![]() |
בעיה לאחר החלפת מנגנון מגבים קדמי ELX 2004
שלום וחג שמח. לאחר שגם אצלי נשבר המפרק הכדורי ומגב אחד לא עבד החלפתי את סט המוטות בכאלו מפרוקיה, מרכב זהה. היה לא פשוט להוציא את כל מערכת המוטות קומפלט ולהרכיב על המנוע וישרים שאצלי, אבל הצלחתי וזה עובד בסדר. הבעיה היא שהטווח הוקטן. גם מלמטה וגם מלמעלה. זה לא שהרכבתי את המגב נמוך מדי ואז חסר רק מלמעלה, אלא משני הכיוונים חסר קצת טווח. מה יכולה להיות הבעיה?
תודה וחג שמח לכולם :) |
תנתק את המנגנון מהמנוע ותפעיל על מצב ראשון זה שגורם למגבים לעבוד פעם בכמה שניות ואחרי שזה מסים מחזור אחד ובוודאות המנוע נימצא בנק תחתונה כלומר סוף טווח כלפי מטה תרכיב את המוטות ותוודאה שהמגבים נימצאים בנק הכי תחתונה
|
תודה על התגובה המהירה. זה מה שעשיתי בהתחלה. הבעיה עם זה היא שהמגבים לא מגיעים עד לקצה השמשה או אף קרוב לכך, כך שהם בעצם מנקים שני שליש מהטווח שהם אמורים לנקות. ואז מה שעשיתי היה להרים אותם מעט בכדי שינקו יותר, ואז בעצם הגעתי למצב הנוכחי שחסר טווח גם מלמטה וגם מלמעלה. החשש שלי הוא שמשהו בסידור של המוטות למטה לא נכון...
|
אין אפשרות לכוון את המוטות ?
|
יש אפשרות. מדובר בשלוש זרועות שמתחברות לשני מוטות עם מפרקים. העניין הוא שניסיתי כבר כל וריאציה שאני מצליח לחשוב עליה ודיי אובד עצות איך לסדר את זה. כל שינוי מצריך פירוק והרכבה של כל הבלאגן שם. חשבתי אולי יש משהו שאני מפספס...קיוויתי לפחות :)
|
זה ניתן לכיוון ע"י אום ארוכה? על אחד המוטות
|
על המוטות יש מפרקים כדוריים...אין אומים שאפשר לכוון בעזרתם משהו...
|
שכן מכונאי מומחה (מנהל מוסך ובעל ידיים מוצלחות במיוחד) סידר לי את זה בשנייה אחת. את הבורג ציר שיוצא מהמנוע היה צריך להזיז בכמה מילימטר, ככה שהוישרים יעבדו במישור הנכון. כמה שזה מפתיע, זה מה שגורם להם קודם להתחיל לרדת ואז לעלות, וגם מגביל בגלל זה את התנועה, שכן המרחק שהם יורדים היה אמור להיות מתורגם לעוד טווח. תודה לכם וגם שמח.
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:47. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©