לפתור אותה?

רפי לין 22-07-14 18:39

הממסר
 
מהקישור שצירפת לא רואים ברור את נתוני הממסר שמצוירים עליו ואם תעלה צילום של זה אז זה יכול לעזור.
פרט לאן חיברת כל רגל של הממסר (לדוגמא: רגל 85 + לאחר מתג הצתה וכו').
ראה כאן, בהודעה 1 והודעה 3 אם אתה מזהה איזה ממסר הוא שלך: www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=2555
בברכה - רפי לין

matansab 22-07-14 18:47

ממסר עם 5 רגליים.
רגל 30 מתחברת ללא זרם לרגל 87A, וכשיש זרם לרגל 87.
את 30 חיברתי למצבר עם פיוז באמצע.
את 87A בידדתי.
את 87 חיברתי בינתיים רק לרדיו דיסק כדי לראות שעובד.

ליד תיבת הפיוזים יש חוט כתום-לבן שגדעתי, צד אחד חיברתי ל86 ושני ל-85
את 86 חיברתי לקצה שיוצא מהתיבת פיוזים, ואת 85 חיברתי להמשך שלו.
האם הייתי צריך לעשות ההיפך??

ושאלה אחרת: מה מקור המספרים של הרגלים?

matansab 22-07-14 18:55

החלפתי בין רגליים 85 ו-86. לא עזר.

matansab 22-07-14 19:46

בתוך העמוד זאת התמונה הכי ברורה לדעתי:

http://www.ebaypa.com/albums/201200014/sku048800-5.jpg

רפי לין 22-07-14 22:41

חיבור הממסר
 
טעית עם החיבורים לרגליים 85 ו 86 שהם 2 קצוות הסליל האלקטרו מגנטי שמפעיל הממסר וחבר כך:
רגל 86 - מינוס קבוע (מגוף הרכב וכו').
רגל 85 - פלוס אחרי הפעלת מתג ההצתה.
כך יוזן הסליל בזרם חשמלי וימשוך את המגע (פלטינה) שבתוכו ויתחברו מגעי 30 (מתח קבוע מהמצבר) ו87 שיקבל המתח אל הצרכני חשמל (רדיו וכו').
בממסר זה, רגל 87a מקבלת מתח כשהממסר במצב מנוחה ולכן אינך צריך להשתמש בה.
את החוט שגדעת, חבר בחזרה עם הלחמה ובידוד טוב.
נא עדכן בתוצאות.
בהצלחה ובברכה - רפי לין

matansab 22-07-14 22:54

תודה רבה רפי, יבוצע מחר.

באותה הזדמנות אשמח לשמוע מה לדעתך עדיף לחיבור שני חוטים, הלחמה או "ספלייס" (כך זה נקרא בעגה הצהלית, לא יודע מה השם שם זה אצלך שאר האנשים)
אביזר שמכניסים אליו חוט מכל צד ולוחצים, יש באמצע גם חלונית ביקורת כדי לראות שהחוט מגיע עד לסוף. יש את אותו אביזר גם בגרסה מקוצרת לחיבור שני החוטים מאותו הצד.

נחשפתי לסוג החיבור הזה אחרי שאישתי עברה לתפקיד חיוט בחיל האויר, ואמרה שמלחם אצלם זה כמעט מילה גסה. אבל מדובר בחיבור של חיווט שמעביר תקשורת.
אשמח לשמוע את דעתך בעניין.

http://im01.taiwantrade.org/resource...5a8_DB_600.jpg

רפי לין 22-07-14 23:44

חיבורי חשמל
 
מכיוון שברכב מדובר בזרמים גבוהים לעומת אלקטרוניקה, אני בעד חיבור בהלחמה.
בברכה - רפי לין

matansab 22-07-14 23:48

ברכב משתמשים בהרבה סופיות בלחיצה, יש הבדל?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:09.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©