![]() |
שאלה לגבי צריכת דלק וטמפרטורת מנוע
שלום לכולם
רציתי לשאול האם יתכן שרכב צורך יותר דלק כל עוד הוא לא מגיע לטמפרטורת "עבודה" ? ומה עוד יכול להשפיע על המהירות שבה המנוע מגיע לטמפרטורת "עבודה" ? (מלבד מזג האויר) , האם יתכן שנוזל קירור ישן איבד מתכונותיו ? האם ישנן סיבות אחרות ? תודה מראש |
אמממ
טרמוסטט...
|
מה איתו ? :)
|
אמממ
צטט:
|
לפי מה שמתואר כאן זה לא משקף את הבעיה שלי פני שהרכב לא סבל מעולם מהתחממות הבעיה שלו היא פשוט שלוקח לו בחורף יותר זמן מהרגיל להגיע לטמפרטורת עבודה ....
דבר נוסף בירידות כאשר אני משתמש בברקס מנוע להאט את הרכב גם אז הטמפרטורה יורדת לרבע בערך ולאחר שאני ממשיך בנסיעה רגילה הטמפרטורה חוזרת לטמפטורת עבודה . אשמח לחוות דעת נוספות נ.ב תודה דניס |
באופן טבעי, לוקח למנוע להתחמם יותר לאט כאשר הטמפ' הסביבית נמוכה.
ברור שהמנוע קר יותר תצרוכת הדלק גבוה יותר מאשר מנוע בטמפ' עבודה. טרמוסטט לא תקין בהחלט יכול לגרום להתחממות מנוע איטית יותר או מנוע שלא מגיע לטמפ' עבודה כלל, זה כמובן יעלה את תצרוכת הדלק ויגרום לבלאי מואץ למנוע. מקווה שההסבר מובן! |
תודה , אחרי שגם קראתי את המדריך המפורט הזה השתכנעתי , יבדק היום
|
אאמצמ
צטט:
|
הוחלף טרמוסטט ונוזל קירור , נוקז אוויר ועל הדרך בוצע גם ניקוי בית מצערת
בראשון נראה אם נפתרה הבעיה ... |
נפתרה הבעיה?
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©