מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   ספייס SX60 לא מניעה לאחר החלפת מצבר. (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=17857)

yharoosh 08-06-14 15:43

ספייס SX60 לא מניעה לאחר החלפת מצבר.
 
שלום לכולם,

הרכב של אשתי פרץ ראש מנוע, ונעצר באמצע השבוע שעבר.
עד הזמן שהרכב נגרר אלי הוא הגיע עם מצבר מרוקן.

ביום שישי ביצעתי את העבודה, החלפתי את האטם וסגרתי את המנוע.
היום החלפתי נוזלים, הורדתי את האוטו מהג'ק ודרדרתי החוצה על מנת להניע עם כבלים, והאוטו הניע יפה.

ברגע שניתקתי את הכבלים האוטו התחיל להשתגע, איתותים מהבהבים בקצב לא ברור, ואני שומע ממסרים מתקתקים וחותכים את המנוע כשאני מנסה לעלות מעל ל1000 סל"ד., כך שלא הייתה אפשרות לטייל מעט עם האוטו ולטעון מחדש את המצבר.

פירקתי את המצבר וחיברתי לו את המצבר של האוטו השני, וכעת הוא לא מוכן להניע, <יש סטרטר>
מכיוון שהייתי לבד לא יכלתי לבדוק ניצוץ או מתחים באינג'קטורים, אבל שמעתי את משאבת הדלק עובדת כרגיל.

החשש שלי הוא מפני מחשב שהתחרפן עקב ניתוק המצבר, אבל יש לציין כי נורת המפתח כבית כרגיל, ואין שום נורת התרעה בלוח השעונים.

אשמח להכוונה ותמיכה.

קובי.

davidmzr 08-06-14 19:52

מחשב לא מתחרפן עקב ניתוק מצבר. תמיד רצוי לתת לו גיבוי אבל זאת לא הבעיה. נראה שאין לך טעינה. אני מדבר על השלב שניתקת את מצבר העזר.
לגבי התיקון, מה זה החלפתי את אטם הראש ?. טיפלת בראש ?.
אני מציע שתבדוק קודם את כל הפיוזים. ולאחר מכן נמשיך.
אם פתרת את הבעיה, נא עדכן.
דוד.

GreaseDonkey 08-06-14 20:23

בהחלט יתכן כי המחשב נדפק בעקבות קפיצות מתח חזקות, אבל אני לא חושב שזה המצב אצלך.
קודם כל שם לב האם הנורה של ה צ'ק אנג'ן דולקת כשאתה מדליק סוויץ'?

davidmzr 08-06-14 20:38

הוא כתב, "ואין שום נורת התרעה בלוח השעונים." :)
דוד.

GreaseDonkey 08-06-14 21:24

נו אז... זה טוב או לא טוב?
:cool:

yharoosh 09-06-14 02:28

עדכון ביניים;

חזרתי היום לאוטו לאחר מס' שעות, והפעם עם חבר על מנת להתחיל לבדוק ניצוץ וכו'. בפרץ של אופטימיות אני מסובב את הסוויץ' והמשוגעת מניעה כאילו כלום.

כיביתי והדלקתי מספר פעמים, נסעתי משהו כמו 10 קילומטר, הכל דבש.

אממה, חניתי את האוטו ולפתע נכבה האור. מסתבר שלא חיזקתי את נעלי הכבל על המצבר...:eek:

אז כרגע אני באותו הסרט. שוב.

נקווה שבבוקר יהיו לי בשורות טובות לי, לאישה ולכם.

לילה טוב ותודה על העזרה.

yair791 09-06-14 08:48

הפונטו רגישים מאוד לכל דבר ולו הקטן ביותר שקשור למערכת החשמל כגון מצבר דפוק או טעינה לא מספקת לפעמים גם אם מדובר בטעינה גבולית

yharoosh 11-06-14 23:24

עדכון נוסף.

לאחר מס' שעות נוסף מרגע חיבור המצבר האוטו חוזר לעצמו.

אבל היום נתקלתי פעמיים בתופעה שהאוטו לא מוכן לעבור את ה1000 סלד, ולא בצורה 'עגולה' אלא מחט הטורים נוחתת במכה לרצפה, ולאח מס' נסיונות אין הנעה כלל.

בנוסף יצוין, שדרדרתי את האוטו במהירות של כ40 קמ"ש במצב הנתון, בהילוך שני <לפחות 2000 סל"ד> ומחט הטורים לא זזה. כמובן שהייתי עם סוויץ' פתוח והכל...

אשמח לרעיונות, ושוב תודה.

davidmzr 12-06-14 07:47

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 129379)
לגבי התיקון, מה זה החלפתי את אטם הראש ?. טיפלת בראש ?.


דוד.

לא ענית על השאלות.
דוד.

yharoosh 14-06-14 10:37

הראש עבר ישור , לא טופלו השסתומים.

אבל אני לא חושב שמדובר כאן בבעיה מכנית או במנוע בכלל, כי אם במחשוב/ חיישנים.

השאלה היא האם יש למישהו כיוון בשבילי.
לדוגמה, איך אני מוודא תקינות של חיישן קרנק?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:18.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©