מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   שאלה לגבי צריכת דלק וטמפרטורת מנוע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=16096)

bil 17-01-13 23:45

שאלה לגבי צריכת דלק וטמפרטורת מנוע
 
שלום לכולם

רציתי לשאול האם יתכן שרכב צורך יותר דלק כל עוד הוא לא מגיע לטמפרטורת "עבודה" ?

ומה עוד יכול להשפיע על המהירות שבה המנוע מגיע לטמפרטורת "עבודה" ? (מלבד מזג האויר) , האם יתכן שנוזל קירור ישן איבד מתכונותיו ? האם ישנן סיבות אחרות ?

תודה מראש

dennis 18-01-13 00:04

אמממ
 
טרמוסטט...

bil 18-01-13 00:08

מה איתו ? :)

dennis 18-01-13 08:11

אמממ
 
צטט:

במקור פורסם על ידי bil (הודעה 117981)
מה איתו ? :)

ייתכן והוא תקול , משגורם לתערובת עשירה כי הרכב לא מתחמם . צריכת דלק גדולה יותר.

bil 18-01-13 12:48

לפי מה שמתואר כאן זה לא משקף את הבעיה שלי פני שהרכב לא סבל מעולם מהתחממות הבעיה שלו היא פשוט שלוקח לו בחורף יותר זמן מהרגיל להגיע לטמפרטורת עבודה ....

דבר נוסף בירידות כאשר אני משתמש בברקס מנוע להאט את הרכב גם אז הטמפרטורה יורדת לרבע בערך ולאחר שאני ממשיך בנסיעה רגילה הטמפרטורה חוזרת לטמפטורת עבודה .

אשמח לחוות דעת נוספות

נ.ב תודה דניס

GreaseDonkey 18-01-13 13:26

באופן טבעי, לוקח למנוע להתחמם יותר לאט כאשר הטמפ' הסביבית נמוכה.
ברור שהמנוע קר יותר תצרוכת הדלק גבוה יותר מאשר מנוע בטמפ' עבודה.
טרמוסטט לא תקין בהחלט יכול לגרום להתחממות מנוע איטית יותר או מנוע שלא מגיע לטמפ' עבודה כלל, זה כמובן יעלה את תצרוכת הדלק ויגרום לבלאי מואץ למנוע.

מקווה שההסבר מובן!

bil 18-01-13 13:36

תודה , אחרי שגם קראתי את המדריך המפורט הזה השתכנעתי , יבדק היום

dennis 18-01-13 14:20

אאמצמ
 
צטט:

במקור פורסם על ידי bil (הודעה 117985)
תודה , אחרי שגם קראתי את המדריך המפורט הזה השתכנעתי , יבדק היום

שמח לעזור ;)

bil 18-01-13 21:37

הוחלף טרמוסטט ונוזל קירור , נוקז אוויר ועל הדרך בוצע גם ניקוי בית מצערת

בראשון נראה אם נפתרה הבעיה ...

liranet 26-01-13 03:51

נפתרה הבעיה?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:29.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©