![]() |
מים לא יוצאים מהשפריצרים (משאבה עובדת)
שלום,
מדובר בפונטו ספייס 8 שס' שנת 2001 כאשר מפעילים את את משאבת המים שומעים אותה עובדת, אבל לא יוצאים מים מהשפריצרים הקדמיים, כן יוצא זרזיף דיי חלש של מיים מהשפריצר האחורי. פירקתי את הצינור שמתחבר לשסתום המפצל לשני השפריצים הקדמיים (בצד הפנימי של מכסה המנוע), הפעלתי את המשאבה - לא יצאו מים. ראיתי שבחלל הקטן בין הפנס לקופסאת פיוזים יש עוד צינוריות שנראות קשורות למערכת, עם שסתום אפור עם חץ משולש (אני מניח שזה שסתום חד כיווני), הוצאתי את הצינוריות מהשסתום וראיתי שיש זרימה חלשה של מים מאחד הצינורות. מישהו נתקל בבעיה כזו? הבנתי שבשביל להגיע למשאבה צריך להרים את הרכב לפרק גלגל ומגן פלסטיק - ואני ממש מעדיף להימנע מכך אם יש עוד דברים שאני יכול לבדוק\לעשות לפני כן. תודה |
נסה להוציא שוב את הצינור לפני השסתום, ולהעביר לחץ אוויר לכיוון המשאבה. יש מצב שיש סתימה.
אם זה לא יעזור, המשאבה חלשה וסיימה את דרכה. אם אכן כך, בוא אלי תוריד גלגל ותקבל משאבה, ואולי כדאי יהיה להחליף גם את המיכל. אפילו אם תצטרך להוריד גלגל גם בספייס שלי, העבודה עם פטיש אוויר תיקח פחות מחצי שעה. ראיתי שיש לך ידיים טובות. ברור שחינם, משום ש... אז מגיע לך לא שכחתי, אתה יודע למה אני מתכוון. :) דוד. |
היי דוד, בשמחה הייתי מגיע אבל אני כרגע גר באזור נתניה וכבר לא במזכרת בתיה אז זה כבר יותר מסובך..מעדיף להגיע עבור דברים יותר רציניים כאשר יהיה צורך :)
אם אני מוציא את הצינורית שנכנסת לשסתום המפצל לשני השפריצרים ומכניס לחץ אויר - האם יכול ליהיות שלפי כן יש שסתום חד כיווני? כמו שכתבתי, מצאתי אחד כזה בין הקופסאת פיוזים לפנס אבל אולי הוא קשור לשפריצר האחורי? יוצאים קצת מים מהשפריצר האחורי מה שנותן לי תקווה שהמשאבה בסדר ובאמת יש סתימה |
אני יודע שאתה כרגע גר באזור נתניה, אבל חשבתי שכשתבוא להורים במזכרת בתיה.
בדוק סתימה. דוד. |
תקלת מתיזי המיים
יש שסתום חד כווני אחד למתיזים הקדמיים שהוא גם המפצל לשני המתזים הקדמיים.
יש עוד שסתום חד כווני למתז האחורי. כנראה שהבעיה הנה אכן במנוע החשמלי של מתזי המיים שמחובר למיכל המיים וממנו יוצאים 2 צנורות, האחד לקדמיים והשני לאחוריים. המנוע החשמלי הקטן הזה, פועל בשני כוונים, האחד למתזים הקד' והכוון השני לאחוריים, כך שכנראה לא מדובר בסתימה בצנורות (בשניהם יחד?) אלא בתוך המנוע עצמו. בברכה - רפי לין |
|
צטט:
בערב אבדוק מה קורה כשאני מפעיל את הוינקר להשפרצת מים על השמשה האחורית. |
לפי התאור שלך ושל רפי הבעיה אכן במנוע עצמו
|
עדכון:
לאחר פירוק גלגל, פלסטיק מגן סביב הגלגל, ניתקתי את הצינורות שיוצאים מהמשאבה, הפעלתי שפריצרים קדמיים ויצא זרם מים תקין מהמשאבה. חיברתי חזרה את הצינור, הפעלתי שפריצרים קדמיים והכל חזר ליהית תקין. כנראה שהייתה סתימה ביציאה של המשאבה לכיוון השפריצרים הקדמיים בלבד, וכאשר המשאבה פעלה בלי הצינור, הלכלוך עף החוצה. הבעייה הגדולה הייתה להחזיר את המגן פלסטיק סביב הגלגל, לקח לי קרוב לחצי שעה להתאים בין החורים בפלסטיק להברגות. תודה לעוזרים שאלה לא קשורה: אני משתמש בדפדפן כרום, כשאני נכנס לפורום הזה הכיתוב מופיע כג'יבריש (אך ורק באתר הזה) אז אני בוחר באפשרויות אנקודינג-עברית, וזה מסתדר. הבעייה שכל פעם שאני יוצא מהפורום ונכנס שוב, זה חוזר על עצמו..מישהו יודע איך מסדרים את זה? |
לגבי מציאת החורים והזמן שלקח לך, פעם הבאה תנסה בחושך. יש לא מעט אנשים שמוצאים כך את החור יותר בקלות.
לגבי הדפדפן - נדמה לי שאתה מדבר על איכספלורר ולא על כרום. אין Encoding בכרום. אם כן, ציין באיזו גירסה אתה (הגדרות/אודות אינטרנט איכספלורר). ככל הנראה אתה צריך לעבוד במוד של תאימות אחורה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©