![]() |
מאז פראפלו - האוטו מתחמם עד סוף !!!
בוקר טוב לכם -
ברשותי האוטו פיאט פונטו דור 1 שנת 2000 , כבר שבועיים נסעתי עליו ללא היו בעיות , האוטו מצוין . בגלל המלצות בפורום והחלטתי לשים פראפלו כדי לשמור על הרכב יותר טוב . מאז שמתי את ה"פראפלו" אחרי 10 דקות האוטו מגיע חצי במד חום . והמשכתי לנסוע עד לפקקים והאוטו מתחיל להגיע חום עד סוף . עצרתי בצד... בדקתי את המכסה - המאוורר לא היה עובד , עובד אחרי כמה שניות ונפסק , עובד , נפסק... אז מה לא בסדר ? האם עשיתי משהו לא בסדר מאז ששמתי את הפראפלו ? פראפלו - מה שעשיתי שהורדתי כל המים רגילים , שמתי פראפלו 50 אחוז ו 50 אחוז מים מזוקקים . או שאין קשר ? להחליף טרמוסטט ורדיאטור ? |
זה שהטמ"פ של האוטו נמאצ בחצי הסקלה של הטמ"פ זה מצויין אם זה עובר את החצי יש לך בעיה.
האם ניקזת אוויר אחרי שמלאת את הנוזל קירור? |
אני חושב שלא...
אני חושב שלא... ,
איפה עושים ניזוק אוויר ? |
המשך
עכשיו הבנתי , כנראה שעשיתי לא נכון !
והחלטתי לשלוח למוסך שיסתדר מחדש . לכן שואל אותכם , כדאי לעשות שוב הכל מחדש . או רק לסדר ? |
תנסה להוציא אויר מן המערכת, כנראה קיים אצלך אויר במערכת וזה גורם ללחץ ולפעולה לא תקינה של הוונטה ולכן האוטו מתחמם לפי מיטב ידעתי
|
עשיתי...
הוצאתי את האוויר...
אני מקווה שזה יעזור ! אבל בכל מקרה - שהאוטו היה מעל החצי מד החום - והמאוורר לא היה תקין ולא מסתובב אלא מסתובב כמה שניות ונפסק.. אז זה הבעיה טרמוסטט ? או מאוורר עצמו ? |
פעולת מאורר הרדיאטור
כשיש אויר במע' קרור המנוע משתבשת גם פעולת מאורר הרדיאטור.
בברכה - רפי לין |
תודה רבה לכל העונים -
תודה רבה לכל העונים -
כעת האוטו תקין והכל בסדר אחרי ששלחתי למוסך "איתן" בירושלים - התברר שהיה חסר המון מים והוא שם ובדק כחצי שעה והכל תקין . תודות למוסך שטיפל רכב . עכשיו אני רגוע :) תודה רבה לכולם . |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©