מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פיאט כללי (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   פיאט פנדה החדשה במסלול רכישה "פרפקטו" (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=15843)

רפי לין 25-11-12 16:10

פיאט פנדה החדשה במסלול רכישה "פרפקטו"
 
1 צירוף קובץ(ים)
פיאט פנדה החדשה במסלול שנקרא "פרפקטו" וזה גם כולל אחריות לשלוש שנים ללא הגבלת ק"מ.
פרטים בכל סוכנויות פיאט בארץ.
בברכה - רפי לין

indra 25-11-12 16:48

היום כשמכוניות דומות מבית VAG נמכרות באזור 60K אין להערכתי למבצעים של סמל"ת סיכוי אמיתי. אין לפיאט יכולת להתמודד עם השוק בעזרת דגמים חדשים (ראה את הפונטו שנמכרת תחת שמות שונים וגימורים שונים בנסיון נואל לברוא אותה מחדש ), פיאט 500 עם קישוטים ב 90K מחיר מבצע כמובן, פנדה ידנית בקרוב ל 70, פשוט מנותק מהמציאות הענין הזה. מבצעים כאלו של טיפולים חינם ומימון כבר נוסו לא אחת עם הבראבו, בלי תוצאות בעקומות המכירות. רוצים למכור ? אפשר, צריך לקצץ ובאופן משמעותי במחיר האוטו, גם מכירה בהפסד תצדיק עצמה בסופו של ענין בהחדרה מחודשת של המותג לשוק. היום פיאט פשוט מחוץ לשוק, אוטו של תמהונים אקצנטריים.

רפי לין 25-11-12 17:49

מכירות מכוניות מיני
 
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין

eli_h1 25-11-12 21:39

יש שוני בין המודעה שלך לבין התמונה שפירסמת לגבי הגבלת ק"מ.
במודעה שלך ציינת ללא הגבלה בעוד שבתמונה מצויין עד 100,000 ק"מ

matansab 25-11-12 23:41

הכוכבית מתייחסת לטיפולים חינם.
הם לא לכל החיים, רק ל-3 שנים או 100000 ק"מ.

stio 26-11-12 00:13

היה להם מבצע מעולה פעם עם הדלק למי שזוכר. מי שקנה מהם רכב במבצע ההוא באמת הרוויח.

lokmonster 26-11-12 09:45

צטט:

במקור פורסם על ידי רפי לין (הודעה 116103)
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין

בילדותי (1991) הייתה ברשותי סוויפט 86 1000CC שלושה צילינדרים והספק מוצהר סביב 55 כ"ס אם אני זוכר נכון ולחבר שלי הייתה אונו 1100 שהיא בעלת נתונים דומים.
בלא מעט רייסים שערכנו כילדים הסוויפט הייתה יותר זריזה ובעלת מהירות מירבית גבוהה יותר הן במישור והן בעליות.
אומנם זה היה אז אבל האם השתנה הרבה מאז.
אני דהרתי בכל הארץ עם הסוויפט הזו והיא הייתה מדהימה בהשוואה לאונו ואף לפונטו שיצא לי לנסועה עליה.

indra 26-11-12 09:57

צטט:

במקור פורסם על ידי רפי לין (הודעה 116103)
למרות זאת עדיין יש הבדלים בין מכוניות המיני השונות כשהזולות מאוד הנן לרוב עם מנוע 3 צילינדרים שבנסיעה בינעירונית יהיה נחות יותר מהפנדה שהנה בת 4 צילינדרים ועיקר שימושיותן זה כרכב עירוני.
המלצתי לרוכש רכב הנה לבצע קודם כל נסיעת מבחן במכוניות המועמדות לרכישה לצורכי בדיקת התאמתן אליו ולשימושיו ואז להחליט מה לרכוש.
אסור להסתכל רק על מחיר וגם במכוניות משפחתיות או מנהלים יש הבדלי מחירים שונים בין יצרנים שונים.
אני עצמי נוסע הרבה בפיאט פנדה (שנת 2010 עם רק 60 כ"ס) ובהרבה פעמים מוצא את עצמי נוסע במהירות גבוהה מדי בכביש בינעירוני, ללא כל מאמץ ורעש.
בברכה - רפי לין

ברור שישנם הבדלים, ואני מסכים שהפנדה החדשה היא מכוניות טובה ועדיפה בחלק מתכונותיה על מתחרותיה. אלא שלמרבה הצער פיאט נושאת על גבה "גיבנת" בדמות סטיגמה של מכונית נעדרת אמינות ושוק. סטיגמה כזו אפשר וצריך לנפץ רק עם מחירים אטרקטיביים יותר. אם אתה מצרף לכך את העובדה שישנם דגמים של פיאט בארץ, כמו ה 500 למשל שנמכרים בעשרות אחוזים יותר ממתחרות שונות כאן, בעוד בחו"ל המחירים די דומים, אין פלא שנמכרות כאן כל כך מעט פיאטים ( גם אם ל 500 נתח יחסית גדול, שער בנפשך כמה היו נמכרות לו המחיר היה "נורמלי" ). ואני כותב מתוך דאגה אמיתית לגורל המותג הזה בארץ, שהרי אי אפשר לקיים מערך כזה גדול של מוסכים וסוכנויות עם מכירות כאלו. העובדה שאתה משבח את המותג הזה, מובנת לי ואני גם שותף לה, אבל היא פשוט מחטיאה את המטרה.

liranet 26-11-12 19:51

מצטרף למחאה, פיאט צריכים לחתוך מהמחיר זה בטוח,
יונדאי וקאיה מביאות לארץ דגמים זולים ועם שלל אבזורים
נכנסו חזק לציאי הליסינג והציפו את המדינה
ונוסיף שישראלים אוהבים לנסות דברים חדשים (קיאה ויונדאי) ולכן לפי דעתי
השוק שלהם הולך נהדר (למרות שלפי דעתי האיכות שלהם לא עולה על פיאט)

עדיין רוב הישראלים מסתכלים על פיאט בעין חשדנית (כנראה השאירה רושם רע מאוד בעבר)
לאבא שלי היה פיאט 131S שנת 78, כדי שיוכל לנסוע איתה ביום א' לאחר השבת (לא נוסע בשבת)
היה עליו לחמם את המנוע במוצ"ש. אז בטח לכל אחד כזה היה איזה קרוב שסבל מפיאט
אני יודע שהימים השתנו אבל לך תשכנע אנשים (אני כל יום מנסה).

האיכות של פיאט לא בשמים, אבל עדיין זה לא אומר שכל השאר הרבה יותר טוב.

פיאט חייבת להוריד מחירים!
פיאט חייבת להביא דגמים חדשים!

Caveman 26-11-12 23:29

דגמים חדשים? אילו דגמים של פיאט אתה מכיר שלא מיובאים לארץ היום?

Indra, גם בחו"ל 500 יקרה יותר משאר המיניס. זה רכב רטרו, אתה משלם אקסטרה גם על זה. בדיוק כמו במיני או בחיפושית.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:49.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©