![]() |
הצעת מחיר שקיבלתי- שיפוץ גיר והחלפת קלאץ'
רציתי לשמוע מחברים שכבר עשו טיפולים דומים אם המחירים טובים
בעקרון הבעיה שיש ברכב היא המיסב הראשי של הגיר (תאורתית לא אדע עד שלא יפתחו) בראשון וקצת בשני הגיר מגמגם ובולם את האוטו קצת.., לא משהו קריטי לנסיעה אבל מציק... וזה מלווה ברעשים כלליים מהגיר שתמיד קיימים, 2 מקומות שהלכתי אליהם אמרו שביכולתם לשפץ את הגיר שני המוסכים טענו שיש סבירות גבוהה להחלפת קלאץ' להלן מוסך א שבו הצעתי וביצעו נסיעה על הרכב טען שהקלאץ נלחץ קשה יחסית וזה מעיד על קלאץ גמור (שממילא עדיף להחליף כי במילא יפרקו את הגיר) ההצעה שניתנה לי היא 1200 שיפוץ גיר חלפים + עבודה אם אני מחליף גם קלאץ' אז 1700 הכל. מוסך ב' היה עמוס ציינתי את הבעיה והוא טען (בלי לנסוע על הרכב) שיש סיכוי שגם הקלאץ הלך בגלל שהמיסב בגיר הלך ושמן עובר לקלאץ ומציף אותו אז כנראה גם ידרוש החלפה הצעת מחיר שניתנה לי היא 1400 שיפוץ גיר חלפים + עבודה וקלאץ מקורי עוד כ 450 ש"ח בגדול שני ההצאות דיי זהות וההבחנה חוץ מהסיפור עם הקלאץ זהה, מה דעתכם על המחירים ועל הפרשנויות? |
הייתי באותה סירה כמו שלך רק שהקלאץ' אצלי היה בן חודשיים ולכן לא היה דרוש החלפה.
רשמת: מוסך א: 1200 שיפוץ גיר חלפים + עבודה אם אני מחליף גם קלאץ' אז 1700 הכל. מוסך ב: הצעת מחיר שניתנה לי היא 1400 שיפוץ גיר חלפים + עבודה וקלאץ מקורי עוד כ 450 ש"ח אתה מודע לזה שעלות העבודה היא בערך 1000 שקלים? לא נשמע לי הגיוני בכלל שהמחיר כולל עבודה. כשאני ביררתי לגבי שיפוץ, המחיר היה נע בין 1200 ל 1500 שקלים אם אתה מביא אליו את הגיר. המחיר הזה לא כולל פירוק והרכבה. גם לא כולל שמן גיר שתצטרך, עוד איזה 200-300 שקל תלוי באיכות. כמה ק"מ עבר האוטו? מתי החלפת קלאץ' בפעם האחרונה? לפי תיאור הבעיה שלך בראשון ושני שהוא בולם את הרכב, יכול להיות תושבת מנוע. איזה רעשים בדיוק אתה שומע? אתה יכול לדעת אם המיסב הראשי של הגיר שחוק בבדיקה הבאה: תניע את הרכב, שים את הידית בניוטרל. יש רעש של משהו נטחן? עכשיו לחץ על הקלאץ' עד הסוף, הרעש נעלם? אם הרעש נעלם כשהקלאץ' לחוץ אז יכול להיות שהמיסב שחוק. אם הרעש הוא דווקא שהקלאץ' לחוץ ובניוטרל אין לך רעש, הבעיה היא או במיסב לחץ של הקלאץ' או הפלטה של הקלאץ' עצמו. |
צטט:
כמו שתיארת כשהקלאץ' לחוץ בניוטרל הרעש נעלם המחירים הם מה שנאמר לי לא המצאתי מספרים, נאמר לי במוסך א שעלות העבודה עצמה 800 ש"ח. |
רשמת
1200 שיפוץ גיר חלפים + עבודה אם אני מחליף גם קלאץ' אז 1700 הכל. אז איך הגעת ל 1700 הכל? 1200 שיפוץ גיר, עבודה 800 קלאץ' עוד 350-400 תלוי כמה המוסך לוקח. שמן גיר שיחייבו אותך בטח 200-300 וכבר הגעת ל 2700 שקל. שווה לך להשקיע סכום כזה על רכב ששווה 6-7? |
לא חביבי, ה 800 כבר כלול.. מחיר 1700 הכל כולל הכל (מי אמר שלא יהיו הפתעות אבל), עברתי על השרשור שלך... ראיתי איזה מחירים קיבלת.. ,לא יודע מה להגיד, אישית אני מעדיף לשפץ את הגיר שלי ולא לקנות גיר משומש שיהיה חתול בשק, אצלך לדעתי הייתה בעיה יותר רצינית וגם הסרטון ששמת אז אצלי זה לא קורה.. רק בראשון הגיר ממשיך לעשות רעש בנסיעה שאר ההילוכים או שלא עושה או שאני לא שם לב :P
העלתי קובץ סאונד לאחר ההנעה עד שנייה 8 זה הרעש -עד כמה שניתן לזהות ומשנייה 20 אפשר לשמוע את פעולת המנוע בלבד מכיוון שהקלאץ לחוץ ואין רעש מהגיר Voice0001.aac |
כמעט בטוח שישימו לך גיר מפירוק במחיר הזה ולא ישפצו.
1500-1700 זה מחיר שנע בהחלפת גיר מפירוקיה. בדרך כלל הם לוקחים 700 על הגיר ועוד 1000 על עבודה. אני מאוד סקפטי אבל אם כבר אתה מבצע את זה, הנה השיטה של דוד לדעת איך לא ידפקו אותך. כמדומני, על כל גיר יש מספר סידורי. תרשום אותו. קח מברג או חתיכת ברזל ותחרוט X על הגיר באיזו פינה. ברגע שתעשה "שיפוץ", תדע אם שמו לך גיר מפירוק או שבאמת עבדו על הגיר הזה אם ה X יהיה עדיין קיים. כמעט בטוח שיהיו לך "הפתעות". הרי הגיר כבר מחוץ לרכב ואתה נתון לחסדי המוסך. חבר שלי הכניס טויוטה 95 למכון גירים אוטומטי. אמרו לו 3000 שקל שיפוץ גיר כולל הכל. שהרכב היה במוסך, מתקשר המנהל לבחור ואמר לו שצריך להחליף שם חיישן שעלותו 250 ש"ח + שמן גיר בסך עוד 250 ש"ח. מה תגיד על זה? תרכיבו הכל חזרה אני בא לקחת את האוטו? בסוף יצא בנזק של 3500 שקל. האם הרעשים כל כך בלתי נסבלים? האם כל ההילוכים נכנסים חלק או שיש חריקות? כמה זמן אתה מתכנן להחזיק עוד את הרכב? אני הייתי מחכה לתגובה של חבר הפורום דוד בקוצר רוח :) |
כן ידועות הקומבינות, אבל אני מספר לך על 2 מקומות שנתנו הצעות דיי זהות, ועוד על אחד המוסכים קיבלתי המלצות מבעלי פיאט פה בצפון,
ביררתי במרכז יש מקום שמציע החלפת גיר מפירוק (ביבוא פחח) ואחריות לחצי שנה ב 2K ואם אני לוקח רק את הגיר אז 1000 ואחריות לשלושה חודשים הרעשים האמת נסבלים ואני יכול לנסוע בכמעט אין מפריע..., זה או לשפץ עכשיו או לחכות שהגיר יתפרק |
צטט:
לא קיים מצב טכני כזה. הבעיה הספציפית לא בגיר. "(תאורתית לא אדע עד שלא יפתחו)" אני סבור שאת זה אמר לך המכונאי. כאן למעשה "טמון הכלב". צטט:
לא אתייחס לענין המחיר שכתב. עצם זה שהוא מדבר על מסב ראשי, זה כבר מראה איך יראה השיפוץ. ולמה אתה מגלה את כל הסודות. (הכוונה לסימון ה-X.} :) דוד. |
צטט:
הבעיה היא בגיר 99% קשה להסביר על דפי הפורום ולהסיק מה בדיוק המחלה אבל הבעיה היא הגיר, אני ייפרט יותר ההילוכים נכנסים פיקס, ההאצה בכל ההילוכים תקינה בהילוך הראשון במיוחד כשאני מאיץ טיפה ועוזב את כל הדוושת יש בלימה מלווה בקצת רעש ולפעמים יכולה להיות עוד בלימה רגעית לא משמעותית בהילוך ראשון זה הכי מורגש בשני פחות ובהילוכים אחרים השיוט הוא חלק. אכן המכונאי אמר שהוא לא יידע את מצב הגיר עד שלא ייפתח, הלא כן? הרי יש רמות של שחיקה "זה מראה איך ייראה השיפוץ" אנא פרט... אתה מתכוון שייעשה שיפוץ חאפרי או לא רציני וזה יחזור אליי בהפוכה? אני מזכיר ששני מוסכים אמרו את אותם דברים כמעט ונתנו הצעות דיי זהות שוב, באתי להתייעץ כדי לקבל דעה אובייקטיבית על בסיס ניסיון אם לא הייתי צריך את זה לא הייתי טורח בכלל לרשום הכל פה. עריכה, עשיתי קצת ש.ב וזה יכול לנבוע מ 3 דברים 1.בעיה בגיר עצמו (סבירות למיסב הראשי בגיר) 2.מיסב לחץ 3. הקלאץ' עצמו אני מהמר על בלאי של הגיר אבל יכול להיות שכשהחליפו קלאץ פעם אחרונה ברכב לא הרכיבו וכיוונו כמו שצריך וזה הדרדר. צמא לדעות נוספות. |
אתה עושה "שקשוקה" מהמחירים, משיפוץ הגיר ומהסיבה לתקלה. :)
ש.ב זה טוב, אבל אין קשר בין הדברים הבאים: א. "הגיר בראשון וקצת בשני הגיר מגמגם ובולם את האוטו קצת" (בפעם שנייה, בשלישית אחייב אותך בגלידה בצפון) :) ב. "יכול להיות שכשהחליפו קלאץ פעם אחרונה ברכב לא הרכיבו וכיוונו כמו שצריך וזה הדרדר." קלאץ יכול להדרדר בשל שחיקה. אין מצב שלא הרכיבו וכיוונו כמו שצריך. אם לא היו מכוונים כמו שצריך, הגיר לא היה מתלבש למנוע. סביר להניח שיש בלאי בגיר. ויהיה צורך להחליף גם קלאץ, פקק מים ומחזיר שמן. אפילו אם הפקק והמחזיר לא נוזלים. דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©