מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אודיו (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   רדיו דיסק פתאום לא נדלק (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=17455)

avhyh 10-02-14 18:10

רדיו דיסק פתאום לא נדלק
 
שלום לכולם

בספייס 05 שלי הרדיו דיסק החליט שנמאס לו
פתאום לא נדלק.
בנוסף שורת הנורות של כפתורי הסיטי מפשיר אחורי ואורות ערפל
לא נדלקים אבל עובדים.
בדקתי פיוזים מתחת להגה, היה פיוז אחד שרוף. בצבע חום בשורההעליונה
הוחלף ללא שינוי...
הרדיו זה של פנאסוניק שהורכב בקניית האוטו אי שם ב2005
תודה
אביחי

avhyh 10-02-14 19:01

הפיוז השרוף שהוחלף. נמצא שוב שרוף.
מה יכול לגרום לבעיה?
איפה יכול להיות הקצר?

bearsdov 13-12-14 20:49

תבדוק קודם את הפיוז במערכת שלך ... תוציא אותה החוצה ומאחורה יש פיוז זה קודם כל על המערכת
דבר שני אם הפיוז בקופסא נשרף לך שוב שים שמה פיוז יותר חזק.. אפילו אם מומלץ נגיד 15 אמפר תשים 20 לך תדע מה קורה ברכב שמקצר לך ..
אני רק ממליץ זה קרה לי ככה הפיוז של החלון נהג היה נשרף לי קבוע אז שמתי חזק יותר וזה הסתדר אבל אם אתה חושש להשים פיוז חזק יותר מהמומלץ אז אל תשים ולך תחפש מה מקצר לך באזור

ilantimo 09-03-15 11:53

הפיוז של הקונסולה המרכזית נשרף ואתה צריך להחליפו פתח מתחת להגה את הקופסא וחפש את הפיוז שמצוייר עליו מין סיגריה והחלף אותו ממולץ לשים ב5 יותר חזק

שמר 09-03-15 12:42

איזה עצות אחיתופל...

ערכו של הנתיך מתוכנן על פי צריכת הזרם במערכת וגם כהגנה על צמת החשמל, אשר עובי החוטים שבה נקבע גם הוא על פי הזרם שהם מסוגלים להוליך. הערך שנקבע יכלול תמיד מקדם הגנה לא קטן, כלומר גם אם הצריכה גדלה במעט - הנתיך לא יישרף.

החלפת נתיך לגדול יותר מאפשרת מעבר זרם גדול יותר, שבתורו גורם להתחממות של החוטים (שעוביים לא שונה, מן הסתם). במקרים קיצוניים ההתחממות יכולה לגרום ל-יופי של שריפה של הרכב.

יש לבדוק מדוע הצריכה עלתה. אם זה בגלל חיבור צרכנים נוספים שלא תוכננו ואם בגלל קצר במקום כלשהו. לא מגדילים ערך נתיך ללא הבנה של המשמעות.

avhyh 09-03-15 18:28

הפזיוז של המצת לא הוא השרוף. אני מטעין את הנייד ללא בעיה. אני לא אסתכן בשריפה של התא פיוזים בשביל רדיו.
יש למישהו מושג מה יכול לגרום לבעיה? נורה שקופה הקונסוליה יכולה?

שמר 10-03-15 13:34

צטט:

במקור פורסם על ידי avhyh (הודעה 126689)

בנוסף שורת הנורות של כפתורי הסיטי מפשיר אחורי ואורות ערפל
לא נדלקים אבל עובדים.

לא הבנתי את המשפט הזה - כוונתך שהנורות לא נדלקות אבל הפונקציות עצמן (סיטי/מפשיר) מתפקדות?

אם כן, בדוק אם האורות האחוריים עובדים אצלך. האם התקינו לך חיישני רברס? אצלי קצר בצמה גרם לכך.

פרט בדיוק מה לא עובד וצלם את מיקום הפיוז השרוף כדי שאפשר יהיה לחפש את מקור הבעיה.

ליאור מנשה 11-03-15 12:04

צטט:

במקור פורסם על ידי bearsdov (הודעה 132733)
תבדוק קודם את הפיוז במערכת שלך ... תוציא אותה החוצה ומאחורה יש פיוז זה קודם כל על המערכת
דבר שני אם הפיוז בקופסא נשרף לך שוב שים שמה פיוז יותר חזק.. אפילו אם מומלץ נגיד 15 אמפר תשים 20 לך תדע מה קורה ברכב שמקצר לך ..
אני רק ממליץ זה קרה לי ככה הפיוז של החלון נהג היה נשרף לי קבוע אז שמתי חזק יותר וזה הסתדר אבל אם אתה חושש להשים פיוז חזק יותר מהמומלץ אז אל תשים ולך תחפש מה מקצר לך באזור

אני מחזק את דבריו לגבי הפיוז מאחורי המערכת. אבל ממליץ בחום לא לשים פיוז חזק יותר. פיוז אמור להגן על צרכן מסוים ואם הוא נשבר שוב ושוב אז תנסה להבין מה גורם לעומס יתר על הפיוז. במידה והפיוז לא יישבר, יגרם נזק לצרכן.

ליאור מנשה 11-03-15 12:06

מורכבת מערכת סטריאו בנאלית או שהוספת מגבר?

ilantimo 21-03-15 11:29

אני אישית לא ממליץ על אוספת אמפר מהמלצת היצרן יש להוציא את הרדיו דיסק ולבדוק כמה דברים:
1.שאין חוטים שהשתחררו או חשופים או נוגים אחד בשני
2.יש לנסות להוציא את המצת ולבדוק אולי הוא הבעיה
3.במידה ויש מגבר יש לבדוק את הארכה שלו במיוחד את המינוס שנוטה להזתחרר.
4.בדיקה של הפיוזים על המערכת מאחורה במידה ויש


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:46.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©