![]() |
התחממות פיאט פונטו XTZ שנת 2000
לכל המומחים בפורום שלום
ברשותי פיאט פונטו XTZ משנת 2000, ידנית 60 כ"ס לפני כמה ימים התחילו בעיות של התחממות מנוע, לאחר נסיעה של מספר קילומטרים הסקלה מגיעה לאזור האדום, ולא ניתן להמשיך. כמה נתונים על האוטו. 1. הרדיאטור של מזגן מפורק כבר מעל לחצי שנה, יש לציין שהאוטו נסע כך ללא בעיות מיוחדות עד לימים האחרונים. 2.המאורר מחובר ישירות מהמצבר, כך שפועל תמיד, לא משנה באיזה מהירות הרכב נוסע. 3. בעת החלפת מאורר רוקנתי את נזול קירור מהרדיאטור ומלאתי מים מהברז, מהשיטוט פה בפורום הבנתי שזה עלול לגרום לבעיה. 4. היום אני מעוניין לבצע טיפול כללי לאוטו לנקות את הרדיאטור,להכניס נוזל קירור חדש ולהחליף שמן, האם בכלל רלוונטי לתקלה? 5.ניקוי רדיאטור, מה סדר פעולות המדויק? 6. כרגע פוסל אפשרות של דליפת אטם ראש מנוע, מבדיקה של שמן לא זיהיתי חדירה של מים. 7. איך עוד אפשר לטפל בבעיה של התחממות? מה דעתכם על פי התסמינים שתיארתי? 8. אין טרמוסטט באוטו. תודה |
ניקזת אוויר?
|
עדייין לא
הבנתי יש 2 ברזי ניקוז לא? יש חשיבות לסדר בניהם? |
המלצה -
אני ממליץ לך להגש למוסך שיסדרו לך !
כמו שאני עשיתי - עלויות חינם או 20 שקל . |
צטט:
אתה יכול למצוא לא מעט מידע בחיפוש בפורום ויש גם מדריך לניקוז אוויר. לפעמים חשוב לקרוא מס' פעמים, כי צריכים לשים לב לכל פרט והכי חשוב להבין מה בדיוק עומדים לבצע ברכב ולמה. לא ממש מומלץ לבצע תיקון כלשהו ברכב כמו תוכי רק לפי המדריך, חשוב לקרוא ולהבין את התהליך במדויק. רק לאחר שנכנסים לעניינים ויודעים במה זה כרוך, אז מתחילים "להתחרע". לגבי ניקוי רדיאטור (ביתי), יש גם מדריך להורקת הנוזל, ניקוי המערכת, מילוי וניקוז אוויר. אם אתה בטוח בוודאות שאין תרמוסטט במנוע והמאוורר עובד כל העת על מהירותו הגבוהה, אז ככל הנראה מערכת קירור ברכבך מזוהמת במשקעים של חלודה ואבנית והמעברים שברדיאטור נסתמו בחלקם. צריך לבדוק במקרה הזה גם את משאבת המים. אם ניקוי ביתי לא הועיל, אתה צריך לגשת למכון לתיקון רדיאטורים ע"מ לבצע בו ניקוי בעזרת חוטר, או להחליפו בחדש. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©