![]() |
ה"פ שקיבלתי הבוקר.
מאחר שלא שאלתי אותו אם אפשר לפרסם, לא אכתוב את שמו. אתייחס רק לעניין הטכני.
"האם אפשר להגיע אלייך להצעת מחיר לתיקון נזילת שמן ביום שישי הקרוב? הנזילה היא מאזור הטיימינג או היוניט שמן גם היונים וגם הטי ימיני הוחלף אך עדיין קיימת נזילה שמאוד מפריעה לי בעל המוסך הקודם לא הצליח בפתרון התקלה ולכן רציתי להגיע אלייך אם אפשרי מבחינתך." "האזור עדיין מטפטף לצערי ואני דיי מיואש חזרתי אליו פעמיים נוספות אחריי התיקון הראשוני בו בוצע הטיימינג והיונים שמן הרכב הושאר אצלו יום ויומיים נוספים ״ החלפתי לך מחזיר שמן הטיימינג וחיזקתי את היוניט ״ אין לי מה ללכת אליו בפעם הרביעית אם הוא אינו מצליח בפתרון , מעדיף להגיע לבעל מקצוע רציני שייקח כסף אבל ייפתרו את התקלה" לתשובה שלי ענה. "המון תודה ! המון אני אהיה אפילו כמה דקות לפניי, אני מראשון אתה רוצה שאתקשר ?" חברים אני מבקש תשובות למקור הבעיה, בטרם בדיקה. :) דוד. |
אני אגש לקוראת בקפה ואבקש שתיתן לי את התשובה לבעיה מבלי לפרק וללכלך ידים בתהליך האבחון
אני חושב שמדובר במחזיר שמן שלא הורכב טוב או במחזיר שמן שאינו מתאים כלומר קוטר פנימי גדול מידי ואז הוא לא אוטם סביב הציר אפשרות נוספת נזילה מהבית של מחזיר השמן ואם מדובר ביוניט שנוזלת אז צריך לראות מה הבעיה אולי היוניט בעצמה נוזלת והמוסך סתם לקח כסף על חלק שלא הוחלף און שהבריג אותה עקום בקיצור השמים הם הגבול |
במקרה הזה השמים לא היו הגבול. נפתרה הבעיה. או נכון יותר הבעיות.
עכשיו תורך עמוס לעדכן, גם אם משהו לא היה נראה לך. :) יאיר בגלל שאיחרת 10 דקות לא קיבלת תה עם נענע. שמתי לב שהקפה עזר לך יותר. :) דוד. |
אז אני מעדכן :) :
אחרי מלחמה לא קצרה עם בורג סורר של התושבת על מנת להגיע למותחן בטיימינג , פורק המחזיר שמן שהיה ישן ויבש ( למרות שנאמר לי במקום אחר כי הוא הוחלף , כן בטח!!!) . הותקן מחזיר שמן חדש . הורכבה טבעת נוספת על החיישן שמתחבר ליוניט שמן לאטימה טובה יותר. גלגל שיניים שיושב בתוך הפולי של הטיימינג היה שבור בשני מקומות והוא הוחלף במשומש תקין לחלוטין . והוחלף כמובן אותו בורג סורר שהתעגל וסירב להיפתח אבל בסוף נכנע לדוד ויאיר . תמונות של הגלגל שיניםי השבור והמחזיר שמן הישן יעלו בקרוב מאוד. 4.5 שעות עם דוד ויאיר ,אני מבסוט והספייס יבשה :) |
את הדבר שסיכן את המנוע הכי הרבה, שכחת לציין.
מסנן השמן היה משוחרר. והיו סימני שמן מסביבו. מתי החליפו לך מסנן ?. דוד. |
עמוס הכי חשוב זה שאתה תצא עם חיוך אחרי השרות שקיבלת
תיראה זה לא פעם ראשונה שאני שומע על מצב בו המוסך טוען שהחליף חלק ובפועל הוא לא החליף ושלא נדבר על הנזק שניגרם לרכב כתוצעה מטיפול רשלני של המכונאי באותו מוסך |
http://i105.photobucket.com/albums/m...rx/image-3.jpg
http://i105.photobucket.com/albums/m...rx/image-1.jpg http://i105.photobucket.com/albums/m...rx/image-2.jpg http://i105.photobucket.com/albums/m...nwrx/image.jpg מצורפות התמונות - 2 של מחזיר השמן היבש והישן ו 2 של גלגל השיניים ששבור בשני מקומות (!!!) יאיר - אני באמת מחייך , יותר מידי זמן אני מתעסק עם הנזילה הזו ולדעתי היא סוף סוף נפתרה , בזכותכם. דוד - אכן שכחתי את נושא הפילטר שמן שהיה משוחרר , הוא הוחלף לפני כ 5000 קמ בערך , מזלי שאתה ויאיר שמתם לב וחיזקתם אותו . |
חבל שלא צילמנו את הבורג הסורר
|
2 צירוף קובץ(ים)
צילום הבורג לא יסביר דבר. חצי מזמן העבודה "לקח" חילוץ הבורג, ע"י חימום בברנר וקירור.
עמוס בצילום שהעלית, לא ברור היכן הכשל בגלג"ש. הנה תמונות עם הסבר. הקייל שניגזר תפקידו למרכז את הגלג"ש על חריץ בקרנק. תפקיד הבורג, לחזק אותו לקרנק. כאשר הקייל ניגזר, הטיימינג מאבד את התיזמון, הקרנק מסתובב ללא הגלגל למרות שהוא ניצמד עם הבורג. במקרה הזה המנוע עדיין עבד, משום שנישאר מעט גרד מהקייל. אבל לא היה לוקח זמן רב שהמנוע היה נכבה. בספייס המצב הנ"ל גורם לעיקום שסתומים, בשל מפגש בוכנה/שסתומים. בתמונה השנייה ניגזר הפין שתפקידו למרכז את גלג"ש של הפולי כלפי חיישן הקרנק בזמן הרכבה. דוד. |
עדכון לא כל כך שיגרתי.
היום קיבלתי טלפון מעמוס, אמר שהנזילה נמשכת. בדיון טלפוני ארוך עם יאיר, העלנו מס' אפשרויות. קבענו שביום חמישי נפרק ונמשיך לבדוק לעומק. עמוס כפי שאמרת, תביא את הרכב ביום רביעי בערב, ולמחרת בבוקר נתחיל. יאיר טוען שהיו סימני נזילה גם בין המנוע לגיר. השאלה אם הנזילה שראית לאחר התיקון, היא באותו מקום על הרצפה ?. היה רגוע נלך איתך "באש ובמים" :) אגב, לא מופיע אצלי ששלחת לי היום ה"פ. טוב שצלצלת. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©