מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   500 החדשה (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=65)
-   -   פיאט 500 מתחת למכסה מנוע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16810)

eyalpa 19-07-13 15:05

פיאט 500 מתחת למכסה מנוע
 
שלום לכולם ,
יש ברשותי כ 3 שנים פיאט 500 .
מעבר לטיפולים והמחירים הלא הגיוניים בעליל של המוסך המורשה,
התגלו תקלות לא נספרות באינסוף דברים שונים.
היום - סף השבירה.
לאחר ויכוחים אינסופיים עם חברת פיאט בארץ , לגבי תקלת ייצור בפיאט בדש בורד , איפה שהכרית אוויר פשוט נפתח הדש בורד.
והטרמוסטט ובית תרמוסטט שהתפוצץ.

החלטתי למכור את הרכב.


הגיע הקונה הפוטנציאלי בחור מן המניין , פתחתי בפניו את כל הטיפולים וכל הדברים שעשיתי לרכב ,
הגענו לעמק השווה .
האוטו נכנס לבדיקה .
תוצאות הבדיקה - מנוע - לא תקין .
נזילות בין הראש מנוע לבלוק.
ובלוק מנוע אכול מלא חלודה ומתפורר.
קורוזיה ונזילות בכל מיני מקומות נוספים.

פניתי למוסך המורשה בו אני מטפל(פטין עכו) , נאמר לי שזה שטויות , לא היו מוכנים לתת לי אישור או להכניס הערה במחשב לגבי האוטו .
מתנערים מאחריות.
כאשר הצגתי את הדברים הבעל מוסך התרעם , ואמר תן לי לצלם אני יתבע אותו !!!

לסיכום בתור בעלים של הרכב, או שאני נפלתי על רכב חרא .(מה שלא הגיוני)
או שהמוסך חרא .
או שפיאט 500 דגם חרא.
אתם תשפטו.

הינה תמונה של הדשבורד :
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...58946007_o.jpg

liorwohl 19-07-13 15:31

איך באוטו חדש הצלחת להגיע למצב של חלודה, טרמוסטט הולך ובלאגנים כאלה במערכת קירור?
יכול להיות שמסיבה כלשהיא (תאונה קלה בחזית למשל) הוחלף הנוזל קירור ברדיאטור למשהו לא מקורי או אפילו מים?

ופיאט 500 אוטו מאוד אמין, מבוסס על הפנדה שהיא בעצמה מאוד אמינה ושניהם מכוניות וותיקות שאת הבעיות שלהם סידרו כבר ממזמן.

כל הבעיות שתיארת הם במערכת קירור. (חוץ מהדשבורד כמובן) היה עוד בעיות אחרות?
כי אם זה הכל מישהו עשה שמה משהו ממש דפוק וזה גרם להכל.

eyalpa 19-07-13 15:45

מהיום הראשון מטופל אך ורק במוסך פטין בעכו, כל תקלה, כל דבר הכי קטן גורר טלפונים,
והגעה שלי למוסך, ואני הנהג היחיד באוטו ככה שאין סיכוי שקרה משהו לא ליידי.
ולא היה מכות או חבלות , אך ורק טיפולים שגרתיים 30/60 ואת הטרמוסטט הזה שאין לי מושג איך זה קרה, אבל קיבלתי אותו מהחברה כ"מחווה של רצון טוב" .
שזה הדליק לי ממנורה על כל העסק..

Punto Evo Abarth 19-07-13 16:42

חשבת אולי שהמוסך פשוט על הפנים
אני אישית ברשותי ABARTH ואני לא מטפל במוסך הראשי או מורשה אפילו שאני בטווח של האחריות
השירות על הפנים
הטיפולים על הפנים
ואני לא יתפלא גם עם הידע של המוסכים המורשים על הפנים
אני אישית מטפל בסדנת TIG (וחברים אני סטנדרטי) והשירות והיחס שלהם כלפי הרכב ולא רק הלקוח הוא מדהים ששווה לשלם עוד כמה מאות שקלים
מעבר לזה שעד לפני כחודש היצרן שינה את זמן הטיפולים עקב בעיות שהתגלו במנועים ובמערכת המולטיאייר ונשלח על זה מכתב מהיבואן שווה לבדוק האם התקלות לא נבעו בגלל הבעיה הזאת
הטיפולים שונו מכל 30 אלף ל15 אלף לידיעתך

eyalpa 19-07-13 20:36

יש לי תדגם Pop ולא אכפת לי כל כמה זמן הטיפול, העיקר שיעשו אותו כמו שצריך, והאוטו יסע כמו כמו שצריך, החברה מתנערת מכל תקלה באוטו בטענה ש "נגמר האחריות יצרן" ואני לא חושב שאני מגזים שאני מבקש שיעמדו אחרי הרכב שקניתי בהמון כסף!!(כי המחיר פעם לא היה 80) ואם זה לא מספיק כנראה שהדבר יגיע לבית המשפט. לא הגיוני שתקלה תחזור בכמה וכמה רכבים והם לא יצהירו על תקלת יצרן!
או שרכב יגיע למצב הזה בלי שיידעו אותי! זה לא משהו שנוצר מהיום להיום ובתור בן אדם שכל דבר מתקן במוסך המורשה אני מפה שהרכב ישמור על הערך הריאלי שלו! ואני לא יצתרך למכור אותו 10 או 20 אלף מתחת למחירון שהוא גם ככה בדיחה

liorwohl 19-07-13 21:15

צטט:

במקור פורסם על ידי eyalpa (הודעה 122561)
לא הגיוני שתקלה תחזור בכמה וכמה רכבים והם לא יצהירו על תקלת יצרן!


הדברים שתיארת ממש לא קורים "בכמה וכמה רכבים".. רק אצלך

יכול להיות שהיתה בעייה כבר מהמפעל במשהו במערכת קירור אצלך. או שבאחד הטיפולים מישהו הרס. אבל במצב שהאוטו הגיע אילו כבר אי אפשר להוכיח כלום.
לא ברור לי למה המשכת באותו המוסך אם כל הזמן היו בעיות.

eyalpa 19-07-13 22:46

א.. את סדק בדשבורד איפה שהכרית אוויר ראיתי ביותר מ 10 מכוניות .
ב. כי בצפון ההפרש בין מוסך למוסך מורשה הוא בסבר גודל של חצי שעה נסיעה.
ג. הטיפול הראשון , היה סביר , גם מבחינת איכות וגם מבחינת שקט נפשי.
בטיפול השני כבר התגלו המון תקלות מסביב , המון דברים שהתחלתי לשים לב אליהם.
ומאז הכל הדרדר בטווח של כמה חודשים.

dennis 20-07-13 00:46

אממ
 
מאוד מצער לשמוע על מקרה כזה, חבל מאוד שלא החלפת מוסך מורשה אחר .. אני מציע שתיגש למוסך מורשה אחר.. ותראה מה יש להם להגיד.
אכן סמל'ת ידועה ביחס הזוועתי שלה כלפי לקוחות. אבל הנה יש לך דוגמה של הבחור מעליי עם ה אבאר'ט, גם כן רכב חדש שהוא קנה מהחברה.
לא מטפל במורשה. והאחריות שלו עדיין בתוקף, נאור תקן אותי אם אני טועה.

נ.ב. לא אמרתי חלילה, להחליף למוסך שהוא לא מורשה , כול עוד יש לך אחריות.. אבל תחליף את המוסך הנוכחי שלך. כי הוא רק מסב לך נזק.
ואכן ישנם מספר מוסכים מורשים שהם יותר טובים. לגביי הצפון אני לא מכיר.
אבל במרכז ישלך את מוסך שמשון (יהוד) ומוסך השחר (נתניה), מוסכים מעולים.!

Punto Evo Abarth 20-07-13 17:26

צטט:

במקור פורסם על ידי dennis (הודעה 122566)
אבל הנה יש לך דוגמה של הבחור מעליי עם ה אבאר'ט, גם כן רכב חדש שהוא קנה מהחברה.
לא מטפל במורשה. והאחריות שלו עדיין בתוקף, נאור תקן אותי אם אני טועה.

בעקרון אין אחריות ברגע שטיפלת במוסך שאינו מורשה.
אבל עניין האחריות לא מעניין אותי כי אני מעדיף להפסיד אותה כדי לקבל טיפול טוב שאני יודע שישמר את האוטו.
לא חסר דברים שהגעתי למוסך הראשי והם התנערו מהדברים אבל ההבדל ביני לבין הבחור שחסר לסמל"ת שמישהו שהוא בעל אבארת' או אלפא רומיאו יפנה לעיתונאות כדי להוציא את הלכלוך החוצה.
בגלל זה מגיע לבעלי הרכבים הללו השירות הנוסף שנקרא ABARTH VIP או ALFA WAY שנותן לנו את האופציה לבוא בתלונות לעומת רוכשי רכבי פיאט.
אני יוכל להגיד לך שלחבר שלי בג'ולייטה הלך מנגנון המולטיאייר ואחרי שהתלונן על זה בשירות ALFA WAY והגיע למנהל שירות קיבל הארכת אחריות, מעבר לזה שגם היה לו נזק שהמוסך עשה בנסיעת מבחן שהבוחן עבר תאונה עם הרכב והיה בלאגן עם המוסך ורק אחרי הפנייה לשירות נפתרו הדברים.
מעבר לזה שהיום יש חוק המאפשר לטפל במוסך שקיבל אישור ממשלתי ועדיין להיות תחת אחריות יצרן כגון המוסך של מיכאל שמטפל ברוב האלפאות וטיפל גם באוטו שלי לפני TIG.

לגבי הסדק בדשבורד של הכרית אוויר זה דבר ידוע ברכבים של הקונצרן פיאט מהפשוטים ועד היקרים, החומר של הדשבורד לא כזה איכותי ועם אתה גם לא שומר עליו כלומר שם כיסוי או חומר מגן ברמה גבוהה זה הנזק שצפוי לך מהשמש הישראלית

eyalpa 21-07-13 16:52

עם כל הכבוד לחברת פיאט ,
זה לא משהו שאמור לקראות ברכב בן 3 , אם זה קורה, יש לקחת אחריות מלאה!!!
אני מאלה שעוד קנו את הרכב לא במחיר החדש ... אלא מחירון ישן! לפני שחברת פיאט הורידה את המחיר למבצע - ללא זמן מותנה , של 80 אלף שקל .
אז מה ?! רכב ב 100K צריך להתפרק אחרי 3 שנים ?!

כרגע החלטתי שאני ממשיך בדרך , יום שני /רביעי יגיע בחור מפיאט , יסתכל על הרכב,
במידה והוא לא ימשיך הלאה בתיקון הליקויים .
אני יבקש ממנו להוציא לי דוח מפורט , מה תקין ולא תקין, מה העלויות.
ומישהו פה יקבל תביעה, או הבחור שעשה לרכב שלי "בדיקה לפני קניה" ואבחן תקלה שגויה,
או חברת פיאט/ המוסך המורשה , שייצרו בלאי לא סביר ברכב, ונזק של אלפי שקלים.

הרי לא הגיוני שתקנה רכב ואחרי 3 שנים שאתה דואג ומטפל רק במוסך מורשה!!! ילך לרכב מנוע?!?
מה ההיגיון ?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:41.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©