![]() |
שאלה קטנה
החלפתי יוניט מאוורר עכשיו האוטו לא עובר תרבע חום מנוע הוא לא מתחמם בכלל זה טוב או לא טוב ?
פונטו שנת 98 עוד שעלה קטנה איך אני יכול לדעת שזורמים מים במערכת ??כי שאני מניע תאוטו המיכל של הרדיאטור מלא ולפני שבוע הייתי מניע כל המים היו נעלמים תודה מראש... |
יכול להיות שהיוניט שהכנסת היא בעלת טווח פעולה יותר נמוך כלומר גורם למאורר להידלק יותר מוקדם
המים לא אמורים להעלם הם נישאבים לתוך מעברי המנוע וכניראה היה חוסר מסוים בנוזל קירור אז עכשיו לאחר החלפת היוניט ומילוי מחדש של מע' הקירור לגובה הנכון זה רק ניראה ככה |
זה בריא ככה ליסוע ?? כי גם עוד מעט קיץ פה באילת אז יכול להיות שזה טוב
|
לא.
|
לא טוב בכלל ?? להחליף יוניט מה לעשות ???
|
לא ברור בכלל מה קורה עם הרכב שלך עם כל ההודעות שפתחת
קודם אמרת שהוא מתחמם בעמידה, אח"כ אמרת שהוא מאבד מים. עכשיו אתה אומר שהחלפת יוניט והרכב לא מאבד מים יותר. כל הסיפור נשמע לא הגיוני ומצריך בדיקה מעמיקה יותר של מערכת הקירור. כנראה היוניט ששמת/שמו לך לא מתאימה. קודם כל החלף את היוניט למתאימה. לא זוכר כרגע אבל אני חושב שזה 80-90 מעלות. יכול להיות שאתה לקחת יוניט שנפתחת ב 75 מעלות וככה הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה. בדוק בדיוק כמה מים יש לך ואם צריך ניקוז אויר. אמרת שהרכב מתחמם בעמידה, וכשאתה נותן גז אז הוא מתקרר. דבר המעיד על משאבת מים עייפה שלא מסחררת את המים כמו שצריך. אמרת שהחליפו לך אותה אז אני לא יודע איזה משאבה שמו לך ומה המצב שם. מה עם טרמוסטט? החליפו פעם ברכב? |
האוטו בסדר רק איזה יוניט צריך שם בשביל להגיע לחום מנוע טוב ???
|
יוניט מאורר רדיאטור
איה מזגן יש במכוניתך, מקורי או ישראלי?.
במזגן מקורי יוניט הרדיאטור להפעלת המאורר הנו עם 3 חוטים ויוניט במזגן ישראלי הנו של 2 חוטים (כי המכונית הגיעה ארצה כדגם ללא מזגן כלל). בברכה - רפי לין |
רפי אצלי זה 2 חוטים. השאלה היא איזה טמפ׳ להשים ועוד שאלה אין לי תרמוסטט ברכב כדאי להשים??
אני גר באילת עוד מעט 48 מעלות בחוץ |
חייב טרמוסטט, בלי קשר להיכן אתה גר.
דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©