![]() |
Hgtמסרבת להניע לאחר נורת צייק אנג׳נט שנדלק
אתמול בדרך חזרה הביתה נדלקה לי מנורה צהובה של מערכת ההזרקה אמרתי לעצמי אולי סתם בטח תעלם הגעתי הביתה נתתי לאוטו לנוח קמתי בבוקר לעבודה האוטו לא מניע יש סטרטר יש חשמל פשוט מסרב להניע כאשר נדלקה הנורה לא היה שינוי בהתנהגות של הרכב לא בסחיבה ולא גימגומים למיניהם מה זה יכול להיות?
עוד משהו לפי דעתי המנורה נדלקה לאחר שנפלתי לבור בכביש זה לא בטוח אבל אני חושב שלאחר שנפלתי לבור היא נדלקה הרכב hgt 2002 82000 קמ |
תיבדוק שכל המחברים החשמלים יושבים טוב תיבדוק אם יש הצתה יאם משאבת הדלק פועלת אם היא פועלת תיבדוק אם מגיע מתח למזרקים.
|
צטט:
לא יודע למה מההתחלה אני חושד במשאבת דלק מין הרגשה כזאת |
חיישן קראנק
|
או קמפשפט
|
איך אני יכול לבדוק את זה לבד? יש דרך או רק מוסך?
|
לבדוק מתח שמגיע למזרקים צריך רב מודד ובזמן שאחד נותן סטרטר השני בודק אם מגיע 12 V אותו הדבר לגבי משאבת דלק ואם יש 12 V ב הקונקטורים והכוונה היא במזרקים ובמשאבה אז יש בעיה
בהצתה צריך גם שתי אנשים אחד עם מצת מפורק ומחובר לכבל כאשר הראש של המצת נוגע בגוף והשני נותן סטרטר וזה שבחוץ רואה אם יש ניצוץ אם אין ניצוץ בדוק את חישן הקראנק את זה בודקים עם רב מודד אך במקום מתח עליך לבדוק היתנגדות |
בקיצור אני יגרור את האוטו למוסך שיתחבר עמ מחשב ויבדוק תודה רבה לכולם
|
בהצלחה. דבר איתי עם אתה צריך חלקים!
|
יש לך שם מפסק באזור הדשבורד שמנתק את אספקת הדלק במקרה של תאונה. יכול להיות שבגלל שעלית על הבור הרכב קיבל זעזוע בצורה כזאת שצריך ללחוץ שוב על הכפתור כדי לחדש את אספקת הדלק (כרגע המשאבה מנותקת).
תחפש את הכפתור ולחץ עליו לפני שאתה גורר למוסך. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©