![]() |
הגה כח פונטו יאנג 2002
שלום לכולם,
לאחרונה החלו לצוץ בעיות בהגה כח החשמלי בפיאט שלי. חקרתי את כל השרשורים כאן (ומחוצה) לעומק -רובם מ-2009. הגעתי למספר מסקנות ואשמח לדעתכם הכנה. הופעת התקלה תואמת את הדיווחים כאן בפורום, נדלקת נורת הגה בלוח המכוונים, נעלמת עם הכיבוי, חוזרת ונעלמת לפרקים עם הנעה וכיבוי, ולאחרונה - נשארת קבועה ללא כל שינוי בליווי הגה קשיח. הדבר היחיד שנותר לי לברר, האם מדובר במנוע כמו רוב התקלות שמוצגות בשרשורים, או אולי מוט הגה? מה הדרך שלי לדעת מה מהם הוא הנכון? אע"פ שלפי התיאורים מדובר אכן במנוע הגה. עומדות בפניי מספר אופציות. 1. תיקון במוסך בעיר בה אני מתגורר (אילת), רוב הסיכויים שכאן יגבו ממני "מס מרחק", המחירים שביררתי מגיעים כבר לאלפים:!:, וממה שהבנתי מקריאה כאן - לא חייב להיות כך הדבר. 2. בהנחה שמדובר במנוע הגה - תיקון עצמי, הזמנת מנוע והרכבתו, או פירוק המנוע, הזמנת ממסרים והחלמתם במקום הישנים. אני כמעט בטוח שהידע שברשותי יאפשר לי לתקן את המנוע או לכל הפחות להחליפו. אבל שוב: איך אדע שמדובר אכן בבעיה במנוע במידה ובחרתי להחליף\לתקן? 3. האופציה השלישית היא קצת מסובכת. להגיע בשישי או בשבת (אם היה זה אפשרי) לאזור המרכז תוך הסתמכות על המלצותיכם, ומציאת בעל מקצוע שיחליף את המנוע במחיר סביר (עד 1000 ש"ח). לדעתכם אודה, עופר |
תקלת הגה כוח חשמלי
אכן כן, יש אפשרות לבעל מקצוע ומומחה לאיבחון התקלה בהגה כוח ותיקונה במחיר סביר ושמו
עופר קצב (גם אתה עופר) שבמושב גנות, טל' 050-5285041 וטלפן אליו לתאם מראש את בואך. בהצלחה ובברכה - רפי לין |
רפי,
זו לא פעם ראשונה שאתה עוזר לי, הכוונה היא למידע ועזרה שפרסמת במאות שרשורים ע"ג הפורום, אם כי הפעם התכתבנו ישירות. אני אפנה אליו, תודה לך. |
אני הבנתי שיש הבדל בין המנוע החשמלי של הספייס 2001-2003 לבין ספייס 2004-2006.
תקנו אותי אם אני טועה, אבל ב2004-2006 אם יש בעיה היא לא נובעת ממסרים? |
אני סבלתי מהבעיה של ההגה
ופתרתי אותה באופן עצמאי על פי מידע פשוט שרץ ברשת.
בגדול.. פירקתי את מנוע ההגה (סיפור של 25 דקות) פירקתי באמצעות הלחמה את שני הג'וקים, והרכבתי חדשים שרכשתי באיביי בסכום של 60 ש"ח כולל משלוח. עברתי עם המלחם וחיזקתי את כל החיבורים שהתרופפו, וההגה דנדש רך יותר מתמיד. לסיכום: אם יש לך ידיים טובות, מלחם טוב, והמון סבלנות, תוכל לפתור את הבעיה בשעה וחצי פלוס 60 שקלים.. אם תרצה עזרה באופן אישי, פנה לתיבה האישית שלי.. |
נשמח אם תשתף אותנו במקור המידע ו\או במדריך שיוכל לעזור גם לאחרים.
|
צטט:
|
לדעתי.. רוב ככל הבעיות נובעות מחיבורים רופפים בלוח הפנימי של המנוע הגה
1 צירוף קובץ(ים)
להלן מצורפת תמונה שתמחיש את העניין.
ההגיון מאוד פשוט, החום ברכב בקיץ הישראלי הוא רב, ושלא לדבר על טלטולים שמטלטלים את מנוע ההגה. בתמונה הבאה ניתן לראות כיצד הלוח נראה לפני הטיפול. לעניות דעתי ברוב המקרים גם אין צורך להחליף את הממסרים, רק פשוט לעבור עם מלחם על הלוח ולפזר בדיל בצורה אחידה.. http://www.fiatclub.co.il/forum/atta...1&d=1404078723 |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©