מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   PRO RACING מישהו מכיר שמע ? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=17664)

turbo guy 18-04-14 16:17

PRO RACING מישהו מכיר שמע ?
 
מישהו מכיר אותם ?שמע על מוצר שלהם 120 CHIPBOX
הם מבטיחים 35% כוח נוספים

לינק של המוצר

http://www.ebay.com/itm/CHIP-TUNING-...-/281140556038


להזמין ?

מאפיונר 18-04-14 19:58

לפי דעתי תזמין ותגיד לי אם כדי לי גם :)
מה עם תמונות של הרכב שלך קצת? אחרי הפרויקט שלו?

turbo guy 18-04-14 21:03

5 צירוף קובץ(ים)
נו ונראה לך שאין לי אחד כזה ממש כרגע ביד ??:D

קח כמה תמונות

yair791 18-04-14 22:33

איזה יופי

chenrp 19-04-14 17:12

מה זה נותן בתכלס?
ראיתי שזה גם מתאים לפונטו 16V 80 כח סוס...

turbo guy 19-04-14 17:25

צטט:

במקור פורסם על ידי chenrp (הודעה 128098)
מה זה נותן בתכלס?
ראיתי שזה גם מתאים לפונטו 16V 80 כח סוס...

תאוצה טובה יותר .הרכב מגיב טוב יותר ,עולה בסל"ד מהר יותר .
שורה תחתונה כוח סוס. נקווה לכמה שיותר .הם אומרים 35% על הסך הכל הכללי .
להאמין להם ? קצת קשה .. גם 20% אני קונה .
זה מתאים לים של מכוניות ויש ביקורות טובות .
לפי תגובות שראיתי זה עושה דווקא טוב ל HGT . נרכיב בשבוע הבא ונראה ?
מה שזה לא יתן ,זה יתן יותר ממה שיש .רע זה לא יכול להיות .

מאפיונר 19-04-14 19:41

פצצה האוטו תעדכן אותנו אחרי שאתה שם את זה ותבדוק אם זה משפיע על צריכת הדלק גם

dodihob 19-04-14 19:50

ממה שאני הבנתי לא ניתן לעשות Remap למחשב ניהול של ה-HGT, נמכרו כאלו באנגליה בעבר והם הפסיקו למכור לאחר שבדקו שהם לא עושים כלום.
הדרך היחידה ממה שאני הבנתי בקשר ל-HGT הינה לעשות למחשב ניהול מנוע חיצוני, ואם זה השדרוג היחידי שאתה מתכוון לעשות נראה לי מיותר, המנוע דיי מנוצל כפי שהוא מהיצרן (שוב בלי תוספות נוספות כלשהן).
לפי דעתי הנמכה על הרכב (אם לא נעשה כבר) זה השדרוג הראשוני, אם בא להשקיע עוד אפשר להוסיף בניית צנרת ופילטר פתוח או inbox free flow מה שיוסיף לסאונד טוב.
בכל מקרה הרכב נראה טוב ושיהיה בהצלחה ומקווה שלא תוציא כסף על השטות הזאת.

בקשר לשאלה על ה1.2 16v, על המנוע הנ"ל ניתן לבצע remap. בחול יחד עם צנרת של סופרספרינט, קיט יניקה gsr ו-remap הגיעו בבדיקת דיינו ל-100כ"ס (25% תוספת). אז להגיד שרק ע"י מיפוי ניתן להגיע ל-35%..בסדר.
בארץ ניתן לעשות לפונטו remap לתוכנה קבועה (לא מותאמת ספציפית לרכב אלה למודל) מה שמוסיף 8 כ"ס שזה 10%. תוכנה של חברת absolute.

turbo guy 19-04-14 20:40

צטט:

במקור פורסם על ידי dodihob (הודעה 128104)
ממה שאני הבנתי לא ניתן לעשות Remap למחשב ניהול של ה-HGT, נמכרו כאלו באנגליה בעבר והם הפסיקו למכור לאחר שבדקו שהם לא עושים כלום.
הדרך היחידה ממה שאני הבנתי בקשר ל-HGT הינה לעשות למחשב ניהול מנוע חיצוני, ואם זה השדרוג היחידי שאתה מתכוון לעשות נראה לי מיותר, המנוע דיי מנוצל כפי שהוא מהיצרן (שוב בלי תוספות נוספות כלשהן).
לפי דעתי הנמכה על הרכב (אם לא נעשה כבר) זה השדרוג הראשוני, אם בא להשקיע עוד אפשר להוסיף בניית צנרת ופילטר פתוח או inbox free flow מה שיוסיף לסאונד טוב.
בכל מקרה הרכב נראה טוב ושיהיה בהצלחה ומקווה שלא תוציא כסף על השטות הזאת.

בקשר לשאלה על ה1.2 16v, על המנוע הנ"ל ניתן לבצע remap. בחול יחד עם צנרת של סופרספרינט, קיט יניקה gsr ו-remap הגיעו בבדיקת דיינו ל-100כ"ס (25% תוספת). אז להגיד שרק ע"י מיפוי ניתן להגיע ל-35%..בסדר.
בארץ ניתן לעשות לפונטו remap לתוכנה קבועה (לא מותאמת ספציפית לרכב אלה למודל) מה שמוסיף 8 כ"ס שזה 10%. תוכנה של חברת absolute.

זה כבר אצלי . ולפי נתונים זה די נחמד .יהיו הדרסים ושדרוג אמיתי של האגזוז בקרוב .
GSR ?? בניתי משהו שאוכל אותו לארוחת בוקר עם פילטר ענק של K&N .
אבל יותר חשוב לי שתעדכן על הברקסים של הקופה
ראיתי ששאלת על זה באחד הפורומים בחול אפשר להרכיב כאלה ?

dodihob 19-04-14 21:26

לגבי הקיט יניקה לא נראה לי שיש עוררין על הgsr, בסופו של דבר מה שחשוב זה ההנדסה הנכונה של רוחב הצינורות לאורך הקיט, האורך עצמו, הזויות והמיקום לתיעול אויר מקסימלי, הפילטר עצמו והגודל שלו לא כזה קריטי ;) אבל לא נתווכח אני גם בניתי את שלי לבד, אבל מבוסס על הgsr.

לגבי הברקסים של הקופה, יכול להיות ושאלתי בעבר עבור חבר, אבל זה היה ממזמן.
חיפשתי באינטרנט כאשר העלת את השאלה ולא מצאתי תשובה וודאית לכן לא עניתי.
אם אתה מעוניין אעלה הודעה בפרומים בחול שאצא מהעבודה, ואעדכן אותך לגבי האופציות.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:51.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©