מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   רכב כללי (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   פיגו' 106 XSI 94, מזמין בעלי ב-HGT לתחרות. (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=15988)

davidmzr 22-12-12 18:17

פיגו' 106 XSI 94, מזמין בעלי ב-HGT לתחרות.
 
2 צירוף קובץ(ים)
ההתערבות היא על כוס קפה ועוגה. :)
קחו בחשבון שהרכב ניצח מאזדה מודל 96 בנפח 1840, עם 120K ק"מ.
החלפנו את המנוע המקורי 1.4 הזרקה, במנוע 1.6 עם 4 קרבורטורים.
חבר הפורום מתנאל. הפיג'ו לא למכירה בינתיים.
דוד.

yair791 22-12-12 18:42

הצלחת לסדר שתעבוד חלק ותניע בלי בעיה?
מענין כמה בעלי HGT חושבים שהם יכולים להשאיר אותך מאחור

yair791 22-12-12 18:46

ואיך הקפה עם ההל? שחכת לעדכן

davidmzr 22-12-12 19:07

הבעיה בהנעה הייתה שהבן חיבר את הפלוס של הקוייל למשאבת הדלק.
הרכב הניע, אבל רק אחרי שעזב את הסטרטר. בזמן סטרטר הפלגים לא קיבלו ניצוץ. חיברתי מתח קבוע לקוייל, והרכב מניע בנגיעה.
כמו כן הוספתי ברז לצינור הדלק שבא מהמשאבה, כדי לכוון את לחץ הדלק לקרבורטורים.
משום שהלחץ של משאבת ההזרקה לא מתאים.
בעיקרון אני לא אוהב את כל השינויים האלה. אבל מה לעשות שזה שיגעון של הבן.
יאיר, נסעת איתי והתרשמת לטובה עם המנוע המקורי, כאשר נסענו לקנות חלקים לרכב שלך.
גם אז הוא סחב כמו מטוס, אבל עכשיו לא יאומן.
ביחס לבעלי HGT נראה מי "ירים את הכפפה". :)
הקפה עם ההל שהבאת 10 תודה.
דוד.

dennis 22-12-12 19:08

אמממ
 
:Dדוד אהלן
אני לא נענה לאתגר. מפחד להפסיד.;)
אבל מה יש לי כמה דברים שמציקים ברכב. וכמה וכמה מוסכים שהייתי או שלא רוצים לטפל או שאומרים ככה זה אין מה לעשות.
וחשבתי לקפוץ עלייך אתה בוודאי יודע את התשובה.
1) שמרימים אמברקס, כמה וכמה פעמים חיזקתי אותו.. אבל הוא בקושי תופס את הרכב. אפילו בטסט בקושי עברתי. מתחתי את הכבל כול חזק שממש קשה להרים את הידית. במטרה שההאמברקס יחזיק יותר טוב.
2) משאני אכתוב עכשיו אולי קשור לראשון. אז ככה.. כשאני מכנה את הרכב תופס באמברקס ומכניס הילוך. (כאשר הרכב מכובה). אני מזיז את הרכב בכוח (דוחף כזה) ויש רעש של חלודה מהגלגלים האחוריים.. רעש של חקירות ברזל כאלו. אותו הדבר גם כאשר אני יושב ברכב קופץ כזה על המושב.. מזיז את הרכב. אך כאשר אני משחרר את האמברקס ואת ההילוך. הרעש נעלם. כמו גם במהלך נסיעה אין את הרעש. אני חושד בבולמים האחוריים. למרות שאלו קוילאוברים והם בני פחות מי 4 חודשים.
3)עניין הברקס. שזה כמה שיותר מפחיד אותי. נעשה רפידות + צלחות לפני 3 חודשים. עדיין יש את הרעש של הברזל הצורב(כידוע אכן הרעש הזה אמור להיות בהתחלה, אך הרעש פעם ישנו, ופעם אינינו). יומיים אין , יומיים יש. כמו גם כאשר אני לוחץ על הברקס הרכב בולם מעולה, אבל לקראת העצירה. כאשר הרגל אותו הדבר על הברקס ואף אני מרפה על מנת לבלום בעדינות. הרכב בולם בחוזקה.
אשמח לייעוץ... ממך..:) ואולי אחריי זה נראה את הצרפתייה שלך;)

yair791 22-12-12 19:41

רעש החריקה מאחורה מקורו בבלמים האחורים בנוסף ציינת שמתחת אותם כמעט עד הסוף ועדין לא מחזיק
רעש החריקות ביהור הרכב אינו קשור לבולמי הזעזועים כיון שאתה מנסה להזיזו קדימה ואחורה

dennis 22-12-12 20:14

אממ
 
מתחתי את האמברקס .. חזק. לגבי החריקות אני מסיז את האכב מהצד , איפו שהדלתות . ימינה שמאלה . ונשמע רעש של ברזל.

hamudi_hgt 22-12-12 20:15

צטט:

במקור פורסם על ידי davidmzr (הודעה 117082)
קחו בחשבון שהרכב ניצח מאזדה מודל 96 בנפח 1840, עם 120K ק"מ.

******ח...עגלה!

אני מתערב על 1000$

גיא .ב 22-12-12 20:19

צטט:

במקור פורסם על ידי hamudi_hgt (הודעה 117089)
******ח...עגלה!

לנטיס?
באמת עגלה...

yair791 22-12-12 20:38

צטט:

במקור פורסם על ידי dennis (הודעה 117088)
מתחתי את האמברקס .. חזק. לגבי החריקות אני מסיז את האכב מהצד , איפו שהדלתות . ימינה שמאלה . ונשמע רעש של ברזל.

תכניס את הרכב להילוך ותוריד בלם חניה אין פחד הרכב לא ידרדר כי המנוע תופס אותו ואז תנהר את הרכב אם יש חריקות אז אכן מדובר בבעיה במע' המיטלים אם לא אז הבעיה היא בבלמים


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:33.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©