מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   אודיו (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=33)
-   -   דיבורית - ב- SX 2001 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=1714)

06-03-07 21:12

דיבורית - ב- SX 2001
 
שלום לכולם,

יש לי דיבורית של נוקיה שהותקנה ע"י מתקין אורנג' מורשה לדעתי (זה היה בתקופת הבעלים הקודם)
ואני מאוד רוצה לחבר אותה לרדיו - כדי שתשתיק אותו אוטומטית.

הבעיה שאינני יודע בדיוק היכן היא ממוקמת - ולכן אני פונה אליכם, בעלי הפונטו למיניהם, שאולי יודעים איזה חלק לפרק בשביל להגיע לקופסת הדיבורית ?

בתודה מראש.

06-03-07 21:17

האמת שלי בבראבו יש פאנל של pioneer אבל לא אני התקנתי את mute ברכב לקחתי את הרכב למתקין דיבוריות מורשה של פלאפון במרכז שרות ודרך אגב סידרו לי את זה בחינם!!!!

06-03-07 22:16

אני נגד דיבוריות בכל מקרה. מסוכן לדעתי.

בכל מקרה, המוח יכו ללהיות בכל מיני מקומות. מתחת לקופסת הנתיכים מצד ימין של ההגה, בתוך הקונסולה המרכזית, מתחת לתא כפפות.

06-03-07 23:16

צטט:

במקור פורסם על ידי Caveman
אני נגד דיבוריות בכל מקרה. מסוכן לדעתי.

בכל מקרה, המוח יכו ללהיות בכל מיני מקומות. מתחת לקופסת הנתיכים מצד ימין של ההגה, בתוך הקונסולה המרכזית, מתחת לתא כפפות.

דיבורית פחות מסוכנת מלדבר ללא דיבורית. אני מקפיד בכל מקרה לדבר רק אם אין ברירה, או בחניה, וזה גם חוסך קרינה.

לענייננו, אציין שמדובר בפונטו ספייס כמובן, ואשמח אם מישהו שביצע או מכיר את ההתקנה של אורנג' ברכב הזה יוכל לכוון אותי מבלי לפרק סתם פלסטיקים.

06-03-07 23:49

אין כאן יותר מידי לפרק, אלא אם המוח יושב בתוך הקונסולה המרכזית.
אם הוא מתחת לקופסת הנתיכים, הפירוק מאוד פשוט. מטבע של חצי שקל, לסובב את שני ברגי הפלסטיק למעלה, וכל העסק יוצא החוצה.
לגבי צד שמאל (מתחת לתא הכפפות). יש דיפון ובמרכזו (למטה) בורג פרפר פלסטי גדול מאוד שמתברג עם היד בלבד.

לגבי סיכון, יש המון. אני מאמין שהדיבורית יושבת ליד הרדיו שלך. חשבת מה יקרה אם תיפתח כרית האויר חס וחלילה? אתה יודע שהיא מכסה חצי מהרדיו שהיא מנופחת לשיא גודלה? תחשוב שהיא תיקרע בגלל הדיבורית, או גרוע יותר, תעיף את הדיבורית בזמן הפתיחה.
יש כאלה שמרכיבים את הדיבורית למטה יותר בקונסולה. מה יקרה בתאונה חזיתית? לאן הברך השמאלית של הנוסע תלך אם לא היישר לתוך הדיבורית?

אני מאמין שהבנת את הנקודה שלי כאן, וחשוב לי להבהיר אותה. אל תדברו בפלאפון נקודה. אל תלכו גם ותתקינו לי מכשירים במקומות שהם פס ייצור. מתקין שלא מכיר את הרכב יכול רק להרוס אותו. מה גם שהוא פוגע בפלסטיקה של הרכב. אני גם נגד קודנים אגב מאותה סיבה. רוצים לענות ולהגיד שאתם נוהגים, יצרני המכשירים הסלולאריים בונים לנו רמקול במכשיר.
שקניתי את הרכב שלי, הייתה שם דיבורית מותקנת. לא עברה שעה והיא כבר הייתה בפח הזבל השכונתי עם כל הרכיבים שלה, כולל האנטנה.

אני לא תוקף אותך חס וחלילה, זה שיש לך דיבורית זה כבר צעד נכון מאשר לדבר עם היד בזמן נסיעה, אבל לדעתי טוב בלי.

09-03-07 13:20

בנושא הבטיחות אני חושב שאיפשהו יש נוהל אצל המתקינים כיצד למקם את העריסה של הדיבורית מבלי להפריע למערכות הבטיחות (AKA כרית האויר).

וזאת למה?
חברות הסלולר עתירות המשאבים, לא היו רוצות שאם וכאשר וחס וחלילה יקרה משהו, איזה נהג שנפגע בתאונה יתבע אותם על התקנה "מורשית" שלהם, שפגעה בציוד ברכב.
לכן נראה לי יותר מסביר שהנושא נבדק ונעשה מאמץ, גם אם מינימלי - להרחיק אר העריסה מכרית האויר..

לגבי הרכב שלי, אצלי ברכב העריסה מותקנת בגובה של כפתורי המזגן, שזה נמוך מהרדיו. לדעתי גם אם הכרית תפתח אי פעם, הבעיה האחרונה שלי תהיה הדיבורית ומיקומה....

לגבי מיקום ה"מוח" של הדיבורית. עדיין לא מצאתי. פתחתי את הכיסוי של הפיוזים, יש שם הרבה מעבר לפיוזים, כנראה שזה חלק מהאזעקה, ועוד כל מיני חוטים שלא נראים כאילו פיאט תכננו שיעברו שם, אבל קופסת הדיבורית עצמה לא נמצאת שם. בכלל, היא דיי גדולה בשביל להתאים למקום שיש שם (ליד מנוע ההגה)

09-03-07 13:38

אף מתקין לא יודע את גודל כריות האויר, או את צורת הפתיחה שלה בכל רכב. מה שהם יודעים זה איפה הברגים של הדיבורית שלהם יכולים להיכנס.
יש כל כך הרבה רכבים ובכל אחד צורה שונה של כרית אויר, וצורה שונה שבה היא נפתחת. בחלק היא כמו בלון, בעוד שבחלק האחר היא נפתחת כמו לשון של זיקית. בחלק יש 2 מצבי ניפוח. בחלק יש איזורי ניפוח שונים.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:53.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©