![]() |
רכב נחנק ונכבה (ספייס ידני 2004)
שלום לחברי הפורום.
ברשותי פונטו ספייס ידנית 2004. 113 אלפי ק"מ. להלן הביעה: לאחרונה, לעתים, לאחר תחילת תנועה בהילוך ראשון הרכב נחנק, לא מגיב לגז ונכבה, אלא אם כן לוחצים קצאץ' ונותנים גז בהילוך סרק (הטורים יורדים מתחת ל 500 סל"ד והרכב נכבה). לעתים זה גם קורה לאחר שילוב להילוך שני.קרו מספר מצבים שפשוט נתקעתי באמצע צומת או רמזור. מורגש במיוחד בעליה או בנסיעה עם מזגן. בהילוך סרק הרכב לא נכבה. לא זיהיתי שינוי בצריכת דלק. לאחר הנעה חוזרת של המנוע אני ממשיך בנסיעה ורכב "חוזר לעצמו". בנוסף ובסמוך לתופעה זו יש ריח שרוף שבא מחוץ לרכב - לא ריח של דלק. הרכב היה היום במוסך וכמובן שבזמן הבדיקה לא היו תקלות. נעשתה סריקת תקלות במחשב. נבדק לחץ במשאבת דלק, ניצוץ, חוטי הצתה וכו'. האם בעיה בחיישני חמצן או בממיר קטליטי? האם למישהו הייתה בעיה דומה ויכול לעזור? תודה לכולם. |
לא ברור לי, כיצד נכבסים למוסך בשל תקלה, בודקים ויוצאים עם אותה הבעיה.
זאת אינה תקלה שניתנת לזיהוי ע"י סריקת תקלות במחשב. לפי התיאור שלך, צריך תחילה לבדוק ממיר או דוד סתום. לבדוק וקום בסעפת היניקה, או לפרק חיישן חמצן, להניע ולבדוק, זאת כדי לאפשר לחלק מהגזים לצאת דרך החור. דוד. |
דוד תודה.
נפתח חור בין הממיר למנוע לצורך הוצאת הגזים. הנעתי את האותו ונסעתי קצת כדי שהגזים יצאו החוצה. לאחר מכן סגרנו את המערכת חזרה. לכאורה הבעיה חלפה, אך זה עדיין לא נבדק בצורה יסודית כי לא נסעתי מספיק. אני חושב שזה יחזור על עצמו שוב כשה יצטברו הגזים. האם בעיה בממיר לדעתך? |
איך בדיוק פתחת חור בין הממיר למנוע ?.
דוד. |
צטט:
האם הרגשתה איזה הבדל באיך שהרכב מיתנהג כאשר היה את הפתח הנוסף ? בנוסף צריך לבדוק כמו שדוד אמר וואקום בסעפת היניקה כדי לראות מה התת לחץ כי אם אין מספיק תת לחץ אז זה מראה שהמנוע לא יונק אחד הסיבות היא משהוא סטום במע' הפילטה |
נכון. אבל אפשר גם בשיטה של החור.
יאיר הרכב שדיברנו הלך למחרת בבוקר, אבל בעיסקה מעט מסובכת. הניירות אצלי משום שלא ניתן להעביר בעלות בדואר, כאשר הרכב בצו ירושה, אלא רק במשרד הרישוי. משרד הרשוי סגור עד 9/9. כמעט העיסקה כמעט התקלקלה, עד שהצעתי לעזור להם. בוצע תשלום וזכרון דברים. שניהם נתנו לי ת. ז. ויפוי כוח. עשיתי להם החלפה, וזכיתי בסוזוקי בלנו מודל 2000 אוטומט. דוד. |
אני אדייק. אנני מכונאי אך אנסה בכל זאת.
לא נפתח חור בין ממיר למנוע, אלא נפתח פתח בין מזלג עם 3 צינורות מתכרת שמתחבר (בין הונטה למנוע) למנוע לבין המנוע. הבנתי שבהמשכו של מזלג זה נמצא ממיר. עכשיו הרכב מתנהג יותר טוב (רגיל) ולא כפי שהיה לפני כן. |
יפה יפה אחלה דיל סוזוקי בלנו 2000 תיתחדש
איזה בלגן זה כל הדיל הזה משרד הרישוי איזה באסה זה ללכת לשם |
צטט:
וחיברו חזרה |
צטט:
תשמע זה היה באמת אוטו מציאה 2007, יד ראשונה מרופא, עם 95K ק"מ. שטיפל במוסך מורשה. שמור בלי סריטה עליו. עם קלסר מלא חשבוניות. הראתה לי חשבונית על טיפול פלוס טיימינג משבוע לפני (חודשיים) שאבא נפטר, על סכום של 4.800. ש"ח. בדיוק אותו סכום שלקח המוסך בהונדה של הבן שלי לטיפול בלי טיימינג, אבל עם החלפת צלחות ברקס, כזכור בלי להחליף מסנן אוויר. :) דוד. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©