![]() |
מצולם: החלפת צבע לוח השעונים בפונטו 98
ניתן לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showth...21#post4366421
תגובות, הארות, טענות ומענות יתקבלו בברכה, גם כאן וגם בקארספורום. מתן. |
יפה, אני גם רציתי לצבוע את המחטים אבל מפחד פחד מוות לפרק אותם שלא יחזרו אח"כ למקום.
|
סחטיין על ההשקעה!
|
פירקתי והחזרתי אותם כבר שלוש פעמים, אין ממה להיות מודאג, אם לא יחזור למקום אז מפרקים שוב ומחזירים שוב. הכל הפיך.
|
אגב בהתעסקות עם החלפת נורות בלוח שעונים של הקבריולט נקרע לי הלוח המוליך האחורי (הירוק הזה) ועכשיו נורת לחץ השמן לא עובדת.
נראה לי שצריך לחפש לוח שעונים מפירוק :| |
מה נקרע? חשבת לתקן?
גם בתרחיש הכי גרוע שאני יכול לחשוב עליו, ניתן לתקן עם קונקטור נוסף ישירות לחיווט של הרכב. |
נקרע החלק מהנחושת וחלק מהירוק הזה שמסביב לנורה מאחורה. מניח שזה מה שנותן את ה + לנורה.
מזאת אומרת קונקטור נוסף? לאן לחבר אותו? |
אם כך, אפשר לקצר בצורה פשוטה יחסית.
כשעשית את הסמיילי כבר חשבתי על דברים יותר גרועים. |
תצטרך להדריך אותי כי לי אין מושג ועדיף לי לקחת לוח מפירוק.
להלחים ודברים כאלה אין לי בעיה. אגב מצחיק, רוב החלקים של הקבריולט הם מ 94 כולל לוח השעונים. הרכב עצמו עלה לכביש בפברואר 95 אבל אני מניח שכולו הורכב כבר ב 94. יש מצב הוא בין הראשונים שהגיעו לארץ. |
אם נחתך רק מעבר אחד בפלסטיק, תגרד אותו עם סכין יפנית כדי לחשוף את המוליך. אפשר גם עם נייר שיוף. כמובן לעשות בעדינות כדי לא לקרוע את מה שכן שלם.
אם הקרע עלול להמשיך להתפשט, תעצור אותו עם איזולירבנד. אחרי ששני הקצוות חשופים, פשוט תיצוק עליהם בדיל, אם עקב הקרע הם כבר לא קרובים, קח חוט קצר ותלחים בשני הצדדים. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©