![]() |
פונטו לא מניע לאחר חמישה ימים בחניה.
3 צירוף קובץ(ים)
הפונטו שלי מודל 2000, לא מניע לאחר חמישה ימים ללא שימוש.
רפי, בהמשך לשיחתנו הטלפונית בדקתי זליגה. הזליגה 0.16 בסקלה של 10A. החלפתי מצבר, לא ייצא לי להמתין חמישה ימים בלי להניע. המצבר הוא בן כארבעה חודשים עם 5 שנות אחריות. הוא הוחלף מאותה סיבה שהייתה במצבר הקודם, שהיה שנפ בן שנה. הטענתי עם מטען איטי למשך יום ולילה. לפני ההטענה היה עליו מתח של 10.5V. המנורה של המטען לא השתנתה, והיום הטענתי עוד שלוש שעות. ושוב אין שינוי במנורה. בתמונות, מס' 1 רואים שהוא עוד בטעינה ואין שינוי בנורה. במס' 2 רואים שהוא ניטען עד 13.1V. במס' 3 העמסתי אותו עם המכשיר ונראה בסדר. נשאלת השאלה, למה הנורה של המטען לא משתנה "לטעון" ?. במצברים אחרים המכשיר מחובר לילה אחד ומראה על טעון. רפי, תן כיוון למה המצבר נפרק ?. אני מרגיש כמו הפתגם, "הסנדלר הולך יחף". :) דוד. |
תיבדוק את המתח במצבר מחר אם הוא עדין תקין וגם עומס אם העומס תקין
תגיד לי איפו קונים מצבר עם 5 שנות אחריות :o:o:o:o יש חיה כזו :confused: אל דאגה אתה לא הסנדלר היחיד המיצובישי שותה כיאלו אין מחר וסוחבת את ההגה לימין ואין לי זמן לבדוק מרוב עבודה בדירה |
נראה שאתה יכול ללמד פה את כולנו :)
לא מבין כל כך בעניין אבל פעם הייתה בעיה למישהו עם מצבר שמה שקרה הוא שנגמרו לו המים המזוקקים, אצלך אני לא בטוח כי לפי דבריך המצבר בן 4 חודשים אבל תבדוק אם חסרים מים מזוקקים, אם כן תוסיף - ברכב ההוא המצבר פשוט הלך בגלל המחסור במים והחלפנו בחדש. בכל מקרה - אני מאמין שיש אחריות למצבר שלך אם הוא בן 4 חודשים אז תן להם לשבור את הראש... |
1 צירוף קובץ(ים)
צטט:
הופס, לא שמתי לב שכתבת "מחר" אכן אבדוק. אל נא תתבלבל, ראה מה כתוב על המצבר. Reka, למי לתת לשבור את הראש. ? המצבר ניקנה ע"י הבת שלי בלי מכס באילת. כאשר האוטו היה שלה. אבדוק גם את המים במצבר. לא בטוח שאפשר. דוד. |
בדיקת המצבר
כל מה שיאיר כתב אכן נכון ואולי גם לבדוק המצבר, כשהוא מחוץ לרכב, כל הזמן ולאחר כארבעה ימים
ואולי אז יתגלה שיש לו פריקה עצמית גבוהה (הוא פגום). בברכה - רפי לין |
אתמול בלילה הבחנתי שבלוח הלחצנים של חלונות החשמל על דלת הנהג, נידלקים נורות אפילו שהרכב נעול, ביום לא רואים את זה. ארבע נורות קטנות כמו לדים.
רפי, האם זאת יכולה להיות הסיבה לבעיה ?. בכול מקרה בעוד שלושה ימים אבדוק מתח על המצבר. בינתיים הרכבתי אחר. האם לפי ניסיונך הרב בחשמל רכב, יש הבדל בין בדיקת זליגה במצבר פרוק או טעון ?. דוד. |
בדיקת זליגת זרם
את בדיקת זליגת הזרם הכי טוב לבצע כשהמצבר טעון.
בברכה - רפי לין |
דוד אתה שואל נו בסדר
הייתי בודק אלטרנטור שלב שני עוקף מצבר בחיבור ישיר לסטרטר |
ברור שאני שואל. ולא רק כדי לדעת... :)
בדקתי טעינה והיא בסדר. אין בעיה עם הסטרטר. לא מזמן שיפצתי אותו. ביצעתי הלחמות עוגן פלוס החלפת בוקסות ופחמים, וחריטה על המלחציים למגעי הנחושת. איך חריטה ?. תופסים אותו על מקדחה גדולה, מפעילים וחורטים עם פצירה. לאחר מכן נייר זכוכית דק, בסוף ניקוי השבבים בין מגעי הנחושת, עם משורית שבורה. דוד. |
צטט:
יאיר חברי הותיק, לאן נעלמת ?. :) דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©