![]() |
מנורת הגה חשמלי דולקת בעת התנעה ומעלמת אחרי סיבוב ההגה- רעיונות?
שלום לכולם,
יש לי גרנדה רובוטית 2007. הבעיה היא כבר למעלה משנתיים, מה שהשתנה עד היום זה רק התדירות . בעת סיבוב הסוויטצ' לפני ההתנעה שכל הרכב עובר דיאגנוסטיקה, מידי פעם נורת ההגה נידלקת , היא נעלמת מיד אחרי ההתנעה ברגע שמזיזים את ההגה- כאילו המחשב מזהה אתראת שווא והכל בסדר, אין בעיות בנהיגה, ההגה עובד פיקס. מידי פעם אחרי הודעת השגיאה ההגה יוצא מהכיול ונימצא כ30 מעלות שמאלה, הוא חוזר למרכז מעצמו אחרי כ10 מטר. אני מרגיש שזה יותר בעיית דיאגנוסטיקה מאשר בעייה מכנית בהגה- האם יש למישהו רעיונות? המצבר תקין וחדש של וורטא, בהתחלה חשבתי שמצבר ישן הינו מקור התקלה. ניקיתי את כל החיבורים של ההגה. ההשערה שלי היא ביגלל צובר לחץ ליקראת סופו- כי הוא לא מחזיק מספיק נפח שמן ולכן המשאבה ניכנסת לפעולה גם בעת פתיחת הדלת ושוב פעם בידיוק שמסובבים הסוויץ- מה שגורם לנפילת מתח ושגיאה בדיאגנוסטיקה- מה דעתכם? |
נורת הגה
במכוניתך הגה הכוח הנו חשמלי ואין בו שום צובר לחץ ושמן.
בברכה - רפי לין |
תקלת ההגה החשמלי
מכיוון שאתה מראשל"צ, טלפן ותאם עם עופר קצב שבמושב גנות, בטל' 050-5285041
והוא יבצע לך בדיקה בחינם ע"י מחשב/סורק איבחון כדי לראות אם יש תקלה רשומה במחשב הגה הכוח ומהיא. הוא מתמחה במערכות אלו. בהצלחה ובברכה - רפי לין |
צטט:
צובר הלחץ והשמן הם של הגיר, ואני מיתכוון שכניסת המשאבה של הגיר לפעולה בזמן הדיאגנוסטיקה לא אמורה ליהיות, כי היא גורמת לנפילת מתח מהמצבר ואולי זה גורם לשגיאה בדיאגנוסטיקה, במידה וצובר הלחץ היה חדש המשאבה הייתה ניכנסת לפעולה רק בעת פתיחת הדלת וזהו, כרגע המשאבה נאלצת ליפעול שוב גם בעת סיבוב הסוויץ. בכל מיקרה, מצאתי שיש פיוז 7.5A שאחראי על מנגנון הבדיקה של ההגה החשמלי, הוא ניראה תקין אבל בכל זאת ניקתי את המגעים שלו ושל תיבת הפיוזים ליבדוק אולי יעזור. יום טוב ומוצלח! |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©