![]() |
שסתום יצא עם התושבת שלו - פונטו ספייס 2002
1 צירוף קובץ(ים)
לאחר פירוק ראש המנוע היתגלה הליקוי הנל. התושבת של שסתום הפליטה הציצה לה אחוצה ניתן לראות זאת בתמונה. עקרונית הזמנתי ראש מנוע אחר שלא נגעו בו והוא תקין לחלוטין אך השיקול אם את הראש הזה עם התושבת יש טעם בעתיד הקרוב רחוק לתקן ולשמור אצ הראש? או שעדיף שלא ותיקון שכזה לא יחזיק טוב?
|
כן אפשר להשתיל טבעת וזה מחזיק. עשיתי את זה בעבר אבל לא הרבה פעמים.
לאחר מכן צריך להשחיז את השסתום והטבעת. אם כבר עושים את זה, צריך להשחיז גם את שאר השסתומים והזיצים (לא חייב). זה מה שהחרט יגיד לך. דוד. |
אז זהו שחרט רוצה סביב ה 500 שח לחריטה בלי קשר לתושבת שיצאה כי שאלתי אותו לפני שראיתי את הנזק הזה אז בכל מיקרה הזמנתי ראש מנוע קומפלט במחיר הזה. תודה על התגובה דויד.
|
גם את הראש שהזמנת צריך לשפץ.
נראה שגם את הראש עם הטבעת שייצאה. זה מזכיר לי את זה שפעם מישהו ביקש לי גפרור להדליק סיגריה, ולאחר מכן ביקש גם סיגריה. :) אז את הראש עם הטבעת גם צריך שיפוץ. ואתה דיברת רק על השסתום. אברר לך כמה רוצה החרט שלי רק להשתיל טבעת. דוד. |
עידכון קל: הוזמן ראש משופץ שעל פניו ניראה כי השסתומים בו לא ניסגרים עד הסוף במצב דחיסה לפני הצתה. בדיבור עם המוסך שהביא לי את הראש נאמר שברגע שארכיב אותו והמנוע יעבוד הכל התיישב במקום. כדי להוכיח לו שאין ממש סיכוי שיניע כך הרכבתי את הראש ואכן אין מניע. קומפרסיה של מקסימום 100 psi בצילינדרים ובבדיקת לחץ הפוך הבריחה היא בכל צילינדר או משסתום יניקה או מפליטה או משניהם. השלב הבא שאני ייבדוק בבריחה זו היא לחץ הפוך ללא גל הזיזים בכלל לראות שאולי דיסקיות המרווח לא מתאימות וגל הזיזים לוחץ עליהם בכל מצב. גם שהפיקות לא נוגעות בהם.
|
אני מתנצל מראש על מה שאכתוב. זאת כדי ללמד ולא להעליב.
תגיד למוסכניק שלא יבלבל לך את המוח. ממש מרגיז לשמוע. לגבי העבודה שאתה מבצע, אפילו מכונאי מתחיל לא היה מרכיב ראש כזה. יאיר יכול לספר לך איזה קומבינות יש באמתחתי, אבל להרכיב ראש שהשסתומים לא ניסגרים ?... דוד. |
תאמין לי דויד אני כל כך מבין את זה ולא היה לי ספק שהמנוע פשוט לא יניע אבל כמה שזה מצחיק לומר את זה שאת הראש הרכבתי רק כדי להראות לבחור שהמנוע לא יניע ושאני אצא צודק למרות שיא המיקצועיות שטמונה בבחור. אני מכיר אותו כבר איזה 15 שנה ומעולם הוא לא איכזב בכל מה שהביא לי אז ההרכבה של הראש גם הייתה מהכבוד למילה שלו אך בסופו של דבר ככל הניראה הוא ייווכח לדעת שטעה. מחר אני מיתכוון לסגור את הסאגה הזו ולהוריד שוב את הראש.
|
נראה שקיבלת את מה שכתבתי ברוח טובה, לכן מגיע לך טיפ'. :)
במקום להוריד את הראש, הוריד את הקמשפט. הוריד את הבוכנה הראשונה לאמצע הצילינד. קח פטיש מגומי והכה על השסתומים מס' פעמים, עד שתראה שיש רווח בין הקמשפט לשימסים. חזור על זה בכול הצילינדרים. ביצעתי את זה ברכב שעמד כמה שנים בהצלחה. יחד עם זה יש סיכוי שהמנוע יעשן בשל גומיות שסתומים שלא הוחלפו. מקווה שאתה עושה את עבודה ברכב שלך, ולא למישהו אחר. דוד. |
אין על הקומבינות שלך והכלים ביצור עצמי
|
בגלל זה אני אומר שוב שאני אוריד את גל הזיזים ואז אבצע בדיקת לחץ הפוך כדי לראות שאולי הבעיה היא בדיסקיות המרווח שלא מתאימות ולא בעייה בשסתומים עצמם או בתושבות שלהם ושלא ביצעו התאמה לקוייה בניהם. מבחינת גומיות שסתומים הוחלפו לחדשות בוודאות כולל מחזיר השמן הקידמי של גל הזיזים. את העבודה אני מבצע לחברה טובה כך שהיא לקחה את הכל בחשבון ועדיין מכל זוית שייסתכלו על זה יוצא לה זול כי העבודה היא בחינם ורק על החלקים היא משלמת.
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©