![]() |
ה"פ שקיבלתי היום.
מחקתי פרטים מזהים, משום שמסיבות השמורות עימו, אינו מוכן להיחסף.החברים מוזמנים לעזור. :)
שולח ההודעה, ראית ?. אפשר לפרסם וגם לשמור על רצונך. :) אהלן דוד מה שלומך? קצת רקע: הרכב הוא פונטו דור ראשון. יש לי בעיה ברכב חשבתי אולי תוכל לשפוך קצת אור ולעזור לי,בשבוע וחצי האחרונים אני שם לב שמדי פעם המחוג של החום מנוע עולה מעל החצי..זה לא משהו קבוע..החום מנוע יכול להיות קבוע בחצי ופתאום בלי שום סיבה לעלות לכיוון ה3/4. בדקתי לפני שבוע וראיתי שנוזל מים מהפקק של המיכל עיבוי..ישר הלכתי לחנות חלפים קניתי פקק חדש,מילאתי נוזל קירור וסגרתי עם הפקק החדש,נתתי למנוע להגיע לטמפ' עבודה ובדקתי שאין נזילות מהפקק ולא היה. ביומיים האחרונים החום מנוע התחיל פשוט לעלות באופן יותר תכוף..פתחתי שוב את המכסה מנוע לבדוק שאין נזילות ובאמת לא היה..חיכיתי שהמנוע יתקרר לגמרי ובדקתי שמן מים..במים שמתי לב שיש כמו חתיכות ממש פיצפונות בצבע שחור כמו אבק כזה - משהו לא מוגדר..הלכתי לשמן וראיתי שהמדיד שלי מעבר למלא (כלומר בדר"כ הוא בכמות הרצויה ואתמול פתאום ראיתי שהוא גולש הרבה מעבר כאילו יש עודף שמן).. רציתי לשאול אותך מה לדעתך קורה לי במנוע? מה לדעתך האבחנה כאן?..ומה העלויות?. __________________ שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. |
נשמע כמו בעיה בראש כיוון שהרכב עבר היתחממויות ועפי התאור שהשמן בדרך כלל בתחום התקין ופתאום הוא מעל לתחום כלומר מילוי יתר אני חושב שניכנס מים לשמן וכיוון שמים יותר כבדים אז השמן צף תיבדוק תיראה אם חסר מים ואם יש לבן על פקק מילוי השמן
|
יכול להיות שעקב חוסר המים שהיה נותר אויר כלוא במערכת, יש לנקז אויר שהאוטו קר ומכובה . ואז לבדוק עם עדיין מתחמם.
לגביי השמן, האם נבדק כאשר המנוע קר לגמריי? |
forum770, שים לב למה שכתב, ".חיכיתי שהמנוע יתקרר לגמרי ובדקתי שמן מים".
דוד. |
ברשותכם אני יסתה קצת מהנושא דוד מה נישמע ? יש חדש לגבי הטנדר מחר אני אמור לראות בתל אביב אחד
|
בדיוק עכשיו שתתי קפה עם בעל הרכב שנימצא אצלי. גם הוא קיבל על הראש. בנוסף דיברתי עם הבחור השני בנייד. שניהם מוכנים לתת האחד לשני את הרכב ב-10K ש.ח. וכל אחד מעוניין לקנות את הרכב של השני.
אבל מה לעשות שלשניהם אין כסף ?. אגב רק עכשיו "יצא המרצע מהשק" הרכב שאצלי מעוקל. אז יש בינתיים אפשרות לקנות את שניהם, ולהעביר מנוע וגיר לרכב השני. תן לי בה"פ או בנייד הצעה להחלפה על הרכב שלך, אולי אצליח לתפור לשלושתכם עיסקה. דוד. |
אחלה המוןהמון תודה אני ידבר איתך אחרי 8 בערב אם זה בסדר כי אני בלימודים
|
זה בסדר.
דוד. |
כדברי השיר, "גדול הוא הלילה ולך מחייך, חזרנו עם בוקר אל שארם א-שייך ..." :)
חוזרים לנושא. נשמע כמו בעיה בראש. הדבר יגרור טיימינג, טרמוסטט, וניקוי רדיאטור. בנוסף יש לבדוק קומפרסיה ולדעת, אם בכלל כדאי לבצע שיפוץ ראש, משום ששולח ההודעה כתב לי, "אני חושב שהמנוע עשה את שלו הרבה ק"מ מדברים בעד עצמם והגיע זמנו." הבחור מוכר לי כמבין דבר. אז נבדוק ביום שישי ונעדכן. דבר איתי ביום חמישי בערב. דוד. |
בת כמה מערכת הקירור ברכב?
זאת אומרת, רדיאטור, טרמוסטט, משאבת מים, צנרת, יוניט מאוורר... כמה ק"מ עבר הרכב ומתי הרכב מתחמם בדיוק? לי המד חום היה עולה ל 3/4 בפקקים, כשהרכב בעמידה. החלפתי את כל מערכת הקירור אצל דוד התותח לפני כשנה. רדיאטור חדש, טרמוסטט, צינורות מים, יוניט חום, יוניט מאוורר + ניקוז אויר ועדיין היתה בעיה. לבסוף הוחלפה משאבת המים שהייתה אכולה למרות שימוש בפארפלו כל השנים, המשאבה הייתה בת 5 שנים. זאת הייתה הסיבה להתחממות ועכשיו לא עובר את החצי. בנסיעה בכביש פתוח המד חום צריך להיות מתחת לחצי וטיפה מעל הרבע. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©